بازدید 21259

شروط تلفنی و جالب برای دعوت از احمدی نژاد

این مسوول فرهنگی ضمن دعوت از رئیس جمهور تاکید می کند که شرط بنده برای این حضور این است که آقای بقایی را همراه خودتان نیاورده و اگردرسخنرانی خود به جای کلمه "بیداری اسلامی" از کلمه "بیداری انسانی" استفاده کنید بنده همانجا موضع گیری خواهم کرد.
کد خبر: ۱۹۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲ 23 October 2011
رییس یک نهاد فرهنگی برای دعوت از رئیس جمهور شروط جالبی را مطرح کرده است که اتفاقا این شروط باعث شد رئیس جمهور در این مراسم شرکت نکند.

یک منبع آگاه با بیان این مطلب به «جهان» گفت : رئیس این نهاد فرهنگی که متولی برگزاری یک همایش دینی و اعتقادی بوده است در گفتگوی تلفنی با رییس جمهور به وی می گوید: چقدر به شما گفتیم دست از سر این مشایی بردارید؛ گوش نکردید وامروز دچار مشکلات بزرگتری شده اید.

 این فرد مطلع ادامه داد: این مسوول فرهنگی ضمن دعوت از رئیس جمهور تاکید می کند که شرط بنده برای این حضور این است که آقای بقایی را همراه خودتان نیاورده و اگردرسخنرانی خود به جای کلمه "بیداری اسلامی" از کلمه "بیداری انسانی" استفاده کنید بنده همانجا موضع گیری خواهم کرد.

به گفته منبع خبری ما این شخصیت برجسته فرهنگی همچنین گفته است: ما بارها به شما گفتیم که دست از سر این آقای مشایی بردارید ولی شما گوش نکردید وامروز دچار مشکل بزرگتر از مشایی شده اید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست