بازدید 14611

جزئیاتی جدید درباره «ارباب سیار»

رویترز در تهیه این گزارش اقدام به مصاحبه با افرادی کرده که در ایالت تگزاس آمریکا با "منصور ارباب سیار" رابطه داشته و حتی با او زندگی کرده اند.
کد خبر: ۱۹۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸ 15 October 2011
یک رسانه غربی با تهیه گزارشی از شخصی که آمریکا مدعی شده قصد ترور سفیر عربستان در واشنگتن را داشته اعلام کرد که زندگی و خصوصیات فردی "ارباب سیار" به گونه ای است که هیچ شباهتی به ماموران مخفی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز در تهیه این گزارش اقدام به مصاحبه با افرادی کرده که در ایالت تگزاس آمریکا با "منصور ارباب سیار" رابطه داشته و حتی با او زندگی کرده اند.

رویترز در این گزارش می نویسد: ارباب سیار در زندگی شخصی فردی بی نظم بوده و از همین رو چنین فردی نمی تواند مسئولیت انجام یک عملیات مهم را بر عهده داشته باشد.

"ماکیل هامائویی" از دوستان ارباب سیار درباره او می گوید : او یک آدم تکراری بود. او یک انسان وظیفه نشناس و پرحرف بود و به نظر من ماموران سری نمی توانند چنین ویژگی هایی داشته باشند.

آمریکا مدعی شده که در یک سال گذشته ارباب سیار چندین بار به مکزیک سفر کرده تا در آنجا بتواند افرادی را برای ترور سفیر عربستان به خدمت بگیرد.

رویترز در ادامه می نویسد : ماموران مخفی غالبا افرادی بسیار منظم هستند، اما ارباب سیار فردی میگسار بود و در نوشیدن مشروبات الکلی زیاده روی می کرد علاوه بر این وی چندین بار به دلیل رانندگی بدون مجوز از سوی پلیس جریمه شده بود و این در حالی است که یک مامور مخفی هیچگاه بهانه ای به دست پلیس نمی دهد.

یکی دیگر از دوستان ارباب سیار در رد ادعای اخیر آمریکا علیه ایران، درباره او می گوید : ارباب سیار هرگز نمی توانست یک عامل مخفی باشد. ایران 75 میلیون نفر جمعیت دارد یعنی هیچ کسی در ایران وجود نداشت که بتواند این کار را انجام بدهد؟

رویترز می نویسد : ارباب سیار چند سال قبل اقدام به خرید یک واحد مسکونی کرده بود که این منزل در سال گذشته از سوی بانک توقیف شد حال اگر وی واقعا مامور مخفی بود چطور چنین چیزی اتفاق می افتد که اجازه بدهند یک خانه امن توقیف شود؟

رویترز در ادامه می نویسد : پرونده اتهامی عیه ایران دارای نواقصی است که بحثهای مربوط به ارباب سیار مهمترین نواقص موجود در این پرونده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر