بازدید 3988

فعالیت 800 موسسه کاریابی در کشور

هم اکنون 800 مرکز کاریابی در سطح کشور فعال هستند در حالی که تا پایان سال گذشته، تنها 90 تا 100 کاریابی در کشور فعال بودند و این در حالی است که هم اکنون این تعداد به 800 کاریابی افزایش یافته است که نشان دهنده رشد 8 برابری کاریابی ها است.
کد خبر: ۱۹۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۲ 02 October 2011
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اعلام فعالیت 800 دفتر کاریابی در کشور، گفت: در یکسال گذشته تعداد این دفاتر به 8 برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد لطفی با اعلام اینکه با ضابطه مند و هدفمند کردن فعالیت کاریابی ها و دفاتر مشاوره شغلی و ارائه آموزش های لازم به آنان می توان نقش کاریابی ها را در رسیدن به توسعه فضای کسب و کار تقویت کرد، گفت: کاریابی ها حلقه واصل منابع انسانی در جهت رسیدن به فرصت های شغلی جدید به شمار می روند.

مدیر کل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان تهران، اظهار داشت: هم اکنون 800 مرکز کاریابی در سطح کشور فعال هستند در حالی که تا پایان سال گذشته، تنها 90 تا 100 کاریابی در کشور فعال بودند و این در حالی است که هم اکنون این تعداد به 800 کاریابی افزایش یافته است که نشان دهنده رشد 8 برابری کاریابی ها است.

لطفی ادامه داد: در استان تهران 96 مرکز کاریابی داخلی ثبت شده اند که با احتساب 21 مرکز کاریابی خارجی، در مجموع 117 موسسه و مرکز مشاوره شغلی و کاریابی های داخلی و خارجی فعالیت دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج