بازدید 38330

علت مرگ استیو جابز مشخص شد

در سال 2004 بیماری سرطان پانکراس (لوزالمعده) در رئیس اپل تشخیص داده شد.
کد خبر: ۱۹۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷ 11 October 2011
سازمان بهداشت عمومی شهرستان "سن خوزه" گواهی فوت استیو جابز را منتشر کرد و نشان داد که ایست تنفسی ناشی از متازتاز سرطان پانکراس علت مرگ رئیس اپل بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سال 2004 بیماری سرطان پانکراس (لوزالمعده) در رئیس اپل تشخیص داده شد.

اکنون دپارتمان بهداشت عمومی شهرستان "سن خوزه" با انتشار عمومی گواهی فوت استیو جابز اعلام کرد که وی در اثر ایست تنفسی ناشی از یک تومور "نورو- اندوکرین پانکراسی" در فاز متازتاز در گذشته است.

در این گواهی فوت آمده است: "استیو جابز، کارفرمای اقتصادی در بخش فناوریهای برتر، در ساعت 3 بعد از ظهر (به وقت محلی) روز 5 اکتبر درگذشت." خبر درگذشت جابز را خبرگزاری آسوشیتدپرس چند ساعت بعد اعلام کرد.

در این گواهی فوت همچنین آمده است که مرگ استیو جابز به فاصله 5 سال پس از تشخیص سرطان اتفاق افتاده است. بنابراین، این مرگ در اثر سرطانی بوده است که در سال 2006 آغاز شده است. در این سال اولین علائم ناگهانی کاهش وزن استیو جابز نمایان شد و در همان زمان یک اختلال هورمونی شدید در وی به وجود آمد.

همین بیماری موجب شد که تا سال 2009 چندین بار به طور موقت کار را ترک کند تا اینکه در این سال یک پیوند کبد دریافت کرد که احتمالاً به دلیل متازتاز سرطان پانکراس در کبد بوده است.

در حقیقت، جابز یکبار در سال 2004 به سرطان پانکراس مبتلا شده بود. این سرطان به دلیل یک شکل نادر از تومور پانکراس قابل درمان بود و بنابراین در آن زمان بیماری در وی درمان شد.

احتمالاً منظور از 5 سال پس از بیماری که در این گواهی فوت آمده است تشخیص متازتازی بوده که دو سال پس از اولین درمان رخ داده است.

براساس گزارش macitynet، در گواهی فوت محل دفن استیو جابز ذکر نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر