بازدید 52847
دیگه وقت رفتنه

شمارش معکوس برای برکناری مربیان سرخپوش

پرسپوليس پس از این که مقابل فجر با نبوغ علی کریمی در دقایق پایانی برنده شد و پس از یک برد دیگر در خانه ضعف‌های خود را فراموش کرد ـ البته شوک مدیریتی هم در دو پیروزی این تیم بی‌تأثیر نبود ـ ولی همه می‌دانند که تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد، دوستی خاله خرسه رو کنار بگذاریم، این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است، پس از باخت تحقیر آمیز این تیم مقابل استقلال، هواداران این تیم توقع داشتند تا کادر فنی این تیم دستخوش تغییرات شود، حکایت این تیم مانند ماشین آخرین سیستمی است که فرمانش دست یک آدم تازه کار افتاده و به درستی نمی‌تواند رانندگی کند.
کد خبر: ۱۹۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲ 16 October 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس کرمان شکست خورد تا چهارمین باخت این فصل را تجربه کند؛ افزون بر این که با این شکست به رتبه دهم سقوط کرد؛ البته تیم‌های فولاد و داماش هم امتیاز سرخپوشان پایتخت هستند و تنها به خاطر تفاضل گل در مکان‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند.

بنا بر این گزارش، ديدار مس كرمان و پرسپوليس از نظر فنى در سطح نازلى برگزار شد و دو تيم نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. مس كرمان بهتر و با برنامه تر ظاهر شد و پرسپوليس تيمى سردرگم و بى برنامه و البته با استرس بالا بود. غيبت على كريمى و البته مازيار زارع در تركيب پرسپوليس كاملاً محسوس بود و تيم حميد استيلى در ميانه ميدان به هم ريخته و سردرگم كار كرد و ‌هافبك‌هاى اين تيم نتوانستند فرصت‌هاى مناسبى براى مهاجمان اين تيم ايجاد كنند.

تیمی که شصت دقیقه برای جبران نتیجه فرصت دارد، به جای تغییر تاکتیک روی به بازی مستقیم می‌آورد و به دلخواه حریف، توپ‌های بلند می‌فرستد تا مدافعان سرزن حریف با خیال راحت دفع توپ کنند.

این گزارش ادامه می‌دهد، پرسپوليس پس از این که مقابل فجر با نبوغ علی کریمی در دقایق پایانی برنده شد و پس از یک برد دیگر در خانه ضعف‌های خود را فراموش کرد ـ البته شوک مدیریتی هم در دو پیروزی این تیم بی تأثیر نبود ـ ولی همه می‌دانند که تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد؛ بنابراین، دوستی خاله خرسه رو کنار بگذاریم. این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است، پس از باخت تحقیر آمیز این تیم مقابل استقلال، هواداران این تیم توقع داشتند تا کادر فنی این تیم دستخوش تغییرات شود، حکایت این تیم مانند ماشین آخرین سیستمی است که فرمانش دست یک آدم تازه کار افتاده و به درستی نمی‌تواند رانندگی کند.

پرسپولیس در ده بازی خود سه پیروزی به دست آورد و با دوازده امتیاز در رتبه دهم جدول است. این تیم هیچ حاشیه امنیتی ندارد، فاصله امتیازی این تیم با مس کرمان و راه آهن دو تیم از سه تیم قعرنشین به ترتیب چهار و سه امتیاز است. پس گرفتن دوازده امتیاز، برای تیم بزرگی چون پرسپولیس یک فاجعه است که باید هرچه زودتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

استیلی بازیکنی بزرگ و دوست داشتنی بود و همیشه کاملا نسبت به تیم پرسپوليس تعصب داشته و در ضمن از لحاظ اخلاقی، یکی از بااخلاق ترین بازیکنان تاریخ ایران است ولی اینها دلیل نمی‌شود که سکان پرطرفدارترین تیم در اختیارش باشد، در کنار اخلاق خوب تخصص هم باید مد نظر باشد.

معلوم نیست مربی آلمانی پرسپوليس چه کار می‌کند؛ آیا او هم از تاکتیک تیمی سر در نمی‌آورد؟ طبیعی بود تیم مس، تیم هفده جدول بعد از زدن گل پیروزی بخش به بازی بسته روی بیاورد ولی مربیان پرسپوليس هیچ تدبیری برای این کار نیندیشیدند و به جای استفاده از بازیکنان سرعتی و شکافتن دفاع مس روی به بازی مستقیم آوردند! فشنگچی بازیکن سرعتی این تیم تعویض می‌شود و رضایی همچنان در کناره‌ها دنبال توپ‌گیری است و... .

به گفته بیشتر کارشناسان، تیم پرسپوليس از نظر داشتن بازیکن مشکلی ندارد ولی در مهره چینی خوب عمل نمی‌کند و اصول اولیه دفاعی را انجام نمی‌دهند، زوج خط دفاعی این تیم اصلا خوب نیست، به گل خورده این تیم مقابل مس نگاه کنید: دفع ناقص و ناشیانه شیث رضایی مانند یک پاس گل (!) به بازیکن حریف رسید و در یک رفت و برگشت توپ به امرایی مهاجم مس رسید و با یک ضربه فنی و البته اشتباه محرز حقیقی از زاویه کاملا بسته تک گل سرنوشت ساز بازی به ثمر رسید.

در اوضاع کنونی، زوج نصرتی و نورمحمدی ایده آل است. در خط حمله کمبود ‌هادی نوروزی کاملا احساس می‌شود و معلوم نیست چه اصراری است که غلامرضا رضایی باید در همه بازیها فیکس بازی کند؛ ده بازی یک گل!

اگر مشکل تیم با یک شوک حل می‌شد، رفتن کاشانی و آمدن رویانیان، می‌توانست شوک خوبی برای تیم باشد. اما حقیقت آن است که مشکل تیم فراتر از این حرف‌هاست. تیم در زمین دارای مشکلات فنی است. بازیکنان بدون برنامه بازی می‌کنند، تعداد پاس‌های صحیح بازیکنان به ندرت دو رقمی می‌شود. تیم حتی برای ضربات آزاد نیز برنامه ندارد. تاکتیک تیم در زمان پیروزی و شکست قابل تفکیک نیست و... .

کاملا احساس می‌شود که باید روح جدیدی در کالبد این تیم بزرگ دمیده شود و اگر تغییرات صورت نگیرد، سقوط این تیم ادامه دار است.

حقیقی دروازه بانی که سال گذشته، یکی از ارکان قهرمانی پرسپوليس در جام حذفی بود، ولی در فصل جاری، گل‌های ناشیانه می‌خورد و... .


تکلیف کادر فنی پرسپولیس فردا مشخص می‌شود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تاکتیک دفاعی و ضعف گلزنی این تیم گفت: عصر دوشنبه در نشست هیأت مدیره باشگاه، عملکرد تیم را ارزیابی کرده و درباره وضعیت کادر فنی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: در دیدار مقابل مس کرمان نود دقیقه بازی در اختیار تیم ما بود و متأسفانه بر خلاف جریان بازی، گل غیرمنتظره‌ای دریافت کردیم. در مجموع این تیم پرسپولیس بود که تیم برتر میدان بود، ولی سرانجام نتیجه را واگذار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۱
جناب پنجعلي متاسفانه بايد عرض كنم اگر واقعا شما به اين بازي مي گوييد در دست بودن شما از فوتبال ذره اي اطلاع نداريد بازي را خوب نگاه كنبد مي ديديد كه تيم پرسپوليس هافبك نداشت شايد از نظر اسمي داشت ولي در بازي اصلا ديده نشد مدافعين و دروازبان به محض تصاحب توپ بي هدف توپ را به محوطه جريمه شوت مي كردند و دوباره توپ توسط مدافعين تيم حريف برگشت داده مي شد و روز از نو روزي از نو بود ديگه نيمه دوم كه به نظر من اينطور گذشت و شما آقاي پنجعلي چشم بسته از اين تيم دفاع نكنيد فكر چاره براي اين تيم باشيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
نه عزیر. تنها راه حل موفقیت پرسپولیس اینه که دیک چنی مربی اش بشه.!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
نه تنها استیلی برای پرسپولیس بسیار کوچک هست و بدون داشتن هیچ سابقه مناسب و درخور به این سمت رسیده، سوال مطرح این هست که مدیرانی که بطور واضح منافع خودشون و اطرافیان خودشون رو می بینن و با اشک ....خداحافظی می کنن، چرا نباید تاوان خسارت های وارده به تیم و مردم را بپردازند؟ چرا از مدیران تعهد مدیریتی گرفته نمی شود؟ در هر جای این کشور قریب به اتفاق مدیران بی کفایت و سود جو بوده و نیز کاملا در حاشیه امنیت قرار داشته و در قبال خسارتهایی که وارد می کنند هیچ بازخواستی نمی شوند، چرا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
انتخاب حمید جان دلبند شاهکار خودش بوده ، نمیشه که به انتخاب خودش ایراد بگیره.
مجتبي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
البته ايشون بايستي دفاع كنند از آقاي استيلي. چون انتخاب خودشون بوده . به اين نكته هم دقت كنيد لطفا.
بابا تورو خدا دلتون به حال این همه هوادار بسوزه.
تیم از وقتی استیلی اومده نه خوب بازی می کنه نه خوب نتیجه میگیره.
همین مونده بازیکنایی که به قول ویسی اولین باره علی کریمی رو میبینن یه نیمه تحت فشار قرار می گیره اونم تو آزادی...
با این وضعیت باید هم به تیم 17 جدول ببازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
البته بازیکن با غیرت هم کم داریم...
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
سپاهانی ام ولی یه چیز برام مونده شما تا دایی بود هی علیه اش شعار می دادین حالا که دایی رفته می خوایین دوباره بیاد و ازش حمایت می کنید
مشکل اصلی پرسپولیس مدیریتش هست
حق با نویسنده است استیلی با کدام کارنامه سرمربی پرطرفدارترین تیم آسیا شد؟
پاسخ ها
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
همين تنگ نظري و خود بزرگ بيني‌هاست كه باعث اين وضعيتها در تيمها و ايراني ها ميشود. كدام پر طرفدارترين تيم آسيا؟ اصلا از كجا آمار آوردي؟ مي دوني تيمهاي چيني يا ژاپني يا حتي هندي چقدر طرفدار دارند؟ از جمعيتشون خبرداري؟ حتي به نسبت جمعيت هم تيمهاي چيني و ساير كشورهاي عربي پرطرفدارترند؟ حداقل بگو يكي از تيمهاي مطرح آسيا (البته در گذشته هاي دور) يادش بخير.... آخه‌ي ........
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
می خوام پاسخ دوستی رو بدم که پاسخ آقای کوروش رو داده . طبق آمار رسمی اعلام شده توسط AFC پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و بعد از آن تیم دالیان چین در رتبه دوم قرار دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
استقلالی حسود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
باشه بابا استقلالم پر طرفدار خوبه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
استقلالی ن..
مطمئنی بازیو تماشا کردی؟؟؟!!! آقا جون تیمی که مشکی پوشیده بود پرسپولیس بود نارنجیها مس بودن مثل اینکه توجیه نیستی!!
به نظر من پرسپولیس گرفتار یک باند هستش نه یک نفر . باندی که استیلی رو حمایت میکنه باید به همراه استیلی دستش از تیم کوتاه بشه . خداییش این تیم شده سفره .... و هر از چند گاهی یک گروه میان و ....... و به ریش نداشته ما و شما میخندند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
اقای استیلی باید خودش طرفداری پرسیولیس رو ثابت کنه و استعفا بده تا تیم محبوبش بیش از این لطمه نخوره
اومدن استیلی تقصیر کاشانیه..
آقا تو رو خدا یه فکری به حال این تیم بکنید استیلی به درد این تیم بزرگ نمیخوره آقای پنجعلی از دیروز اصلاً پرسپولیس بازی کرد که میگی بازی دست ما بود راستی میدونی که دیروز پرسپولیس لباسش مشکی بود یه وقت اشتباه نگرفته باشی خلاصه هر چی زودتر سرمربی رو عوض کنید که وضع خراب تر از این نشه
عوضش سال ديگه قهرمان ليگ دسته اول ميشينا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
تازه با این شیوه بازی کردن معلوم هست که به لیگ زیر دسته اول هم سقوط می کنه.پارسال اوایل فصل ته جدول را چسب دوقلو زدیم استقلال نیافته امثال برای پرسپولیس مجبوریم چسب بزنیم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
توهم....
مجتبي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
بازم دسته اول بهتر از ليگ سه هست . استقلاليا تا قيامت ميسوزن از اين نكته خيلي مهم
پنجعلی هم حالش خوب نیست!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
ای آقا استیلی، پروین، پنجعلی و ... همه شون تو یک باندن
تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهد
پرسپولیس را نابود کردن و هنوز دست از سرش بر نمیدارن. جناب آقای حمید استیلی عزیز پرسپولیس جای آموزش جنابعالی نیست و خودت استعفا بده و تیم را نابود نکن.در ضمن باید یه مربی بزرگ بیارن نه یکی بیارن بدتر استیلی
پرسپولیس قهرمان میشه - خدا می دونه که حقشه - به لطف یزدان و بچه ها پرسپولیس قهرمان میشه
....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
بخواب بابا لحاف یخ کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
حمید جان ..ی الکی نظر نده بابا جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
بله حتما!البته در توهمات شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
استیلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
پرسپولیسی هستم ولی بخدا با این بازیها لیاقت دهمی را هم نداره.مگر حمیدجان دلبند تیم را ترک کنه.
من بعد از بازی تیم ملی مقابل بحرین و همچنین ایجادتحولات مثبت در تیم مس تازه فهمیدم نقش سرمربی در تعیین نتیجه گیری یک تیم چقدر موثر است.واقعاً پرسپولیس سر مربی در حد نام خود می خواهد و بس.
دليل اصلي روي كار آمدن استيلي حمايت از يك شخصيت ... است نه تواناي فوتبال نه شا غلام !!!!!!
تيمهاي هندي ميدونم طرفدار ندارد چون در هند همه طرفدار كريكت هستند نه فوتبال اين را زبان كسي ميشنويد كه 18 سال در هند زندگي كرده است بنابر اين فقط به جمعييت نگاه نكنيد آقاي استقلالي .پرسپوليس پر طرفدارترين تيم آسياست
ایول تابی
اصلاً خود پنجعلي رو هم بزارن كنار بابا با اين تفصيرش
باسلام
در فصل گذشته آقاي استيلي با استيل آذين وشاهين بوشهر چكار كرد،كه امسال مديريت محترم آن را انتخاب نمود!
اینها استعفا بده نیستان. هوادارها تیم رو بایکوت کنند شاید نتیجه بده
استیلی باید هر زودتر برهههههههههههه
فقط دايي
نه قرمز نه آبی فقط زرد طلایی
عشق است نفت آباداااااااااااااااااااان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
اصلا ميدوني چيه
از وقتي پول اومد تو فوتبال اين مملكت و بخور بخور شروع شد ديگه نه فوتبالي - نه تيمي
فقط پول . فهميدي پول
اينها همش بهونس
وقتی امثال پنجعلی در کمیته فنی هستند معلومه حال و روز پرسپولیس بهتر از این نمیشه
بخور بخوره شدید
گفتیم علی دایی رو نمی خواییم یکی بدتر از اون آووردن...استیلی در حد پرسپولیس نیست..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
بابا دمت گرم
حتماً باید چند تا دیگه باخت بدن تا آقایون به فکر چاره بیوفتن. آخه حمایت از سرمربی هم قاعده خاص خودشو داره. تیمی که بعد از این همه مدت و این اردویی که اخیراً تو کیش داشته داره اینطوری بازی می کنه دیگه معلومه که داره از کجا می لنگه... این بازیکنها همونین که پارسال تو تیم بودن و یا دارن توی تیم ملی بازی می کنند...
خود آقاي پنجعلي از كساني بود كه باعث شد آقاي استيلي با... بازي مربي پرسپوليس شود
آقای استیلی بازیکن خیلی خوبی بود و مربی خوبی هم هست ولی نه در حدو اندازه پرسپولیس - تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد.
آقا منم بودم مفتي مفتي 700000000 بهم مي دادن مگر ديوانه بودم استعفا بدم تعصب سيخي چنده اين آقا تا آخر فصلم ببازه استعفا بده نيست تازه داره ميگه من به شعارهاي تماشاگران عادت كردم خوب والله
لوکا بوناجیج استعفا کرده و بهترین گزینه اس.
به نظرم پرسپولیس یه مشت بازیکن پیر و معمولی داره . آیا این تیم سانتری مثل خسرو داره ؟نصف کیفیت خسرو چی ؟مثل جباری که پاس های عمقی بدهد دارد ؟ آیا این تیم مهاجم فرصت طلبی مثل مجیدی یا شوت زنی مثل میداودی داره؟هافبکی مثل تیموریان و دروازبانش را تخفیف می دهیم.پرسپولیس در حالی که سه سال است به خانه تکانی نیاز دارد اما دریغ از گرفتن بازیکن در حد این تیم در نقل و انتقالات.فقط مربی نیست که اگر بود این چند سال ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
استقلالی هستی وگرنه پرسپولیس هم بهترینهای ایران را داره.ولی تو نمیخوای ببینی
به عنوان یک هوادار پرسپولیس از آقای رویانیان میخواهم که در مورد مربی تیم پرسپولیس از روی عجله و با یکی دو شکست اقدام نکنه و بگذارن که استیلی تا آخر فصل به مربیگری در پرسپولیس ادامه دهد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
تا اخر فصل یعنی نابودی همه چیز .استیلی فصل گذشته دراستیل اذین بهترین مهره ها راداشت ولی هیچ موفقیتی نداشت .ایشان درحد یک تیم دسته اولی هستند .قرار نیست هر بازیکن خوبی حنما مربی خوبی هم باشد.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
be nazaret chand a bazi ta akhare fasl munde?
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
استقلای نفوذی برو ...
سید احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
بابا هوادار تیمی که بازیکن زیر 400 میلیون نداره سرمربی 300 میلیونی بدردش نمیخوره× افتاد...ببین اصلا درو تخته جور نشده.
ای کاش آقای کاشانی می ماند و در خصوص هزینه ای که برای رسیدن به جایگاه دهم چدول برای کل نفرات کادر فنی و آموزش آقای استیلی شده را می داد، این که برای لج فلان اقا یک مربی تازه کار بدون کارنامه را بیاورند خیانت به ورزش و فوتبال این مملکت است، ایشان که رفتند دبیرستان اما هزینه ها چی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
دهنت رو باید طلا گرفت. این راه درستی هست که همه مدیران کشور باید به این صورت مورد سوال و بازخواست باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
آفرین!!
قبلا فوتبال را عشق و علاقه می چرخاند الان پول، عامل اصلی فساد در فوتبال هم همین پول های بدون معیار و مفت است که عمدتا مستقیم و غیر مستقیم از بیت المال تامین می شود،انتخاب بی مسئولانه سرمربی پرسپولیس هم یکی از این ... هاست.
تحلیل نویسنده بسیار خوب بود.
امیدوارم سردار ... یک تصمیم ورزشی بگیرد و استیلی را کنار بگذارد و یک سرمربی لایق را برای پرسپولیس بیاورد
..د.. تیمی که سر مربیش بگه تاکتیک ما برای این بازی ضربات ایستگاهی و شوت بود سرنوشتش معلومه...
همه دست برای اس اس صدر نشین
یادش بخیر یکی از همکاران از شهری دورافتاده
به تهران منتقل شده بود و هنوز به اصطلاحات
و کنایه های زبان عامیانه فارسی مسلط نبود
وقتی یکی از همکاران لطیفه ای با همان زبان
به اصطلاح چاله میدانی تعر یف میکردآن همکار
شهرستانی بلند می خندید و فورامیگفت چطور؟
گفتم شاید ا.... از اقوام همون آقا باشد .
به عنوان یک هوادار پرسپولیس از آقای رویانیان میخواهم که یک مربی طراز اول بیاره..
ماشین آخرین سیستم ؟
در كنار ضعف هاي محرز حميد استيلي در بازيخواني ، مهره چيني وتسلط روحي و رواني بر تيم ، نمي توان از كيفيت پايين بسياري از بازيكنان تيم گذشت . بازي پرانتقاد غلامرضا رضايي ، سوتي هاي مكرر شيث و عليرضا حقيقي و پاسهاي اشتباه محمد نوري و عدم بازدهي بازيكناني مثل شكوري ، منصوري و . . . گواهي بر اين مدعاست . معلوم نيست ملاك گزينش بازيكني مثل ممدو تال چه بوده يا همان سكوبرتي كا پارسال آقاي دايي به خدمت گرفت . پيراهن پرسپوليس به تن خيلي ها بدجور گشاد مي زند . نظرات غير كارشناسانه ة تصميمات غلط و كميته فني كذايي تيشه به ريشه اين تيم زده است . واقعا من كه بيست ساله اخبار كامل پرسپوليس رو دنبال مي كنم نميدونم آخرش چي ميشه . هوادارا ديگه طاقت اين همه گوشه وكنايه رو ندارن . از جناب آقاي عباسي خواهش مي كنم يه فكري به حال اين تيم بكنند .
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
آی گفتی.واقعا خسته شدیم.
به ...میگن چرا گردنت کجه : میگه کجام راسته؟
پرسپولیس اول بشه اخر بشه سرور استقلاله
پاسخ ها
saba
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
استقلالیها دوست دارن با یه پرسپولیس قهرمان بازی کنن و ببرنشون نه یه تیم دست و پا بسته که هنوز نیم فصل نشده 4 تا باخت داده
ياسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
سحر عزيز رو هيچ چيز تعصب خشك و خالي نداشته باش حتي واسه خنده
اقا دایی رفت و برگشت رو بیارید یا همین استیلی رو بذارید کار کنه تا اینکه ما استقلالی ها هم 6-0 رو تلافی کنیم
زمان قطبی میگفتن استیلی پرسپولیس را قهرمان کرد ... حالا میگن کار بلد نیست...کدوم را باور کنیم...
پرسپولیس یک مربی بزرگ مثل کی روش می خواهد
به نظر من تیم را باید به علی کریمی بدن هم بازیکن باشه هم مربی همه بازیکنان و هواداران قبولش دارن
آقای استیلی
دیگه وقت رفتنه وقت کم .. زدنه خداحافظ خداحافظ
پرسپوليس چند ساله براي جذب بازيكن نصف استقلال هم خرج نكرده.
مگر اين دو تيم هر دو دولتي نيستند؟
در مورد مربي هم تا موقعي كه مربي بر اساس رفاقت با مديرعامل انتخاب بشه وضع همينه.
اميدوارم سردار تو فكر برگرداندن دايي نباشه.
من به شما قول می دم استیلی علی کریمی را بذار کنار و از یک بازیکن دیگه استفاده کنه موفق میشه . شما بازی هایی که علی کریمی نبود تیم منسجم تر بازی کرده را ببینید بعد نظر دهید
فعلاً یک مشت ... به نام بازیکن دارن روی اعصاب مردم بازی میکنند و به ریش همه میخندند . به جز کریمی بقیه بازیکن ها رو باید ببری...
همه اشتباه کردید مشکل تموم شدن سهمیه سوخته !! رویانیان کارتو شارژ کنه درست میشه
فوتبال در این دیار جزیی از یک کل است.کل را باید دید و تحلیل کرد.آیا در سایر ...
آقای استیلی پرسپولیسی بودن خودشان را با استعفاء ثابت کنند و با آبروی تیم بازی نکنند .
استیلی با کدام کارنامه سرمربی پرطرفدارترین تیم آسیا شد؟
پرسپوليس!!!
كجاست.....
استیلی استرس رو به بازیکنان انتقال می دهه لذا احتیاج به یه روانشناس داره تا استرس رو ازخودش دور کنه . البته منظور این نیست یه مشاور به تیم اضافه بشه بلکه استعفا بده بعد بفکر درمان باشه!
دو تا به تیر...د.و تا به تور...دو تا گل خالی... شش تایی ها
همه فرمایشات عزیزان درسته ولی پرسپولیس مشکل دروازه بان دارد شما دقیقا گلهایی راکه وارد دروازه میشود نگاه در اکثر موارد دروازه بان جایگیری خوبی ندارد البته حقیقی دروازه بانی است که روی آن باید زیاد کارشود زیرا 50درصد کار تیم روی دروازه بان است
آره مخصوصاً وقتی هر سال می بازین سروریتون معلوله. عحب رویی دارین...
هشتاد درصد باخت هاي تيم باعث وباني ان حقيقيه ترو خدا فكري براي دروازه تيم بكنيئد
اگریک ادم دلسوزدرهیئت مدیره وجودداشت
وبه فکرمنافع شخصی نبودند باخت دوم باید
استیلی اخراج میشد مخارج وهزینه میلیاردی
از بیت المال است و... .
تخصص رضائی فقط خطا گرفتن است جوانمردانه و با تعصب بازی کردن مهم است و پاداش آقای مدیر هم جواب نمی دهد چون مبلغ دریافتی هر کدام از این ها چندین برابر این پاداش است و پول خرد انها هم حساب نمی شودآیا پس از این ...
مشکل ... ما اینه که آدم های کوچک در راس کارهای بزرگند.
دنیزلی بهترین گزینه است.لااقل تیمش هجومی و قشنگ بازی میکنه.
تا خيلي دير نشده استيلي را عوض كنيد كه از مربيگري چيزي نمي داند
دنیزلی به درد نمیخورد یاکاسمیرو یاجلالی یامربی ارژانتینی جدیدبیارید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
مورینیو چطوره ؟!!
اولا استيلي راننده ناشي نيست وكلي در اين تيم زحمت كشيده. ثانيا ماشين آخرين سيستم كجا بود؟ با اين ژيان قراضه
تا وقتی خودشون نخوان دست به این کارا نمی زنن خونتون و کثیف نکنید حالا حالاها واسه عقب انداختن تیم وقت زیاده اینا همش برنامه ریزی شده کجای کارید بابا چقدر ساده این شماها
kar tamoom shod dooste man
to shekast khordi
پرسپوليس و حتي استقلال مربيان خوبي ندارند . تموم شد رفت
سلام آقای استیلی آدم خوب ومحترمی است بازیکن نسبتا خوبی هم بوده است ولی مربی خوبی نیست وایشان باید این واقعیت را قبول کند ایشان متاسفانه برای گرفتن پول قرارداد دارد پرسپولیس را نا بود می کند لعنت بر پول پول پول ..........
باتوجه به انتخاب اخیرکادرهیت مدیره وشکل چینش ان پرواضح است که هدف سربلندی وافتخارپرسپولیس نیست بلکه پیروزی درانتخابات مجلس می باشد ...
پرسپولیس اگر صد میلیون هوادار داشته باشد
باز هم فقط یک تیم فوتبال است با شرایط همه
تیمهای دیگر ایران که متاسفانه سالهاست با
روش آزمایش وخطای مربیان انحصارطلب مغرور
و بازیکنان تی تیش .... و عشق ...... و به ر یش ملت می خندند
سلام
بابا خسته شدیم.خستهههههههههه
خداوکیلی این استیلی چرا مربی پرسپولیس شد؟یا چرا او را مربی پرسپولیس کردند؟چرا با احساسات ملیونها هوادار بازی می کنند؟
آقایان دست بردارید.تیم بزرگ:مربی بزرگ می خواهد.این چه برنامه ریزیه؟آیا جایگاه پرسپولیس این است؟آقای استیلی خواهش می کنم برو.خواهش
ماشین آخرین سیستم!! کشته اون کلامتم ...
بیاین همتون استقلالی بشین از این همه خواری خفت خلاص بشین
تراختورررررررررررررررررررررررررر!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح