بازدید 3410

عملکرد دولت در اجرای سند چشم انداز

در زمینه صنایع دفاعی، ماهواره برها و مقالات علمی هم اکنون پا به پای سند چشم انداز جلو می رویم ولی از نظر اشتغال، تولید و کاهش تورم امیدوار هستیم در دو سال باقیمانده دولت تلاش بیشتری صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۹۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹ 11 October 2011
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دولت در زمینه صنایع دفاعی، ماهواره و مقالات علمی هم اکنون پا به پای سند چشم انداز پیش می رود و به توفیقات خوبی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه همایش رسانه و جهاد اقتصادی در افق چشم انداز که در دانشکده صدا و سیما برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص نقش رسانه های گروهی در اجرای بهتر اهداف سند چشم انداز گفت: رسانه ها می توانند در نشان دادن ظرفیت های ملی و ایجاد امید و نقد سازنده و مطالبه کردن سند چشم انداز از مسئولان کشور نقش زیادی داشته باشند.

وی افزود: رسانه ها می توانند به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی اجرای درست سند چشم انداز را از مسئولان مطالبه کنند.

رضایی در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد دولت در اجرای سند چشم انداز گفت: هنوز زود است در مورد عملکرد دولت قضاوت کنیم البته در برخی زمینه ها پیشرفت های خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: در زمینه صنایع دفاعی، ماهواره برها و مقالات علمی هم اکنون پا به پای سند چشم انداز جلو می رویم ولی از نظر اشتغال، تولید و کاهش تورم امیدوار هستیم در دو سال باقیمانده دولت تلاش بیشتری صورت بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم