بازدید 47700

ولیعهد عربستان درگذشت

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» و خبرگزاری فرانسه، در خبری فوری به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کردند که ولیعهد عربستان درگذشته است؛ این خبر را شب گذشته، منابع ناشناس در وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کردند/ شبکه «العربیه» نیز با تأیید این خبر اعلام کرد که منابع سعودی تأکید می‌کنند، خبر درگذشت ولیعهد سعودی امروز در عربستان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۹۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۰ 22 October 2011
سرویس بین‌الملل ـ خبرگزاری‌های خارجی، امروز شنبه در خبری فوری اعلام کردند: سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان سعودی درگذشت.
 
به گزارش «تابناک»، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» و خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کردند که ولیعهد عربستان درگذشته است؛ این خبر را شب گذشته، منابع ناشناس در وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، شبکه تلویزیونی «الجزیره» نیز  لحظاتی پیش به نقل از دفتر پادشاهی عربستان، درگذشت امیر سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد را تأیید و اعلام کرد: سلطان بن عبدالعزیز آل سعود، ولیعهد پادشاه عربستان در یکی از بیمارستان‌های نیویورک فوت کرده است.
 
این گزارش می‌افزاید: ولیعهد عربستان سعودی در سن 85 سالگی به علت انتشار بیماری سرطان در نقاط گوناگون بدن در یکی از بیمارستان‌های نیویورک جان سپرده است.
 
شبکه العربیه نیز با تأیید این خبر اعلام کرد که منابع سعودی تأکید می‌کنند، خبر درگذشت ولیعهد سعودی، امروز در عربستان اعلام می‌شود.
 
گفتنی است، سلطان بن عبدالعزیز آل سعود، ولیعهد هشتاد و پنج ساله عربستان که مسئولیت وزارت دفاع این کشور را نیز بر عهده داشت، از ماه ژوئن به منظور یکسری مراقبت‌های پزشکی در آمریکا بود و در ماه ژوئیه زیر عمل جراحی قرار گرفت.

شاهزاده سلطان که برادر ناتنی ملک عبدالله، پادشاه عربستان به شمار می‌رفت و وضع جسمانی وی به مخاطره افتاده بود، در سال‌های اخیر، بارها به علت مشکلات جسمی، نتوانسته بود در امور کشوری حضور پیدا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
خدا را شكر .........
بااجدادش ابوسفیان ، معاویه، یزید محشور شود
خداوند او را با ملك فهد محشور گرداند!!!!!!
آمين يا رب العالمين
انشاله به زودی قسمت بقیه این خاندان جنایتکار بشه!
پروردگارا تو را شکر میگوییم که جهان را از شر مفسدان نجات میدهی اول قذافی و بعد ولیعهد سعودی
الحمدالله رب العالمین
فروپاشی حکومت آل سعود بسیار نزدیک است
اینم یکی دیگه از علایم ظهور امام عصر (عج)
خداوند از تقصیرش نمی گذره
با مرگ وليعهد وهمينطورحال وخيم ملك عبدالله به زودي شاهدجنگ قدرت براي پادشاه شدن ووليعهدي درعربستان خواهيم بود و ضعف امپراطوري آل سعود درحكومت داري وباالطبع حكومت هاي وابسطه به سعودي ها مثل يمن وبحرين وديگرخونخواران مرتجع نژادپرست عرب هم با سرعت بيشتري به سراشيبي سقوط خواهندافتاد وتمام كساني كه طبق قانون پادشاهي سعودي ها مي توانند به پادشاهي برسندسنشان بسياربالا وهمه آنان داراي بيماري هاي مختلفي هستندوهيچكدامشان توان رهبري راندارندو طبق حديث صحيح از صادق آل محمد پادشاهي هاي چندساله درعربستان تمام شده وپادشاهي هاي با مدت بسياركوتاه فرا رسيده .مطمئن باشيدبا مرگ عبدالله تمام اين حوادث اتفاق خواهدافتاد.اين موضوع بسيارواضح وروشن است كه ما ديگركسي را مثل عبدالله درعربستان نمي بينيم وعقل هم چنين موضوعي را اثبات مي كند.
خبر صحیح تر به درک واصل شد و ان شاء ا... تمام وهابی ها
اینما یدرککم الموت ولو کنتم فی بروج مشیده
انا لله و انا الیه راجعون.
ان شاالله همه خائنین به اسلام نابود شوند.
الحمدالله . يكي از عوامل اعزا م نيرو به بحرين و شهادت مردم مظلوم بحريني به درك واصل شد. خداوند با اجداد ناخلفش در آتش محشورش كند و به اميد به درك واصل شدن شاه مستبد جزيره العرب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل