بازدید 39056
از تبلیغ مجری تا حضور سرمربی تیم ملی و محرمی !

همه چیز در باره نود در شبی که گذشت

عادل فردوسی‌پور از ابتدای برنامه نوید به حضور مهمانی ویژه نوید می‌داد و زمانی که مجتبی محرمی در برنامه آمد بسیار ابراز خوشحالی می‌کرد ستاره گمنام ده‌های ۶۰ و ۷۰ فوتبال ایران بود. حضور محرمي در برنامه نود، دیدنی بود؛ اعجوبه شرور فوتبال ايران که موهاي سفيدش خبر از خاموشي آن همه حاشيه داشت؛ ستاره اي که در اوج درخشش هم هرگز به يکي از استوديوهاي ساختمان جام جم نيامده بود !
کد خبر: ۱۹۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵ 11 October 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ کارلوس کروش سرمربي تيم ملي که مهمان برنامه نود بود درباره مسائل مختلف تيم ملي،مرحله مقدماتي جام جهاني و همچنین بازي با تيم ملي بحرين حرف زد :

کروش: چرا نکونام  کاپيتان اول تيم است ؟

سرمربي تيم ملي دیشب يک بار ديگر توضيح داد که چرا نکونام را به عنوان کاپيتان اول تيمش انتخاب کرده است.

کارلوس کروش سرمربي تيم ملي که مهمان دیشب برنامه نود بود درباره مسائل مختلف تيم ملي،مرحله مقدماتي جام جهاني و البته بازي با تيم ملي بحرين حرف زد.کروش اما در واکنش به اين سوال فردوسي پور که پرسيد چرا در حضور کريمي،نکونام را به عنوان کاپيتان اول تيم ملي انتخاب کرده است گفت:«خيلي ساده است.

وقتي من تيم را به دست گرفتم نکونام کاپيتان آن بود. او در جام ملت ها هم بازي کرده بود و حالا هم در ليگ اسپانيا توپ مي زند.حضور او در لاليگا به عنوان يک لژيونر و شخصيتي که دارد براي من مهم است.کريمي و مجيدي زماني به تيم آمدند من کاپيتان تيمم را انتخاب کرده بودم.کريمي يکي از بهترين بازيکنان تيم من است و زماني که نکونام در ترکيب نباشد قطعا کريمي کاپيتان تيم خواهد بود.

سرمربی بحرین : برای تساوی به تهران آمدیم 

سرمربی بحرین در مصاحبه ای که با گزارشگر برنامه 90 داشت در مورد نتیجه بازی گفت : ما آمدیم که با گرفتن تساوی سوار هواپیما شویم !

درخواست کی‌روش در برنامه نود

سرمربي تيم ملي از هواداران خواست تا براي حمايت از ايران در بازي با بحرين به ورزشگاه آزادي بياييند.او حرف هايش را اين طور ادامه داد:«اميدوارم در بازي با بحرين 100 هزار نفر ورزشگاه آزادي را پر کنند.دوست دارم وقتي به ورزشگاه مي آيم همه آنها را با لباس سفيد ببينم.بايد از طريق اين برنامه از همه هوادران که به ما اعتماد کرده اند تشکر کنم.اين را مي شود از پيامک هايي که براي برنامه نود فرستاده اند فهميد.»

کروش رنگ آبي را انتخاب کرد !

کروش گزينه يک از 3 گزينه مطرح شده برنامه نود را انتخاب کرد .آنجا که عنوان شده بود ايران بحرين را شکست مي دهد.سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سوال که از بين سوال کوتاه برنامه نود که با سه گزينه(برد ايران،تساوي و برد بحرين) مطرح شده است کدام گزينه را انتخاب مي کنيد گفت:«من به گزينه آبي(همان گزينه شماره يک) راي مي دهم که گزينه برد است.خوشحالم از اينکه بيشتر مردمي که بيننده برنامه نود هستند هم به اين گزينه راي داده اند.»

90 درصد بينندگان به پيروزي تيم ملي مقابل بحرين راي دادند

نود دوشنبه شب اين هفته به شدت براي نوجوانان و جوانان دهه 60 خاطره انگيز و لذت بخش بود .

مجتبي محرمي اولین بار در نود

حضور مجتبي محرمي ، نخبه شرور فوتبال ايران که موهاي سفيدش خبر از خاموشي آن همه حاشيه داشت . ستاره اي که در اوج درخشش هم هرگز به يکي از استوديوهاي ساختمان جام جم نيامد و تلويزيون هم حتي تا برنامه نود اين هفته او را به طرز نامحسوسي نمي ديد !

يادآوري سالگرد قهرماني تيم ملي ايران در بازيهاي آسيايي پکن و درخشش نسلي که از دل جنگ و انقلاب به دنبال آرزوهايش مي گشت . تماشاي گلهاي صمد مرفاوي به ژاپن ، مرحوم قايقران به کره جنوبي ، مهار پنالتي کره شمالي در فينال توسط عابدزاده و بازي درخشان تيم ملي مقابل الجزاير در جام بين قاره اي، نمايش تصاويري از آخرين قهرماني يک باشگاه ايراني در آسيا . پاس فيروز کريمي و آن همه ستاره اش که حالا پايگاه و جايگاهي در فوتبال ايران ندارد .

همه تصاوير قديمي دیشب برنامه نود براي نسلي که همدوره عادل فردوسي پور هستند فوق العاده جذاب و تماشايي و البته حسرت برانگيز بود .


در ادامه برنامه مجتبي محرمي ميهمان بخش ويژه‌ «90» بود. وي كه پس از دوران بازيگري‌اش كمتر در رسانه‌ها و ميادين ورزشي حضور پيدا كرده بود و پس از سال‌ها در يك برنامه زنده صحبت مي‌كرد از چرخشي شدن مربيان ليگ برتري و فرصت ندادن به مربيان جوان در ليگ برتر انتقاد كرد.

در ادامه تصاويري از بازي‌هاي محرمي در سال‌هاي گذشته و اتفاقاتي كه باعث محروميت‌هاي چند باره او از فوتبال شده بود، پخش شد و محرمي پس از پخش اين تصاوير گفت: « در آن زمان شايد به دليل همين مسايل كمتر به من بها داده مي‌شد، ولي امروز آقاي هدايتي به من اعتماد كرده است و تيم فوتبال اميد استيل آذين را به من سپرده است كه اميدوارم بتوانم در اين تيم موفق باشم.»

محرمي همچنين با بيان اين كه احسان حاج صفي و حسن اشجاري را جايگزين‌هاي خوبي براي خودش در دفاع چپت تيم ملي مي‌داند، علي كريمي را بازيكني بزرگ توصيف كرد و گفت: «كريمي شخصيت بالايي دارد و من به او احترام مي گذارم و دوستش دارم.»

وي همچنين با ابراز دلخوري از پهلوان، دبير وقت فدراسيون فوتبال در سال 2006 به دليل آن چه ممانعت او از سفر محرمي به آلمان براي ديدن دخترش عنوان كرد، افزود: «در فوتبال ما بازيكنان دوست داشتني مانند كريمي، هاشميان، مهدوي كيا و باقري زياد هستند و تيم ملي فوتبال ما مي‌تواند در ادامه رقابت‌ها موفق باشد.»

در ميان صحبت‌هاي مجتبي محرمي بار ديگر بار نوستالژي برنامه با پخش تصاويري از اولين برنامه «90» در سال 1378 بالا رفت. به گفته مجري برنامه 90 قرار است از اين هفته در هر برنامه بخش‌هاي از برنامه‌هاي قديمي «90» پخش شود.

نوذری فردوسی پور را پله خطاب کرد !

عادل فردوسي پور در برنامه اش و در بخش دوربين نود آيتمي را روي آنتن برد که هم براي خودش و هم براي مردم جالب بود.او در حالي قسمت هايي از برنامه معروف «مسابقه هفته» با اجراي مرحوم منوچهر نوذري را پخش کرد که براي همه پخش اين برنامه در دوربين نود عجيب بود.اما وقتي مرحوم نوذري نام شرکت کنندگان در اين برنامه را اعلام مي کرد نام يک نفر خيلي آشنا بود:«عادل فردوسي پور»

مجري برنامه نود در آن زمان با 19 سال سن در برنامه مسابقه هفته شرکت کرده بود که اتفاقا سوالي فوتبالي به او افتاد و نوذري از فردوسي پور پرسيد:«بازيکن سرشناس تيم ملي برزيل که بيش از هزار گل به ثمر رسانده است؟»

اين در حالي بود که فردوسي پور که همان زمان هم اطلاعاتش در مورد فوتبال زياد بود بلافاصله گفت:«ادسون آرانتس دونا سيمنتو ملقب به پله»

مرحوم نوذري : هر چی گفتی خودتی !

البته در ابتدا مرحوم نوذري فکر کرد عادل به شوخی یک چیزی را عنوان کرد بخاطر همین به فردوسی پور گفت خودتی ! ولی در ادامه متوجه حرفهای عادل شد .

در اين زمان مرحوم نوذري که از اطلاعات فردوسي پور به وجد آمده بود يک بار ديگر سوال را از او پرسيد و گفت:«اطلاعات ديگري هم از اين بازيکن داري؟»که فردوسي پور گفت:«بله؛او همين چند وقت پيش يک بار ديگر ازدواج کرد!»

نوذري با شوخي به فردوسي پور گفت که خودت هم شبيه پله هستي که عادل در جوابش گفت:«اما من اينقدر سياه نيستم.»

فردوسي پور ضمن ياد کردن از مرحوم نوذري در برنامه ديشب گفت:«خدا ايشان را بيامرزد،من در آن زمان 19 ساله بودم و کلا در بيشتر برنامه هاي تلويزيوني شرکت مي کردم.»
فردوسي پور توضيح داد كه در اين مسابقه تا مراحل پاياني پيش رفته و خود وي هم حذف شده است.

در ضمن یکی دیگر از مهمانان برنامه 90 یکی از بازیکنان تیم ملی فوتسال جانبازان و معلولین بود که درخواست کرد توجه بیشتری به این رشته شود .


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
"همه چیز در باره نود دیشب تا وقتی که نویسنده بیدار بوده "
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
زدي به هدف دمت گرم نويسنده وسطش خوابيده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
خیلی باحال گفتی. مردم از خنده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
حاضر جواب تشکر
جالب بود تابی
غیرت ایرانی را باید از همان مردان دوران جنگ یاد گرفت.هم مردان جنگ هم سیاسیون و هم فوتبالی ها.زنده باد ایرانیان با غیرت
درددل مجتبی محرمی کو؟؟؟
همه چیز رو خیلی خوب ادا کردین ، من که همه چیز رو فهمیدم .
سلام

فکر می کنم نویسنده از ساعت 00:15 را ننوشته است
یعنی مهمان دیگر برنامه نود آقای محرمی بازیکن اسبق تیم ملی ایران

لطفا اضافه نمایید تا دیگران هم استفاده کنند
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
محمدی عزیز مثل اینکه شما موقع نوشتن نظر خواب آلود بوده اید .اگه به متن دقت کنید میبینید که نوشته شده.تابی کارش خیلی درسته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
به امید پیروزی ایران
دوستان اينقدر خوب توجه كردن به برنامه خوب نود.به اين مطلب هم توجه كرده باشن كه به ورزشگاه بيان و تيم ملي را تشويق كنند.وشعار سياسي هم ندن.وفقط فكرشون تشويق تيم باشه نه چيزي ديگه.
تا اینجاش که ما هم بیدار بودیم..بقیش چی؟ اینا کلاً سر جمع 30 دقیقه هم نمیشه ..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر