بازدید 6705
يك شانزدهم نهايي جام حذفي/

بازگشت دايي به جام حذفي

تيم فوتبال پرسپوليس فردا(سه‌شنبه) در نخستين بازي خود در جام حذفي ميزبان مس رفسنجان است.
کد خبر: ۱۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷ 24 October 2011
ايسنا، در چارچوب مرحله يك شانزدهم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال كشور، فردا (سه شنبه) پرسپوليس در ورزشگاه آزادي بايد به مصاف مس رفسنجان برود.

سرخپوشان كه با وجود فراز و نشيب‌هاي زياد در طول روزهاي اخير همچنان حميد استيلي را بالاي سر خود مي‌بينند، در نخستين گام جام حذفي كاري نه چندان سخت در پيش دارند. اظهار نظرهاي مختلف مسئولان و بازيكنان اين تيم در چند روز گذشته با رسانه‌ها نشان از آشفتگي اوضاع در پرسپوليس دارد. جايي كه مدير عامل باشگاه مي‌گويد از وضعيت تيم انتقاد مي‌كند، پروين مي‌گويد استيلي مي‌تواند با همين تيم پرسپوليس را متحول كند، علي كريمي از هيات مديره انتقاد كرده و از استيلي حمايت مي‌كند و خود استيلي هم‌چنان به گرفتن نتايج خوب با پرسپوليس اميدوار است. اگر چه هواداران تيم سرخپوش كه نقش مهمي در سرنوشت تيم در آينده ليگ دارند، نارضايتي خود از تيم را از ورزشگاه‌ها به درون سايت باشگاه رسانده‌اند. هواداران پرسپوليس حتي اميد ندارند كه تيم دسته اولي مس رفسنجان را شكست دهند كه البته اين راي آن‌ها نشان دهنده اين است كه آن‌ها مي‌خواهند مسئولان باشگاه را متوجه نارضايتي خود كنند. در نظرسنجي سايت باشگاه پرسپوليس 51 درصد هواداران به باخت و 47 درصد نيز به برد اين تيم راي داده‌اند.

از ابتداي فصل تاكنون مشاهده شده كه اگر پرسپوليس در نيمه نخست بازي‌هايش گلي را به ثمر نرساند، در نيمه دوم هواداران اين تيم خواسته يا ناخواسته به دليل پيش فرض‌هايي كه از پيش از آغاز فصل و درباره نحوه آمدن استيلي دارند، شروع به شعار عليه تيم خودشان و حتي تشويق تيم حريف مي‌كنند. همه اينها را بايد در كنار اين موضوع بگذاريم كه علي كريمي همچنان مصدوم است و به اين بازي هم نمي‌رسد.

در ديگر بازي‌هاي اين مرحله، فردا راه‌آهن ميزبان سايپا است. شاگردان علي دايي كه در هفته‌هاي گذشته رفته رفته به قعر جدول نزديك‌تر شده‌اند، اميد دارند كه در جام حذفي نتايج بهتري بگيرند و وقتي مي‌دانند دايي سرمربي‌شان است كه دو فصل گذشته جام حذفي را با پرسپوليس از آن خود كرده، انگيزه بيشتري مي‌گيرند.

به گزارش ايسنا، در چارچوب همين مرحله از جام حذفي روز چهارشنبه استقلال ميزبان شيرين فراز كرمانشاه خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار