بازدید 16446

اخبار ضد و نقیض از وخامت حال هوگو چاوز

منابع خبری از وخامت حال هوگو چاوز، رئیس‌جمهور ونزوئلا خبر می‌دهند. وی که در حال مبارزه با بیماری سرطان است، به دنبال مشکلات ناشی از نارسایی کلیوی، اورژانسی به بیمارستان نظامی این کشور برده و در آنجا بستری شد. وزیر اطلاع‌رسانی این کشور، اما به این اخبار واکنش نشان داده است و...
کد خبر: ۱۹۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹ 29 September 2011
سرویس بین‌الملل ـ منابع خبری در حالی از وخامت حال هوگو چاوز، رئیس جمهور ونزوئلا خبر می‌دهند که مقامات اطلاع‌رسانی این کشور، این خبرها را تکذیب کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «ال نیوو هرالد» در خبری نوشت: «هوگو چاوز» که در حال مبارزه با بیماری سرطان است، به دنبال مشکلات ناشی از نارسایی کلیوی، اورژانسی به بیمارستان نظامی این کشور برده و در آنجا بستری شد.

بنا بر این گزارش، منابع ونزوئلایی به این روزنامه اسپانیولی زبان گفته‌اند، زمانی که چاوز به بیمارستان نظامی منتقل شد، مشکلات جدی در وضعیت عمومی او به چشم می‌خورد و همین نیز باعث انتقال اورژانسی وی به این بیمارستان بود.

با وجود این، «آندرس ایزارا»، وزیر اطلاع‌رسانی ونزوئلا، این خبرها را تکذیب و از سلامتی هوگو چاوز خبر داد و گفت: کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، هر جایی بوده اند غیر از بیمارستانی که هوگو چاوز در آن بستری بوده است.

از سویی، رئیس‌جمهور ونزوئلا خود در روز یکشنبه به مردم کشورش اعلام کرد که درمانش ثمر داده و اثری از تومورهای سرطانی در او دیده نمی‌شود.

وی که چند روز گذشته از چهارمین دور شیمی درمانی خود از کوبا بازگشته، به ظاهر با مشکلات جدیدی روبه‌رو شده است.

این گزارش می‌افزاید: مقامات این کشور، اطلاعات محدودی درباره بیماری رئیس جمهور این کشور منتشر کرده‌اند و خبر ابتلای وی به سرطان و تحت مراقبت قرار گرفتن وی در کوبا، پس از آنی رسانه‌ای شد که یکی از روزنامه‌های کوبا تصویری از وی، در حالی که موهایش به دلیل انجام شیمی درمانی ریزش کرده بود، منتشر کرد.

گفتنی است، هوگو چاوز از سال 1999 تاکنون قدرت را در ونزوئلا در دست دارد و اعلام کرده که سلامتی‌اش را باز خواهد یافت تا در انتخابات این کشور در سال 2012 نیز شرکت کند؛ بیان اظهارات ضد آمریکایی، یکی از ویژگی‌های بارز هوگو چاوز در این سال‌ها بوده است.

این در حالی است که پیشتر بنا بود، رئیس‌جمهور ایران پس از پایان اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به ونزوئلا سفر کند که این سفر با توافق طرفین لغو و به ماه های بعد موکول شد؛ تعویقی که گویا مهمترین دلیل آن، حال نامساعد رئیس‌جمهور این کشور بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
دوستی با چاوز اگر هیچ منفعتی برای کشور ما نداشته باشه ولی یک درس بزرگ برای ماست
و آن هم که بدانیم این دنیا محل گذر است ونباید از همه چیز مطمئن بود
ایکاش مسئولین این کشور هم یک لحظه چشم هایشان راببندند واحساس کنند که ممکنه انها هم خدایی نکرده این بیماری را داشته باشند .
ایا باز هم راهی به جز خدمت خلق بصورت واقعی انتخاب خواهند کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط خدا میداند....
بسلامتی خبر خوشایندی بود.....
كل نفس ذائقه الموت
دوتا ونصفي متحد تو دنيا داشتيم كه يكيشون هم داره .....
تقصیر خودشه
آدم وقتی با یک کشور وحشی مثل امریکا طرف میشه باید حساب اینم بکنه که یک روز چیز خورش می کنن و هزار جور مرض لا علاج ممکنه بگیره
حتما امریکایی ها چیز خورش کردند .
13 ساله که قدرت رو در دست داره!!!!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی