بازدید 29523

فوت یک دانشجو در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر

این دانشجو در حین استحمام بی‌هوش و توسط دانشجویان در ساعت 12:45 به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌شود و در نهایت تلاش پزشکان به نتیجه‌ای نرسیده و این دانشجو در ساعت 13:55 فوت کرد.
کد خبر: ۱۹۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰ 03 October 2011
یک دانشجوی دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امروز در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه فوت کرد.

به گزارش فارس (آمنه-ز) دانشجوی 26 ساله دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در مقطع کارشناسی و در رشته پلیمر و رنگ در این دانشگاه مشغول تحصیل بود، پیش از ظهر امروز در خوابگاه شهید مرادی واقع در خیابان رشت دانشگاه صنعتی امیرکبیر فوت کرد.

این دانشجو در حین استحمام بی‌هوش و توسط دانشجویان در ساعت 12:45 به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌شود و در نهایت تلاش پزشکان به نتیجه‌ای نرسیده و این دانشجو در ساعت 13:55 فوت کرد.

نظریه اولیه کارشناسان این بوده که این دانشجو در حین استحمام و بر اثر استنشاق گاز اسید که از چاه فاضلاب منتشر شده دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
از فاضلاب بصورت خودبخودی که گاز اسیدی ساطع نمی شود!! بدلیل اینکه اطلاع رسانی به موقع و صحیح در رابطه با استفاده از اسید برای باز کردن مسیر لوله های گرفته شده صورت نگرفت این اتفاق رخ داد. واکنش آب و اسید منجر به ساطع شدن گازی اسیدی در فضای حمام و فوت این دانشجو شد.
اصلا مهم نیست خودتونو نگران نکنید
دانشگاه امیرکبیر با این همه ثروت و بودجه ای که داره عجیبه که همیشه از نظر خوابگاه برای دانشجوها کمکاری میکند. واقعا متاسف شدم.
به به همین روش فوت دانشجویی رو نشنیده بودیم که شنیدیم! بدبخت دانشجوها!
حالا گاز اسید چی هست؟! میشه تابناک اسم علمیشو بگی!
هردم از این باغ بری می رسد
تازه تر ازتازه تری می رسد
از کم خونی بوده . منم یه بار توی خوابگاه این اتفاق برام افتاد ولی نجات پیدا کردم.
تا کی باید شاهد این حوادث ناگوار باشیم
متاسفم برای مملکتی که جون آدم توش ارزشی نداره. طبقه پایین خوابگاه پر بوی اسید بود چرا باید تو این خوابگاه دانشجوا رو اسکان بدن؟
خدا صبر بده به مادرش، این خانم پدرش تو جنگ شهید شده بود، اگه مسئولین خوابگاه یه اطلاع رسانی می کردن که تو لوله ها اسی ریختن این فاجعه پیش نمی اومد
آقا من دانشجوی امیرکبیر هستم. ایشان دانشجوی کارشناسی ارشد بودند. لطفا اصلاح فرمایید.
ظاهرا امیرکبیر هر سال باید یه قربانی بده
یه بار سقوط از اسانسور این بارم....
خوابگاههای قدیمی و غیر استاندارد برای دانشجویان و آینده سازان. اختلاس های میلیاردی که با یک درصد کوچکی از آن می شود خوابگاهی را نوساری کرد برای دیگران
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی