بازدید 4761

مديرعامل بانك گردشگري هم رفتني شد

پس از آنکه چند روز قبل بهمنی دستور تغییر مدیر عامل بانک سامان را صادر کرد امروز بار دیگر خبری بر پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی قرار گرفت مبنی بر اینکه "بانک مرکزی دستور تغییر مدیرعامل و ریاست هیئت مدیره بانک گردشگری را صادر کرد " .
کد خبر: ۱۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸ 03 October 2011
 از دیگر پس‌لرزه‌های اختلاس بزرگ در سیستم بانکی کشور دستور بانک مرکزی برای برکناری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک گردشگری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» از هفته گذشته موج تغییر و برکناری در مدیران عامل شبکه بانکی آغاز شد‌ و این موج ‌با استعفای مدیرعامل بانک ملی و برکناری مدیرعامل بانک صادرات کلید خورد.

این برکناری‌ها به دنبال بروز بزرگترین تخلف در سیستم بانکی کشور روی داد و همچنان هم ادامه دارد؛ پس از آنکه چند روز قبل بهمنی دستور تغییر مدیر عامل بانک سامان را صادر کرد امروز بار دیگر خبری بر پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی قرار گرفت مبنی بر اینکه "بانک مرکزی دستور تغییر مدیرعامل و ریاست هیئت مدیره بانک گردشگری را صادر کرد " .

روابط عمومی بانک مرکزی در این اطلاعیه اعلام کرده است که بانک مرکزی به بانک یادشده اعلام کرده است تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی مدیرعامل ورئیس هیئت مدیره به این بانک جهت احراز صلاحیت آنان اقدام کند.

به گزارش فارس؛ منوچهر زمانی فریزهندی مدیرعامل بانک گردشگری و مهدی جهانگیری کوهشاهی رئیس هیات مدیره این بانک است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار