به‌روز شده در: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۱۹۸۰
تعداد نظرات:
۲۵۴ نظر
جمعیت حاضر در این مراسم درباره اجرای حکم قصاص قاتل دیدگا‌‌ه‌های متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و برخی دیگر، خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند.
کد خبر: ۱۹۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴ - 21 September 2011
سرویس اجتماعی «تابناک» ـ قاتل داداشی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد و طلب بخشش داشت.

به گزارش «تابناک»، خبرنگار فارس، مهمترین حاشیه‌های مراسم اعدام روح‌الله داداشی را این گونه گزارش داد:

از نزدیک ساعت یک بامداد، جمعیت بسیاری از مردم استان البرز در محل اجرای حکم واقع در خیابان پونه گلشهر کرج حضور یافته و سرانجام نزدیک پانزده هزار نفر، قصاص قاتل را از نزدیک دیدند.
 
دادگستری استان البرز، روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرده بود که از هر گونه فیلمبرداری و عکاسی جلوگیری خواهد کرد و رسانه‌ها نباید عکاس و فیلمبردار به مراسم بفرستند، ولی بیش از بیست تصویربردار در محل مراسم حاضر بوده و جایگاهی ویژه نیز برای تصویربرداری بهتر آنها تدارک دیده شده بود.
 
یک جرثقیل برای اجرای حکم در محوطه حضور داشت که با داربست‌های متعدد از نزدیک شدن مردم به محوطه جلوگیری می‌شد.

صدها مأمور نیروی انتظامی، وظیفه تأمین امنیت و نظم را بر عهده داشتند که در برخی از مواقع به دلیل حجم زیاد جمعیت مجبور به استفاده از قوه قهریه برای کنترل حاضران شدند.
 
در ساعت 4 و 55 دقیقه، قاتل روح‌الله داداشی به وسیله یک دستگاه ون متعلق به نیروی انتظامی به محل آورده شد که این خودرو با دو دستگاه ماشین نیروی انتظامی و یک دستگاه پراید که خانواده اولیای دم در آن بودند، همراهی می‌شد.

محوطه خبرنگاران و عکاسان که به وسیله داربست فراهم شده بود، در اواسط اجرای برنامه به دلیل شمار بسیار نمایندگان رسانه‌ها و هجوم جمعیت شکسته شد که خوشبختانه مشکلی برای خبرنگارانی که در بالای آن حضور داشتند،‌ پیش نیامد.
 
مأموران نیروی انتظامی بارها با بلندگو از مردم می‌خواستند که نظم را رعایت کنند. آنها تأکید داشتند که در صورت بی‌نظمی، اجرای این مراسم به تعویق خواهد افتاد.

در ساعت پنج و پنج دقیقه صبح، تلاوت کلام‌الله مجید آغاز شد که نشان می‌داد تا دقایقی دیگر حکم قصاص قاتل روح‌الله داداشی اجرا می‌شود.

در حین تلاوت کلام‌الله مجید، تجهیزات اعدام از جمله طناب دار آماده می‌شد.

پس از تلاوت کلام‌الله مجید، نماینده دادستان متن حکم را خواند که بنا بر آن اجرای قصاص در ملأعام در راستای اجرای عدالت توصیف شد.

در بخشی از این حکم آمده است: دستگاه قضایی با اقدامات سریع، دقیق و قانونی در کمترین زمان، پرونده را بررسی کرده و بلافاصله مراحل اجرای حکم بر اساس قانون گذرانده شد.

در پایان حکم فوق اظهار امیدواری شده است که اجرای قصاص قاتل، درس عبرتی برای تمام مجرمان بوده و از سوی دیگر، مردم مطمئن باشند که حق مظلوم از ظالم در کمترین زمان با تلاش قوه قضاییه و نیروی انتظامی ستانده خواهد شد.

«علی‌رضا. م»، قاتل روح‌الله داداشی در ساعت 5 و 15 دقیقه از خودروی ون برای اجرای مراسم پیاده شد.

وی پیراهن و شلوار یک دست سورمه‌ای رنگ به تن داشت.

با آمدن «علی‌رضا. م» نزدیک پانزده هزار جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن کردند. عده‌ای به وی فحاشی کرده و برخی سوت و کف می‌زدند که با هدایت برگزارکنندگان مراسم،‌ فریادهای الله اکبر در فضا طنین انداز شد.

در ساعت 5 و 19 دقیقه حکم قصاص قاتل اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

در ساعت 5 و 25 دقیقه یک دستگاه آمبولانس برای اعزام جنازه قاتل به پزشکی قانونی در محل حاضر شد.

در ساعت پنج و 55 دقیقه یعنی حدود 45 دقیقه پس از اجرای حکم‌، جنازه قاتل از بالای دار به پایین منتقل و در آمبولانس قرار داده شد.

و بالاخره اینکه، علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت.

وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.

علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‌زد و طلب بخشش می‌کرد.

وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود.

جمعیت حاضر در این مراسم درباره اجرای حکم قصاص قاتل نظرات متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و عده‌ای دیگر خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند.















تابناک: با سپاس از بینندگان عزیز؛ تا این لحظه ساعت 10:45 دقیقه روز 31 شهریور، 1626 پیام در انتظار انتشار در بخش نظرات کاربران این خبر موجود است، ضمن تشکر دوباره از همه عزیزانی که برای این خبر پیام گذاشتند، متاسفانه به دلیل حجم بسیار زیاد، امکان درج آنها نیست و به این وسیله از تک تک این عزیزان پوزش می خواهیم.
بازگشت به ابتدای صفحه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 245
انتشار یافته: 254
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:52 - 1390/06/30
411
1399
هیچ وقت نمیشه کسی خودش را جای خانواده مرحوم داداشی بذاره خدا بیامرزه ولی به نظر من چون واقعا می دونستند که این اتفاق از روی بچگی قاتل بود و واقعا نفهمیده بود اگه به خاطر خدا می بخشیدند ارزش دیگری داشت الان مطمئن هستم یه گروه می گن اگه می بخشیدند بقیه سوء استفاده می کردند من می گم باید شرایط را دید کسی از اعدام خفاش شب ناراحت نشد بلکه همه خوشحال هم شدیم ولی این واقعا فرق داشت در هر صورت تصمیم گیرنده خانواده مرحوم داداشی بودند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:03 - 1390/06/30
تصمیم گیرنده باید دادگاه باشد نه خانواده مثلا اولیا دم
اصلا اولیای دم یعنی چی؟
این تبعیض بین مجرمین است
امیرآقاگل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:09 - 1390/06/30
قاتل هرکی در هر لباسی و به نیتی باید اعدام شود چیزی که شرع و قانون میگوید اگر ناراحت نمی شوی من برادرت را با چاقو میکشم تو هم رضایت بده میتونی ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:18 - 1390/06/30
کاش بخشیده میشد. قاتل خیلی بچه بود و از روی نادانی این کار رو کرده بود. درسته قصاص حق خانواده داداشی بود ولی اگه می بخشیدن روح اون جوان مرد شادتر میشد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:35 - 1390/06/30
امیر آقا گل قتل داریم تا قتل
اگر خودم هم کشتی نمی خوام اعدام شی
ولی باید در زندان باشی نه رضایت بدم ازاد شی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:53 - 1390/06/30
655
1000
اعدام یه بچه برای قتل بدون انگیزه قبلی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:05 - 1390/06/30
اگر مقتول برادر خودت بود باز هم اینجوری نظر میدادی ؟
ناشناس
| UNITED STATES |
10:06 - 1390/06/30
دوست عزیز مطمئن باش این اعدام تاثیر خودش را دارد. ممکنه دیگه افراد حساب کار دستشون بیاد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:09 - 1390/06/30
من همان هستم که این نظر رو نوشته اگر خودم هم کشته بود نمی خواستم اعدام شه
همانطور که یه قتل رو در حوادث رانندگی نمی کشند این هم نباید بکشند
omid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:17 - 1390/06/30
ای کسی که گفتی اعدام نمیشد بهتر بود! مگه این همه جرم و جنایت در کشور رو نمی بینی؟! مسئله انتقام نیست، مسئله درسی برای مجرمین است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:18 - 1390/06/30
کاش بخشیده میشد
سعيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:29 - 1390/06/30
1000 بار اينو اونو اعدام كردن كي درس عبرت گرفت؟؟؟ اينكه دوستان معتقدند با اعدام همچين آدمي ديگران عبرت ميگيرن بايد عرض بكنم كه در اشتباه هستند چون قاتل داداشي به عمد اينكارو نكرده بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:34 - 1390/06/30
تا حالا با این بچه لاتایی که الکی تو جیبشون چاقو میذارن برخورد داشتی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:34 - 1390/06/30
بله این همه جرم را می بینم
و اگر با این اعمال وحشیانه جامعه درست می شد
الان ایران بیاد بهشت می بود
قتل داریم تا قتل جرم داریم تا جرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:36 - 1390/06/30
خوب قتل قتله و مجرمش هر چند سالشم باشه باید اعدام بشه نه اینکه درس عبرت شود برای اینکه قتل کرده و چه در اسلام چه دین های دیگر حکم ان اعدام است
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:39 - 1390/06/30
خوشم میاد طرف اعدام میشه باز مشخصاتش اعلام نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:56 - 1390/06/30
1005
574
همواره ازاجرای عدالت لذت میبریم.باتشکراز قوه قضاییه و نیروی انتظامی
پاسخ ها
احمد یک حقوقدان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:01 - 1390/06/30
تشکر برای کشتن یه بچه جلو چشم پدر و مادرش تو ملاءعام برای قتل دون انگیزه قبلی در ظرف دو ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان ایران گلستان می شود؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:22 - 1390/06/30
نه گلستان نمي شود ولي يك لجن كم مي شود
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:27 - 1390/06/30
جناب حقوق دان، شما از کسی دفاع می کنید که کارد 25 سانتی حمل می کرده، و بی هیچ دلیلی از آن استفاده کرده است.
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:28 - 1390/06/30
از کجا میدونی که اعدام یک بچه اجرای عدالته ؟ تازه مردم هم میان ببینن و روحش شاد بشه از دیدن صحنه اعدام . جان کندن یک بچه . واقعاً متاسفم !!!!!!
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:32 - 1390/06/30
آقای حقوقدان عزیز!این اعدام درس عبرتی میشه برای بچه های دیگه ای که تو جیباشون قمه و چاقو میذارن و میان بیرون.تو اینجور مسائل باید احساسات رو بذاریم کنار.اگه خیلی دلت سوخته بهتره دلت برای خونواده و زن و بچه های معصوم مقتولها بسوزه که یه عمر زندگیشون دچار مشکل میشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:33 - 1390/06/30
احتمالا ایشون برای پرونده اختلاس تشکر کردند!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:04 - 1390/06/30
بابا شما چرا همش ميگيد قتل بدون انگيزه قبلي اين كه بدتره يكي چاقويي تو جيبش باشه هر كي بهش گفت بالاي چشت ابرو بزنه بكشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:16 - 1390/06/30
هر کسی نظر خودش رو داره ولی کاش خانواده روح الله داداشی مثل خودش جوانمردی میکردن طرف میبخشیدن.
حسام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:41 - 1390/06/30
متاسفم برای احمد آقایی که ادعای حقوقدانی می کنه اما هنوز فرق حقوقی یک بچه و یک فرد بالغ عاقل را نمی دونه آقای حقوقدان در قوانین حقوقی حتی بین بچه ممیّز و غیر ممیّز فرقه چه برسه بین یک بچه و یک فرد عاقل، با مسائل حقوقی که نمی شه احساسی برخورد کرد. اگه می خوای احساسی برخورد کنی من ازت یه سئوال می پرسم هیچ فکر کردی که با مرگ روح الله چی به سر بچه خردسال اون که همین چند وقت پیش همه مردم اونو با روح الله توی برنامه فیتیله دیده بودند می یاد و بخاطر همین تصمیم آنی و بدون انگیزه ای که تو ادعا می کنی یک عمر باید درد بی پدری را تحمل کنه بچه ای که چندان هم نتونسته طعم شیرین پدر و سایه اونو بر سرش احساس کنه؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:57 - 1390/06/30
608
809
واقعآ متآسفم ، فقط يه پسر بچه بود. واااااااااااااااااااااااااي..............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:06 - 1390/06/30
اون یک قاتل بود و بنا به حکم قران به سزای عملش هم رسید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:22 - 1390/06/30
خطاب به ناشناسی که گفته حکم قرآن بود : حکم قرآن میگه قصاص ولی اگر ببخشید بهتر است .
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:33 - 1390/06/30
اين عين عدالت و دستور اکيد قرآن است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:54 - 1390/06/30
یه بچه به چه نیت یه چاقو چاقو حمل میکرد
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:44 - 1390/06/30
قصاص عین عدالته ولی بخشش روح بزرگواری رو وسعت میده. ولی این رفتار قوه قضاییه امنیت رو برای جامعه مون ایجاد میکنه و تاثیر مثبت داره حتی کوتاه مدت.
جواد شیرین آبادی فراهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:57 - 1390/06/30
669
488
بسم الله القاسم الجبارین
با عرض تشکر از خانواده محترم قوه قضائیه و خانواده نیروی محترم انتظامی.
و با سلام و وتسلیت مجدد برای خانواده مرحوم داداشی و با آرزوی غفران و آمرزش برای همه خفتگان در خاک.

این است نتیجه عدم پایبندی به اصول و ارزشهای زندگی شهروندی.

انشالله درس عبرتی باشد برای همه بزهکاران و تبهکاران. همه خلافکارها بدانند که آخر و عاقبت بازی با حیثیت و ناموس و شرف مردم همین جرثقیل و همین طناب داره.

یاد فرازی از دعای کمیل افتادم. ولا یمکن الفرار من حکومتک.

از همین جا به خانواده آن جهانپهلوان مرحوم تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و مسئلت را خواستارم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:04 - 1390/06/30
وقتی نظر امثال شما رو می بینم میدونم ایرانی نه تمدن داره نه احساس نه عقل
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:23 - 1390/06/30
شما تا تمدن را چگونه تعريف كنيد .
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:58 - 1390/06/30
105
466
من بد کنم و تو بد مکافات ...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:59 - 1390/06/30
553
433
واقعا از سرعت عمل قوه قضائیه خوشحالم. انشاءالله جوانانی که سر پر باد دارند درس عبرت بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:04 - 1390/06/30
اولا نوجوان نه جوان ثانیا درس عبرت نشده همان طور که در این 30 سال نشده ثالثا در هیچ جای دنیا یه پرونده اعدام چند ماهه نیست متاسفم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:59 - 1390/06/30
من هم متاسفم. مجازات اعدام قابل جبران نیست یعنی نمیشه در صورت اشتباه بودن قضاوت جون گرفته شده رو برگردوند. باید با دقت و صرف وقت همه جوانب رو سنجید. من اصلا نمی فهمم چرا با این سرعت راضی شدن که جون یک انسان گرفته بشه. نمی گم جنایتکار را نباید مجازات کرد اما این کار باید با دقت انجام بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:10 - 1390/06/30
بخاطر همين صرف وقت جوناي ما عاشق خلاف كاري شدن چون ميگن كسي با ما كاري نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:59 - 1390/06/30
19
659
امان از خشم وغرور که باعث تمام بزهکاری های این کشور عزیز شده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:05 - 1390/06/30
من هم وقتی نوجوان بودم زیاد دعوا می کردم حتی یکبار در بیرستان دو تا از دوستاتم دعوا کردند و چایقو کشیدند که به خیر گذشت و دوستان خوبی اند اعدام برای این حوادث مناسب نیست
سورنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:59 - 1390/06/30
55
490
ادم دلش نمی یاد این جنین صحنه هایی را ببینه ولی درس عبرتی باشه برای آن دسته از افرادی که نمی تونن توی عصبانیت جلوی خودشون را بگیرن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:07 - 1390/06/30
این صحنه ها ادم رو عصبی میکنه من الان بشدت عصبی ام شاید اگر الان بایکی دعوا کنم یکی رو بکشم این ترویج قتل است
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:37 - 1390/06/30
پس تو هم منتظر قصاص باش ؛ هرکسي از قانون پيروي نکند سزايش همين است
ناشناس
|
PHILIPPINES
|
10:01 - 1390/06/30
39
229
مهم‌ترین حاشیه‌های مراسم اعدام روح‌الله داداشی ??????
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:48 - 1390/06/30
شما که تو ایران نیستی حرف نزن
yaser72
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:57 - 1390/06/30
پرفسور امیر از وی پی ان استفاده میکنه پرچم کشورش عوض میشه ، البته جواب شما اینکه شما که تو باغ نیستی حرف نزن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:02 - 1390/06/30
71
440
ياد جهان پهلوان تختي به خير
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:13 - 1390/06/30
چه ربطي داره؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:32 - 1390/06/30
ربطش در منش پهلوانی است
پر زوری با پهلوانی فرق دارد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:35 - 1390/06/30
ربطش اینه که جوانمرد بود و اهل بخشش و گذشت
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:03 - 1390/06/30
68
318
- اعدام بهترين گزينه براي آنهائي كه به حق زندگي يك انسان تجاوز مي كنند مي باشد ولي به نظر من اين سرعت عمل براي آنهائي كه مشور نيستند نيز رعايت گردد
فريد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:03 - 1390/06/30
120
328
بازم بجاي حل موضوع صورت قضيه را پاك كرديم
لذتي كه در عفو است بهيچ وجه در انتقام نيست
پيشگيري از بروز اين موارد نه اقدام بعدآن
.
.
.
!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:57 - 1390/06/30
خوب شد شما یک عبارت "صورت مسأله پاک کردن را" یاد گرفتید!!
محسن خاضعی نیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:42 - 1390/06/30
حرف های شما خیلی درسته خیلی هم زیباس چون اصلا این حرف تونیست سخن امام علی(ع)ه.
البته اینو هم بدون که خدا گفته ببخشید تا من هم گناهاتون رو ببخشم ...پس معلوم میشه بخشش کار خیلی سختیه که پاداشش اینقدر زیاده ....وخیلی حرف دیگه که اگه بخوام بگم خیلی طولانی میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:04 - 1390/06/30
166
404
دعوايي شده و كسي كه مي خواسته ديگري را بترساند، قرباني شده. حالا بايد يك بچه را اعدام كرد تا مثلا براي ديگري درس شود؟!!
چه درسي؟ چه مشقي؟ چه كشكي؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:12 - 1390/06/30
متاسفانه خیلی ها معنی قتل درجه 3 و بدون انگیزه قبلی را نمی دانند
حتی اون هایی که موافق اعدام اند ممکن است در شرایط مشابه چنین کنند
این اعدام ها میل به انتقام رو بیشتر می کند و باعث عصبی شدن جامعه می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:04 - 1390/06/30
312
224
عزیز قاتل بچه نبود ضمنا اگر یکی از اعضای خانواده خودت را کشته بود بازم همینطور قضاوت می کردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:14 - 1390/06/30
بچه بود به عکس نگاه کن اگر هو خودم کشته بود نمی خواستم باید فرقی با قاتل داشته باشیم
درضمن نمی خواست بکشه اتفاق افتاد یه قتل درجه سه بود تا حدی مثل حوادث رانندگی بود که پیش می یاد
اگر کسی با ماشین کسی رو بکشد باید اعدام شود؟
اعدام نکردن به معنی آزاد کردن نبیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:03 - 1390/06/30
چقدر این سخن تکراری و کلیشه ای را می شنوم که "اگه مقتول عزیزانه خودت بود..."بله من اگر در آن شرایط بودم چه بسا احساسی رفتار می کردم ولی دیگران چه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:44 - 1390/06/30
اصلا بچه هم باشه باید اعدام بشه!!! یعنی چی من کارد بدم به یه بچه بگم برو اونو بکش !!!!
موسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:06 - 1390/06/30
290
242
زدي ضربتي، ضربتي نوش كن
قصاص،حق اولياي دم است و اعدام ان قاتل درست و نبايد د اين خصوص مظلوم‌نمايي كرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:15 - 1390/06/30
چند لخظه صدای گریه های این بچه رو تو گوش خودت کن
ببین چتد سالشه؟
به تو هم میگن انسان؟
اون در یک لحظه مرتکب قتل شد
اصلا تناسب نداشت
آرامش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:37 - 1390/06/30
به نظر من حكم اعدام اصلا خوب نيست . خيلي از مجرما وقتي جرمي رو مرتكب ميشن ميگن آخرش اعدام ميشيم از زندگي نكبتيمون راحت ميشيم ولي وقتي كسي بدونه تا آخر عمر بايد تو زندان بمونه ديگه كار خلاف نميكنه . به نظرم حبس ابد بهتره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:06 - 1390/06/30
153
384
کجای این عمل عدالت است کسی که سابق کیفیری ندارد و بر اثر یک اشتباه احساسی دچار خطا شده و حالا با تمام وجود پشیمان است و طلب بخشش میکند چرا بخشیده نمی شود و اعدام میگردد .
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:17 - 1390/06/30
با نظر شما موافقم
موضوع جالب حضور 15 هزار انسان قصی القلب هست که برای تماشای صحنه اعدام اومدن نمیدونم تماشا کردن چه لذتی براشون داره!
واقعا وحشتناک و جای تاسف داره..
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:31 - 1390/06/30
لطفا خودتون قضاوت کنید
کار این بچه بدتر بود که در یک لحظه بدون قصد قبلی از ترس ضربه ای چاقو زد و فرار کرد؟
یا اون هایی که فحش دادن و امدن نمایش جان دادن و گریه کردن یه بچه جلو چشم پدر و مادرش ببین؟
حسن
| UNITED STATES |
22:17 - 1390/06/30
امشب با چه احساسی می خوابند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:07 - 1390/06/30
276
153
اون کسایی که میگن نباید اعدامش میکردن باید خودشونو توی وضعیت خانواده داداشی بذارن میدونی این خانواده و این مملکت برای داداشی چقدر سرمایه گذاری کرده اگر میدونستن نمیگفتن بچس بچه رو باید جیز کرد تا دیگرون اینکارو نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:16 - 1390/06/30
اون بچه هم سرمایه این ممکلت بود
اعدامش ضرر دوم بود
بیچاره خانواده این بچه
الان چی بدست آورند؟
جزء مثا قاتل شدن
البته این دو قتل قابل قیاس نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:27 - 1390/06/30
با مرگ این بیچاره ذاذاشی زنده میشه؟نه زنده نمیشه فقط زندگی رو از یه بیچاره دیگه میگیرن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:37 - 1390/06/30
چون طرف مقابل خانواده داداشی بودن میگم نباید اعدام میشد، با این کارشون اخلاق پهلوانی خانوادشونم زیر سوال بردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:07 - 1390/06/30
87
207
گناه روح الله چی بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:28 - 1390/06/30
تا از اصل قضیه خبر نداری قضاوت نکن
قضاوت کردن کار سختیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:07 - 1390/06/30
65
335
از گزارش لحظه ب لحظه لذت بردی تابناک جان؟ این بیچاره قربانی ناهنجاری اجتماعی است ک مسئولیتش بر عهده اقایان است دیگه عکس هم نذار
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:08 - 1390/06/30
13
317
چه روزگار بدی شده است جوانی که باید به درس ومشقش یرسد. بجای قلم چاقو در دست میگیرد به جای حل تمرین بدنها را خراش و قبولی در امتحانات درسی در امتحان قتل قبول ومدرک قاتلی را دریافت میکند.وچه زود نتیجه اعمالش را میبیند.
راستی دراین وانفسا مقصر اصلی کیست؟
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:08 - 1390/06/30
34
234
خداوند به خانواده اش صبر بدهد
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:08 - 1390/06/30
48
214
به نظر من جامعه ما جوونها رو به این سمت کشونده.آدم نمیدونه چی بگه.هم حق خانواده مقتوله که قاتل رو اعدام کنن.هم یه جورهایی حق این جوان 18 ساله اعدام نبود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:28 - 1390/06/30
اعدام برای قتل بدون انگیزه قبلی در یک لحظه؟
چنین نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:08 - 1390/06/30
70
296
خانواده مرحوم داداشي از فرصتي كه خداوند در اختيارشان گذاشته بود نتوانستند استفاده كنند.-- فرصت گذشت--
خداوند هر دو مرحوم را ببخشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:10 - 1390/06/30
28
216
ما داریم برای فرار از مسئولیت هامون که یکی اش تربیت صحیح و درست برای فرزندان این کشور هست سریع صورت مسئله رو پاک می کنیم تا مردم یادشون بره که چرا یه بچه 17 ساله باید اونقدر احساس ناامنی کنه که چاقو تو جیبش بزاره و نتونه احساس ترسش رو کنترل کنه برای ترسوندن و دفاع از خودش -نقل به مضمون از حرفای خود قاتل- با چاقو حمله کنه و حمله اش هم کنترل شده نباشه.
ما جوونامون هیجان شون رو نمی تونن کنترل کنن. خونواده هامون حرفشون اعتباری نداره در میون بچه هاشون ما داریم فرهنگمون رو از دست میدیم و این یه فاجعه است که با اعدام درست نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:29 - 1390/06/30
کاملا موافقم تو رو خدا تو رو به هر چی اعتقاد دارین این مسئله رو فراموش نکنیم بیاین نگاهی کارشناسی راه بندازیم ای کاش برنامه احسان علیخانی ادامه پیدا می کرد تو این موضوع
زارعي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:10 - 1390/06/30
30
298
من براي هر دو گريه كردم براي كشرم كه چرا مردمش اينگونه بايد بي رحمانه همديگر را بكشند هر دو غم انگيز بود
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:10 - 1390/06/30
30
169
هرچند قصاص حق ودستور اسلام است اما اسلام بارها گذشت رو بالاتر از انتقام دونسته
همونطوریکه ما چند هفته پیش درخواست بخشش از خدا رو داشتیم(شب قدر)آیا بهتر نبود خودمونم ............به هرحال خدا همه رو عاقبت بخیر کند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:10 - 1390/06/30
43
180
الان که دیگه کار از کار گذشته ولی از آنجا که سن این فرد از 18 سال کمتر بوده و عمل ارتکابی بدون انگیزه قبلی بوده بهتر این بود که توسط اولیای دم بخشیده میشد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
10:11 - 1390/06/30
7
422
ای کاش برای اختلاس ها هم به این زودی رسیدگی بشه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:35 - 1390/06/30
گل گفتی هر چی می کشیم از این اختلاس ها و بی عدالتی ها می کشیم آقا تو رو خدا زود بیا خسته شدیم دیگه اگه دهر کسی خود رو مسئول اعمال خودش بدونه و ناظر اعمال خودش باشه اینجوری نمی شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:11 - 1390/06/30
304
58
درود به قوه قضائییه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:11 - 1390/06/30
18
212
البته در اين كه قاتل مرحوم داداشي بايد مجازات مي شد هيچ شكي نيست
ولي اول بايد سراغ مسببان اصلي اين وضعيت رفت .چرا يك جوان دراين سن مرتكب چنيني خلافي مي شود ؟؟؟؟؟؟فكر نمي كنيد شرايط جامعه محرك واقعي است .اهاي تصميم گيرنگان و مسوولين جوانان بخود آييد.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:12 - 1390/06/30
9
168
واقعا تاسف باره که در جامعه ای در حال زندگی هستیم که فرزندان این مملکت بجای رو آوردن به امر تحصیل وپیشرفت رو بسوی خلاف وتباهی واعمال غیر قانونی میروند ما را چه میشود.....
علی - ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:12 - 1390/06/30
11
155
ای کاش علت های که باعث می شود کسی قتل یا جرمی انجام دهد اعدام می کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:12 - 1390/06/30
85
98
اي كاش موقع چاقو كشيدن هم دستش تنها يك بار مي لغزيد لطفا احساساتي قضاوت نكنيد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
10:12 - 1390/06/30
38
129
واقعا یه بچه بود که از روی جهل و نادونی و شرایط وحشتناک زندگی دور و برش این کار رو انجام داد که فکرش هم نمی کرد به اینجا ختم بشه ..حتی خودش نمی دونست کی رو کشته تا موقعی که دستگیر شد ... بیچاره مادرش.
میخوام بگم فرق هست بین کسی که آگاهانه دست به تبهکاری می زنه با این بچه که سر یک کل کل و بگو نگوی خیابانی میفته تو این دردسر که اگه می دونست به اینجا ختم میشه هیچ وقت دست به چاقو نمی برد ..ای کاش چاقوش برنده نبود تا الان هر دو زنده می بودند.. من برای هر دو آرزوی مغفرت می کنم و شک ندارم خدا هم با اعدامش با این وضعیت از گناهاش خواهد گذشت .. فقط 18 سال ...دنیای بدی شده...

.
آريا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:13 - 1390/06/30
40
173
درسته دردناكه ديدن يه پسر بچه بالاي دار ، اما صلاح در اجراي قوانين اسلامه ،

كاش اسلام همه جا پياده ميشد نه فقط براي يه پسر بچه گمنام ، كه نه آقا زادس و نه آقا ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:13 - 1390/06/30
13
122
خیلی متاثر شدم ای کاش خانواده ها در تربیت فرزندانشان بیشتر مسئول باشن.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:13 - 1390/06/30
36
105
الان که دیگه کار از کار گذشته ولی از آنجا که سن این فرد از 18 سال کمتر بوده و عمل ارتکابی بدون انگیزه قبلی بوده بهتر این بود که توسط اولیای دم بخشیده میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:24 - 1390/06/30
باید قانون تصمیم بیگرد نه اولیا دم
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:13 - 1390/06/30
123
36
به نظر من می بایست پدر و مادر این بچه اعدام می شدن
اگر یخورده حواسشون به تربیت باشه هیچوقت ای اتفاقات نمی افته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:24 - 1390/06/30
نمیشه همین جوری قضاوت کرد
اتفاقی بود که در یک لحظه رخ داد
مثل حوادث رانندگی
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:13 - 1390/06/30
16
166
اوهنهائی که میلیلارد میلیارد حق مردم رو میخورن یه اب هم روش حالا یکی از هزار تا رو شده بدتر از قاتلند ولی میبینین ازاد و رهامیگردند و اخرش هم هیچ وری نمیشه . جوانی هم اعدام شد نه سابقه داشته نه قاتل حرفه ای بوده شاید هدفی هم نداشته یه اتفاق بوده که ممکن بود برای کس دیگه ای اتفاق میفتاد به نظر من با اینگونه اعدام ها مشکلات بی شمار جامعه مریض ما درست نمیشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:14 - 1390/06/30
16
156
ضمن تشکر از قوه قضاییه، می خواستم بگم اگه در مورد تمام جرایم فجیع مثل قتل ، تجاوز، اسیدپاشی، و البته اختلاس سه هزار میلیاردی حکم دین به همین سرعت و شفافیت اجرا می شد، حالا شاهد کشوری با این درجه ناامنی و جرم و جنایت نبودیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:15 - 1390/06/30
8
202
اميدواريم به پرونده اختلاسگران نيز با اين سرعت رسيدگي و انها نيز اعدام شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:23 - 1390/06/30
اعدام برای اون ها نیست
برای خرده فروش ها و فقیر بیچاره هاست!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:15 - 1390/06/30
33
108
بچه خلاف انجام داد پدر و مادرش چه گناهی کرده اند که باید یک عمر بسوزند! آیا راه دیگری نبود؟ مثلا حبس ابد. حداقل مادرش می تونست به ملاقاتش بروند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:22 - 1390/06/30
اعدام ضرر دوم است
جان را تو ندادی که بیگری انسان
چیزی که جرم است از نظر جامعه هم بیاد جرم باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:15 - 1390/06/30
18
110
جالبه بعد خانواده همین آدما برای گرفتن عفو اعدامیا میرین دیدن خانوده های مقتولین و ....میشد حداقل الان که در اوج داغداری و ... تصمیم نگیرن و بزارن چند ماه دیگه بگذره این آدم که سابقه دار نبوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:15 - 1390/06/30
31
114
لذتي كه در بخشش هست در قصاص نيست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:22 - 1390/06/30
این افراد کینه ای بسیار بسیار بدتر از قاتل اند
فقط کافی است دو قتل را مقایسه کنید
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:43 - 1390/06/30
تطفا جعل حدیث نکنید.درستش اینه لذتی که در عفو است در انتقام نیست .امام علی(ع)
تنها
|
AUSTRALIA
|
10:16 - 1390/06/30
25
127
قتل این نوجوان صد در صد عکس العملی بوده در برابر یک عمل دقیقا قانون کنش و واکنش.وای چقدر دیدن این تصاویر که فرصت زندگی کردن از یه آدم دیگه گرفته می شه و این جور شکنجه می شه عذاب آوره.شکنجه روحی که این نوجوان می شه قابل مقایسه با مقتول نیست مگه همه اعداشون نمی شد که داداشی پهلوان بوده رسم پهلوانی بازوی باد کرده نیست کاش خانواده مقتول یه کم مثل آمنه فکر می کردن یا لاقل یک کم فکر می کردن. می دونم پیامم چاپ نمی شه برای تسکین خودم نوشتم
عقل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:16 - 1390/06/30
24
105
منم با گذشت موافق بودم
فقط جروبحث كودكانه منجربه اتمام عمر 2 نفر گرديد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:16 - 1390/06/30
16
155
اعدام يك فيلم شهري شده .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:20 - 1390/06/30
برای ملت ایران یک تئاتر و نمایش سرگرم کننده است
ببین این ملت مدعی چهقدر تمدن دارد
هالو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:16 - 1390/06/30
17
122
آیا از این بچه پرسیدند در خیابان چکار میکرده؟
اصلا چرا در خیابان بوده ؟
چرا چاقو داشته؟
چرا..؟
چرا..؟
چرا..؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:19 - 1390/06/30
همه بچه ها در خیابان هستند و چاقو دارند
من هم موقع دبیرستان چاقو داشتم
الان بزرگ شدم
بیچاره از روی ترس یه چاقو زده و فرار کرده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:55 - 1390/06/30
تو چاقو داشتي دليل نمي شه همه چاقو داشته باشن
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:17 - 1390/06/30
10
92
اعدام به همان اندازه که اثر مثبت دارد تاثیرات منفی در روح جامعه ایجاد می کند بهتر است فرهنگ جوانان را با آموزشهای صحیح تغییر دهیم چون نهاد های آموزشی و رسانه ها نیز در اشاعه اینگونه رفتار های ناخواسته بی تغصیر نیستند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:18 - 1390/06/30
اعدام جامعه را انتقام جو و عصبی میکند
سوسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:17 - 1390/06/30
33
199
من در عجبم از این مردم که اینقدر وحشی هستند چطور تونستند ناظر جون دادن یک انسان باشند. آیا مسئولین فکر نمی کنند دارند وحشیگری رو ترویج میدند.
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:51 - 1390/06/30
راست میگن این خانوم
تازه گاهی مردم کف و سوت هم میزنند
RAMIN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:18 - 1390/06/30
16
99
واقعا متاسفم بارها و بارها از اين اعدام ها صورت گرفته . قاتلين عبرت نگرفتند هيچ بلكه آمار قتل و تجاوز روز به روز بيشتر شده . يكي نيست به اين مسولين بگه كه آيا با اعدام يك قاتل كم سن و سال فكر ميكنيد فرهنگ سازي كرديدو جوونايي كه به قول او نظر دهنده محترم باد تو كلشنه با اين صحنه ها عبرت گرفتند . پس به اميد خدا از اين پس هيچ قتل وتجاوزي نخواهيم داشت . در ضمن فكر ميكنم در دين عزيز ما هم از قصاص گفته و هم از بخشش . فكر ميكنيد كدومش پر رنگترو زيباتره .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:44 - 1390/06/30
ببخشش خیلی بهتره
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:18 - 1390/06/30
26
102
به نظر من برای شادی روح داداشی که یک پهلوان بود باید از اعدام این پسر گذشت میکردند واو را حبس ابد میکردند .
رضا از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:18 - 1390/06/30
25
65
اینکه قصاص شد خیلی خوب ولی در عین حال دردناک بود که یه نفر انسان به خاطر لحظه ای غفلت خودش رو به چنین سرنوشتی دچار کنه.
این باید برای ما درسی باشه که بتونیم اعصاب واخلاق و رفتار خودمون رو کنترل کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:18 - 1390/06/30
18
116
خدا به مادرش صبربده.اخه مادرش چه گناهی داشت که شاهد چنین صحنه هایی باید باشه.اونم وقتی که قاتل مادش را صدا میزد.
فرهاد حسین آبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:18 - 1390/06/30
16
70
یاد علی فردین بخیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:19 - 1390/06/30
9
109
عكس سوم: راننده و مجري اعدام چه راحت با موبايلش فيلم برداري ميكنه!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:19 - 1390/06/30
12
114
مردم سرگرمی دیگی ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:19 - 1390/06/30
10
55
در اخباري كه چند وقت در همين تابناك آمده بود نوشته شده بود در زمان قحطي خيلي ها به مرده خواري نزديكان خود روي آورده بودند .آيا مي شد آن زمان به خاطر اين موضوع همه اينها را اعدام نمود . مسلم نه شرايط جامعه هرچه است (آلودگي صوتي- شيمايي - تجمل گرايي - مواد مخدر و...)با عث شده عدم تعادل روحي بيشتر شود . مقصر كل جامعه است نبايد به خاطر يك عدم تعادل روحي كوتاه مدت انساني كشته شود .شايد فرصت دادن و تحت نظر قرار دادن همين انسانها باعث رشد آنها و نجات جان تعداد زيادي انسان توسط همين اشخاص به اصطلاح قاتل بشود من كه وافع براي اين جوانها در چند روز اخير اعدام شده اند من اندوهگين ام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:22 - 1390/06/30
20
77
من فکر میکردم خانواده داداشی به خاطره پهلوانی روح الله از گناه نا خواسته این جوان نادان نادم گذشت میکردن.این بزرگوارانه تر بود به نظرم هر چند سخته تصمیم گیری در این شرایط
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:22 - 1390/06/30
77
45
امام علی قرآن ناطق بود و به حسن گفت به قاتل من فقط یک ضربه بزن
امام علی نیز از حق خودش نگذشت
شاید روح الله نیز حق خود را نمی بخشید
پس نباید نظر داد.
در ضمن باید قانون در کشور جاری و ساری شود قانون نه اینکه اختیاری باشد که رضایت بدهیم یا نه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:50 - 1390/06/30
پیغمبر قاتل حمزه را بخشید
وحشی و هندجیگر خوار اب ملجم کجا
و این بچه کجا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:22 - 1390/06/30
99
43
این هائی که در بچگی آدم می کشند مطمئن باشید وقتی ه سن بالاتر برسند یک قاتل حرفه ای خواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:49 - 1390/06/30
عیب شما این هست
که فکر می کنید افراد رو یا باید اعدام کرد یا ازاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:57 - 1390/06/30
خیلی کارشناسانه حرف زدی
پائولو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:22 - 1390/06/30
14
50
واقعا دلم گرفت برای این نوجوان و برای خانواده اش نمیدونم شاید عدم اعدام زمینه های این کار و تکرارشو بیشتر کنه ولی اعدامشم مشکلات دیگری داره داعدار شدن خانواده و..... امیدوارم تو این لحظه و دراین زمان خداوند هر دوی اینها رو هم روح الله و هم علیرضا رو قرین رحمت خودش قرار بده
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:23 - 1390/06/30
98
35
هركس خيلي دلش واسه اين بچه نوجوان ميسوزه به فكر 2 تا بچه داداشي بيفته كه الآن بي بابا شدن! اگر زنده ميموند تا آخر عمر افتخار ميكرد كه من قوي ترين مرد ايران رو كشتم! حريف ميطلبم!!! واقعا از آقايون حقوقدان بايد تعجب كرد! كتاب حقوق و قانون را شايد خوب بشناسند اما سركشي انسان را نمي شناسند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:49 - 1390/06/30
ادبیات شما حیلی شبیه است
چندتا کامنت با اسمامی مختلف گذاشتی؟
خانواده داداشی هنوز هم بی داداشی اند و زنده نشده
فقط یه پدر و مادر دیگه بچه شون به فجیع نرین شکل ممکن جلو چشمشون رفت
رضا از اهواز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:54 - 1390/06/30
دوست عزیز روح اله داداشی مجرد بود. اصلا بچه نداشت. چی میگی واسه خودت ؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:23 - 1390/06/30
10
52
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:23 - 1390/06/30
10
103
این جوونا نیستن که باید اعدام بشن اونایی باید اعدام بشن که شرایطی رو بوجود میارن که جامعه ناامن بشه. تازه این مقدمه راهه چند روز دیگه اگه هر کس تو جیبش یه اسلحه گرم گذاشت باید بهش حق داد.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
10:28 - 1390/06/30
موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:25 - 1390/06/30
4
145
کاش ا.ق يکي از قويترين مردان ايران که تو جنت آباد بچه مردم را با شمشير سامورايي کشت را نيز به همين سرعت به سزاي عملش مي رسوندند.
رضا - م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:26 - 1390/06/30
50
41
تا درس عبرتی باشه برای تمان اونایی که(متاسفانه تعداشون هم کم نیست!) عصبانی مزاجند و بدون دلیل موجه با دیگران درگیر میشوند و از سر ترس و نامردی یا سلاح سرد به طرف مقابل حمله میکنند(ان فی القصاص الحیاه- که حیات نتیجه قصاص است) ضمنا آقایان بدانند اجرای عدالت ربطی به سابقه کیفری نداره وگرنه بایستی قاتل اولی ها بخشیده میشدند!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:27 - 1390/06/30
113
53
اگه اعدامش نمی کردند این بچه پرو میرفت پز میداد که من قویترین مرد ایرانو کشتم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:46 - 1390/06/30
واقعا این طور فکر میکنی؟
اون هم تو زندان؟
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:29 - 1390/06/30
37
41
فیتله آخرین برنامه تلویزیونی بود که نقشی از جهان پهلوان داداشی را ساعتی پیش از مرگ به تصویر کشید ، هیچ کس باور نداشت که جمله ما ایستاده می خوابیم ، آخرین کلام ماندگار این عزیز وطن باشد و بعد از آن فرشته مرگ مجری آخرین آرزوی او ...
و امروز که شاهد قصاص قاتل توهستیم ، معانی ایستاده خوابیدن تو را با پوست و استخوان درک می کنیم ، که ایستاده خوابیدن نیز همانند پهلوان شدن کاری بس دشوار و است و شایسته نامی چون توست ای سرباز وطن ، همیشه نامت جاودان و ایستاده در خوابیده در خاک . روحت شاد
اعظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:29 - 1390/06/30
75
40
خطاب به اونهايي كه مي‌گن بچه بوده و سابقه نداشته . اول اينكه اسلام نگفته بعد از چند بار سابقه قصاص بشه . دوم اينكه با اين نظري كه بعضي ها گفتند سابقه نداشته لابد بايد چند بار اين جرم را انجام بده و خوب سابقه درخشاني بدست بياورد بعد اعدام شود؟
پاسخ ها
کافر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:45 - 1390/06/30
سابقه نداشته
یعنی با سابقه دار فرق دارد
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:29 - 1390/06/30
15
48
اجراي سريع حكم اعدام به همان سرعت خاصيت قضايي خود را إز دست ميدهد اماطولاني شدن اجراي حكم به همراه اطلاع رساني درست إز چگونگى اين اتفاق و ريشه يابي خشونت إز متهم براي پند ديگران ميتواند مفيد بأشد ضمنا إز أوليائي دم پهلوان انتظار عفو ميرفت خدا پهلوانان رارحمتكند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:29 - 1390/06/30
15
82
آيا نعمت جان توسط انسان به انسان داده شده است كه توسط انسان از انسان گرفته شود؟
آيا در تاريخ ورزشي ما كم پهلوان داريم ؟
چرا فرهنگ پهلواني در ميان ورزشكاران ما وجود ندارد ؟
اصلا چرا از فرهنگ اصيل خود فاصله گرفته ايم ؟
در اينكه مرحوم داداشي ورزشكار بزرگي بود شكي نيست ولي آيا اين رسم پهلواني است كه يك پسر بچه را اعدام كنيم و از آن بدتر 15000 نفر ساعت يك صبح جمع شويم و سوت و كف بزنيم و هورا بكشيم و بگويم كه همه مشكلات اجتماعي ما حل شد . مفسدان في الارض از بين رفتند و ما حالا در مسير پيشرفت هستيم
به نظر من فقر فرهنگي بسيار بدتر از فقر اقتصادي است و ما در زماني كه اغلب كشورها قانون اعدام را لغو كرده اند هر روز اعدام پشت اعدام
به قول سهراب عزيز
" چشم ها بايد شست جور ديگر بايد ديد "
پاسخ ها
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:07 - 1390/06/30
روح لطیف سهراب کجا و روح شرور جوانان امروزی ما کجا؟ تعداد بسیار زیادی از جوانان امروز ما با موتور و ماشین توی خیابونا فقط دنبال دعوا هستن . کا فیه یه شهروند عادی و بی آزار یک اشتباه سهوی کوچک و بدون اینکه ضرری به دیگرون برسونه (مثلا پیچیدن بدون راهنما با ماشین با سرعت کم و یک جای خلوت)انجام بده ده تا جوون موتوری وسط محله بهش فحش ناموسی میدن . اینا دنبال خشونت نیستن ؟ حالا اگه اونا و امثال اونا رو ببخشن این اوضاع رو بدتر نمیکنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:29 - 1390/06/30
7
131
باز هم صبح زيباي خداوند رو با يه اعدام ديگه شروع كرديم.از اجراي حكم ناراحت نيستم اما واقعا جاي سوال داره اين همه اعدام منتج به نتيجه باز گيرنده اي هم شده. به همين شش ماهه گذشته نگاه بكنيم! به نظر شما آيا ريشه همه اين خشونتها و نامهربانيها در چي مي تونه باشه. آيا هزينه اي كه در فوتبال داره مي شه و حداقل 50 نفر در برنامه اي مثل برنامه 90 دور هم جمع مي شن و نظر و كار كارشناسي انجام ميدن در حوزه جوانان و مشكلات آنها و برخوردهايي كه با اين اتفاقات بوجود مي آد نبايد كارشناسي بشه و چند نفر دور هم جمع بشن و ريشه هاي اين اتفاق، تاثيرات اون بر جامعه، نقش دين اين اتفاقات و بسياري از عوامل موثر بر اين حادثه و امثال اون بررسي بشه .حادثه خميني شهر ، حادثه پل مديريت ، حادثه ميدان كاج ، حادثه قتل داداشي و تجاوز دسته جمعي به پرستار گرگاني حادثه ميدان نبوت و هزاران هزار اتفاق ديگه كه رسانه اي نمي شن آيا بي ارزش تر از فوتبال ما هستند. آيا به نظر شما تهيه برنامه اي به نام برنامه 90 اجتماعي وقتش نرسيده. آيا وقت اون نرسيده كه آزاديها و محدوديت هاي ديني ، اجتماعي ، آموزشي و ... مورد نقد ، بررسي و چالش كشدن باشه.آيا آفسايد شده گل فلان بازي كن مهمتره يا در آفسايد قرار گرفتن عليرضا قاتل مرحوم داداشي، آيا تنها عليرضا در آفسايد بود يا مادر ، پدر ، مدرسه ، معلم ، جامعه، مشكلات ،فقر ، بيكاري ، اعتياد همه و همه در آفسايد بودن اما تنها عليرضا ديده شد.آيا پاك كردن صورت مسئله با اعدام امثال عليرضا حل مي شود.صد بار صحنه آفسايد يه بازيكن رو جلو عقب مي كنن باز هم صحت و سقم اون رو شك دارن اما يكبار صحنه آفسايد يه شخص خاطي رو در جامعه جلو و عقب كرديم.مديريت محترم تابناك اگه اين كامنت رو نذاري به قرآن حلالت نمي كنم.
110
|
GERMANY
|
10:30 - 1390/06/30
4
126
سلام
كاش براي همه از جمله آقا زاده ها هم همين قدر سريع رسيدگي ميشد.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:31 - 1390/06/30
65
26
باسلام انجام مراسم اعدام بسيارناراحت كننده است ولي لازم وضروري است تاهشداري به اراذل وقانون شكنان باشد اميدوارم باحضورپرقدرت نيروهاي انتظامي درتمامي صحنه هاي جامعه وبرخوردقاطعانه وسريع سازمانهاي قضايي جامعه اي ناامن براي خلافكاران واوباش وامن براي هموطنان سالم و متعهدداشته باشيم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:42 - 1390/06/30
از دید این 15 هزارنفر که فحش هم می دادند
متاسفانه لذت بخش هم بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:31 - 1390/06/30
6
79
متاسفانه در اين مملكت دنبال علت ها و مصببها نرفته و اينچنين ميشود كه ميبينيم مردم قصي القلب شدند از بيكاري صبح زود ميرن تماشا . ممكن نفر بعدي براي اعدام يكي از همين تماشاچي ها باشه.
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:31 - 1390/06/30
7
38
اینکه اعدام باید می شد یا نه را باید در قیاس با رفتار بزرگان مقایسه کرد -پیامبر با قاتل حمزه سید الشهدا چطور برخورد کرد و یا صحبت امام علی با امام حسن در مورد ابن ملجم و قصاص ابن ملجم توسط امام حسن (ع) و تاثیر اجتماعی قصاص و بخشش جای بحث تخصصی دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:32 - 1390/06/30
17
67
اي كاش خانواده پهلوان هم مثل خودش بودند . اين بچه كه از روي بچگي مرتكب همچن كاري شده رو مي بخشيدند. پهلواني يعني بخشش -بزرگي- نه زور بازو خداوند از سر تقصير همگيمان بگذره
محسن حافظی فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:32 - 1390/06/30
12
58
پرسش من این است : حکم اعدام سالهاست که اجرا میشود آیا تاثیری در پیشگیری از این گونه جرمها داشته است. تردیدی نیست که فلسف قصاص اگر بعدی ناظر بر حق خانواده مقتول باشد بعد دیگر باید توجه به تاثیری باشد که در پیشگیری از وقوع جرم میتواند داشته باشد که متاسفانه به نظر من این تاثیر قابل توجه نبوده است. از طرف دیگر تاثیر اعدام بعد از چند روز به باد فراموشی سپرده میشود ولی اگر قاتل به حبس ابد بدون عفو محکوم شود تا موقعه مرگش اخبار مرارتهایی که از مجازات میکشد در جامعه انعکاس خواهد یافت و تاثیر خود را به استمرار در جامعه حفظ خواهد کرد.و اما احساس شخصی ام : اگر برادر مرا کشته بودم می بخشیدمش، مطمئن باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:32 - 1390/06/30
23
46
با گشتنش روح الله داداشي زنده نمي شود بلكه غم يك مادر به دو مادر افزايش تازه جرمي هم انجام نداده اون از روي بچكي وهيبت داداشي ترس برش داشته واين كارو كرده من قصد تهمت ندارم ولي بعضي از اين ورزشكاران شخصيتهاي متفاوتي دارند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:33 - 1390/06/30
8
89
موافق نیستم تا حدی هم مخالف فقط یک سوال منو آزار میده 15000 نفررفتن چی رو ببینن سیرک بوده جای کف صوت جامعه ما باید عزا دار باشه که دو جوان رو از دست داده این سیرک جمع کنید ریشه رو دار بزنید این تسلسل رو
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:34 - 1390/06/30
9
76
من هيچ نظري راجع به اعدام يا بخشيده شدن ندارم فقط كاملا با اجراي اعدام در ميان جمعيت مخالفم واقعا نميدونم ديدن اين صحنه ها چه لذتي داره كه مردم براش جمع شدن به نظر من ديدن اين صحنه ها فقط مجرمين بلقوه را پر عقده تر و جريح تر ميكنه
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:34 - 1390/06/30
15
66
خدا می دونه زیر پوست این شهر چه خبره؟ چه جنایاتی که بابتش هیچ کس مکافات نمی شه. یه بچه 18 ساله که توی بحران سن بلوغه و کله اش باد داره چه می دونست که ایران و ایرانی واسه کشتن یه ورزشکار مملکت اینهمه واسش جنجال می کنن.
شماهایی که اونجا بودین. واقعا واستون متاسفم. ایران به باد رفت. تختی ها رفتن و شما دارین واسه یه 18 ساله نارس اینجوری سر و دست می شکنین.
اگه برادر خودم رو کشته بود قاتل رو می بخشیدم. من ایرانی ام و سرو ازاد نه یه کینه ای عقده ای.
اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:34 - 1390/06/30
69
22
اخبار عهد قجر هيچ ربطي به موضوع قرن 21 ندارد .امرور روز قانون است و اعدام براي قاتل حق مسلم اولياي دم و قانون . البته جا دارد از قوه قضائيه هم تشكر شود.
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:34 - 1390/06/30
21
62
اگه از خود روح الله داداشی می پرسیدن با روحیه جوانمردی که از او سراغ دارم حتما" می بخشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:35 - 1390/06/30
3
87
ای کاش .... که یکی از قویترین مردان ایران بود که اون هم جوون مردم رو کشت رو هم اعدام می کردید؟؟؟؟ چرا عدالت برای او اجرا نشد چون .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:35 - 1390/06/30
74
43
کسی که جرات کنه در سن 18 سالگی به راحتی آدم بکشه وقتی بزرگتر بشه چه کار میکنه؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:36 - 1390/06/30
به راحتی ادم نکشت بهتر بود متن ها رو می دید
اون از روی ترس چاقو زد و فرار کرد و 17 سالش بود نه 18 سال
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:36 - 1390/06/30
18
86
کاشکی خانواده مرحوم داداشی به خاطر همون اسماء متبرکه می بخشیدن . همون ترس پای چوبه براش کافی بود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:36 - 1390/06/30
9
50
به نظر من باید بین زمان قتل و اجرای حکم های اینچنینی که اولیای دم در مورد آن تصمیم می گیرند فاصله ای وجود داشته باشه شاید 6 ماه دیگه اولیای دم این نظرو نداشته باشند و بتونند همچین جوان نادمی رو ببخشند و حتی از این بخشش راضی باشندو چه بسا شخص اصلاح هم بشه و مفید واقع بشه. و برای اینکه همچین اتفاقاتی در جامعه کاهش پیدا کنه باید خانواده ها و کودکانو آموزش داد، باید فقرو از بین برد و...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:36 - 1390/06/30
28
59
كسي كه چاقو به جيب ميزاره و ادم ميكشه بايد فكر امروزش هم بكنه
s
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:37 - 1390/06/30
10
62
به حال هر دوشون متاسفم .قاتل قربانی تربیت غلط جامعه و مقتول قربانی نادانی مقتول
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:37 - 1390/06/30
4
66
پس كي قراره قانون منع حمل سلاح سرد در كشور اجرا شود.
یک بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:37 - 1390/06/30
15
40
تمام این حرفها درست ، ولی با این کار فرقی به حال روح ا.. خدا بیامرز می کنه، خیلی خوب می شد اگه خانواده آن مرحوم فرصتی به قاتل میدادند و از او می خواستند به زندگی جوانمردانه رو بیاره و این را شرط می کردند که اگر انجام نمی داد بعد اعدام میشد واین خیلی بهتر بود از اینکه خانواده داداشی نتونه الگو برای مردم باشه
یک شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:38 - 1390/06/30
11
95
من دلم نیامد تصاویر را ببینم این 15000 نفر چطوری دلشون اومد این صحنه هر رو از نزدیک ببینند
ناشناس
|
GERMANY
|
10:42 - 1390/06/30
7
47
کاش به غیر از قاتلها یه فکری به حال دزدها متجاوزین جیب برها کیف قاپها کلاهبردارها قاچاق فروشها بکنن اینها هیچ کدومشون سزاشون کمتر از اعدام نیست این قاتل با زندگی مقتول بازی کرد ولی بقیه این جرمها با زندگی صد نفر بازی میکنند حالا کدوم مستحق اعدامند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:44 - 1390/06/30
11
112
عجب مردم مسلمانی داریم که به تماشای مرگ یک انسان می نشینند انگار دارند فیلم سینمایی نگاه می کنند درست است قاتله ولی..
من حتی تماشای یک گوسفند را هم دوست ندارم ببینم،عجب مردمی داریم
کاری ندارم اعدام خوب است یا بد

ولی از این شلوغی ها متنفرم

خدایا ما ایرانیها را به راه راست هدایت فرما
امير اكبري از تبريز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:44 - 1390/06/30
3
88
افزايش فزاينده جرم و جنايت در كشور معلول پديده اعتياد به الكل و مواد مخدر هست
همه كوتاهي كرده ايم
از آموزش و پرورش تا صدا وسيما
مسئولين به فكر فرداي قيامت هم باشند
دهها هزار نفر شاهد اجراي حكم اعدام
واقعا كه ....
من نميدونم چي بگم
خشایار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:45 - 1390/06/30
14
118
متاسفم برای کسانی که جمع میشن جون دادن یک موجود زنده چه حیوان چه انسان رو تماشا میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:47 - 1390/06/30
58
59
آقاياني كه كامنت گذاشته اند كه بايد مي بخشيدنش بايد بگويم يك سفر به كرج بياييد ببينيد چه خبره كه بچه هاي راهنمايي هم همه چاقو به دست هستند
اين درست عبرت مي شود كه ديگران اين كارها را نكنند.
پاسخ ها
ناشناس
| AUSTRALIA |
10:51 - 1390/06/30
آینده نزدیک قضاوت خواهد کرد که آیا درس عبرت شد یا نه
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:48 - 1390/06/30
18
56
ای کاش برای تمام قاتلان خیابانی به همین سرعت حکم اعدام صادرشود.ای کاش ای کاش......
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:48 - 1390/06/30
4
37
باسلام،
اين وقايع بايد بررسي زيربنايي بشه.چراكه هرازگاهي مي بينيم وميشنويم كه حادثه هاي اينچنيني تكرار،تكراروتكرارميشه!!چرابايد يك جوان 18 ساله بهمراه خودش چاقوداشته باشه!!؟چرابايدجواني كه الآن بايدفكركار،تلاش وتشكيل زندگي باشه بجاي آن توخيابان پرسه بزنه وچنين اتفاقي بيافته!!؟ازطرفي همه طرفداراجراءصحيح قانون هستندازطرفي ديگربعضي هاخواهان بخشش ايشان.اگرريشه يابي شودخواهيم ديدكه دراكثراوقات مجرمين گناهي مرتكب نشده اند . وضعيت نابسامان بودن فرهنگي،رفاهي و......خانواده هادرطبقات مختلف ميباشد.انشاء...باكمك وياري مردم ومسئولين هرچه زودترشاهد ازبين رفتن اين نابسامانيهاباشيم.
شهرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:48 - 1390/06/30
18
74
من هم دلم واسه خانواده داداشی میسوزه و هم دلم برای پدر و مادر اون پسر بی عقل 18 ساله میسوزه.ولی کاش خانواده داداشی نشون میدادن که مثل روح الله پهلوونن و میتونن ببخشن. پهلوون بودن به زور نیست به اخلاق انسانی. خدا به همهشون صبر بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:48 - 1390/06/30
9
130
حضور بیش از 15000 نفر جمعیت برای دیدن مراسم اعدام یک انسان ؟؟؟؟ به کجا داریم می رویم ! این یک اختلال روانی است که در این موقع صبح این همه جمعیت برای به دار کشیدن یک انسان با این همه هیجان تماشاچی شده اند !!! با تامل به این رویداد نگاه کنیم جامعه از حیث موضوعات انسانی و اخلاقی دارد به قهقرای وحشتناکی وارد می شود
ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:49 - 1390/06/30
4
68
به نظر من بايد مفسد هاي اقتصادي سفر هاي تشويقي برن تا درس عبرتي بشه كه تا ميشه اختلاث كرد و تشويقي گرفت چرا آدك بكشي؟!؟!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
10:49 - 1390/06/30
6
165
اگه یک صدم این پولهایی که اختلاس کردند صرف کارای فرهنگی و تفریحات سالم میشد شید این بچه بجای خیابون توی یک باشگاه می بود و کارش به اینجا نمی کشید .. این بچه رفت بالای دار و داستان زندگیش تمام شد ولی اونهایی که پولهای مردم را بالا کشیدن و اختلاس کردند شاید هیچ وقت تو این دنیا به سزای اعمالشون نرسن.. تف به این دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:32 - 1390/06/30
حرفت کاملا درسته. بنظر من افرادی که اینطور از بیت المال دزدی میکنند به هیچ چیز اعتقاد ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:51 - 1390/06/30
5
77
خداوند همه را بيامرزد و مورد رحمت قرار دهد. آمين
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:51 - 1390/06/30
27
77
داداشی واسه خیلی ها دوست داشتنی بود برای رضایت همه باید رضایت میدادند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:51 - 1390/06/30
21
88
اصلا فکرش رو هم نمی کردم که خانواده مرحوم داداشی نبخشند ،‌فکر می کردم در آخرین لحظات ..............................
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:54 - 1390/06/30
25
93
اي كاش پاي طناب دار رضايت ميدادند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:55 - 1390/06/30
15
89
واقعا داداشی حیف شد ولی ادم دلش به اون جوونم میسوزه در هر صورت خدا هر دوشونو بیامرزه.
اسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:55 - 1390/06/30
31
84
حكم قاتل زندان ابد بود نه اعدام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:56 - 1390/06/30
83
53
هر کس چاقو تو جیب بذارد ... یعنی نیت قتل دارد ... چاقو برای بوریدن است نه عکس گرفتن است ... انقدر مظلوم نمایی نکنید ...قاتل یقتل والاسلام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:17 - 1390/06/30
شما که حاکم هستید اینو میدونید امایه بچه اینو نمیدونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:56 - 1390/06/30
11
94
آنها تاکید داشتند که در صورت بی‌نظمی اجرای این مراسم به تعویق خواهد افتاد !!! مراسم ؟!
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:57 - 1390/06/30
12
100
تلخ ترین جنایتی بود که این اواخر رخ داد. هم از دست رفتن پهلوان داداشی هم اعدام یک نوجوان که بر اثر یک هیجان کاذب مرتکب این اشتباه بزرگ شد . کاش با ریشه یابی جامعه شناختی مانع وقوع دوباره ی این دست اتفاقات بشیم و ای کاش این نوجوون بخشیده میشد....... از خداوند برای روحش طلب آرامش میکنم.
الهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:57 - 1390/06/30
19
94
روح هردوشو شاد :(
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:58 - 1390/06/30
62
35
من موافق اعدام این پسر به این شکل نیستم ولی به نظرم واسه خودش هم بهتر بود که بمیره تا اینکه همیشه با عذاب وجدان و نفرت جامعه زندگی کنه قبول کنید که همون دو ماه پیش ایشون از نظر معنوی خودکشی کرده و فقط این جسمش بود که زنده بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:59 - 1390/06/30
105
52
ترحم بر گرگ تیزدندان
زلم است برگوسفندان
حالا عدالت اجراشد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
22:26 - 1390/06/30
زلم نه و ظلم
بعدشم:
"ترحم بر گرگ تیزدندان
زلم است برگوسفندان" نه و :
ترحم بر پلنگ تیزدندان
ستمکاری بود بر گوسفندان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:59 - 1390/06/30
زلم نه عزيزم. درستش زلفه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:59 - 1390/06/30
31
101
ای کاش می بخشیدنش خانواده داداشی آرامش بیشتری داشتند چرا حال یک خانواده دیگری داغدار شد و با اعدام آن پهلوان دیگر بر نمی گردد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:00 - 1390/06/30
67
125
بسیار ناراحت شدم
عادلانه نبود
یه بچه رو کشتید چه چیزی رو بدست آورید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:45 - 1390/06/30
عزیزم بچه جاقو نداره و یک پهلوان رو نمی تونه بکشه یه آدم کش اگر زنده باشه چی بدست میاد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:47 - 1390/06/30
یخورده به مغزت فشار بیار ...... ها .... بیار دیگه.....اها حالا شد اون بچه چیکا کرده بود ؟ قتل .... باریکلا پس حقش بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:00 - 1390/06/30
37
135
به نظر من قتلهاي كه با نقشه و قصد قبلي باشد مشول قصاص مي باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:01 - 1390/06/30
16
278
در اينكه بايد اعدام مي شد نظري ندارم اما براي همه آنهايي كه به ديدن لحظات جان كندن يك انسان ميروند و با حرص و ولع فيلم و عكس ميگيرند چه بايد گفت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:35 - 1390/06/30
9
36
اگر من ناجوانمردم به کردار
تو بر من چون جوانمردان گذر کن
شیخ اجا سعدی علیه رحمه- 800 سال پیش
فرخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:46 - 1390/06/30
31
17
به نظر من هر کی نفسی رو قطع کنه قانون باید نفسشو قطع کنه
هدایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:46 - 1390/06/30
26
19
از شدت عمل قوه محترم قضاعیه کمال تشکر را دارم که در کوتاهترین زمان اقدام لازم را به عمل اورد اگر در موارد دیگر هم این کار را انجام بده امنیت به اوج خود می رسد
ارین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:48 - 1390/06/30
10
40
کاش بخشیده میشد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:52 - 1390/06/30
3
26
خداوند گناهان هر دو را ببخشد وایا قوه قضائه درمورد افراد جانی ویا قاچاقچیان به ایی سرعت حکم صادر می نمود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:53 - 1390/06/30
14
39
اصلا گیرم اعدامش درست بوده( که نیست)ولی چرا تو ملا عام اونم جایی که یه عده وحشی بی احساس دارن برا کشته شدن یه نو جوان کف و سوت میزنن
mansoor
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:53 - 1390/06/30
3
22
سلام.کسانیکه موضوع قصاص یا بخشش را قبل از اجرای حکم مطرح میکنند بسیار کار اشتباه ونابجای انجام میدهند.چه بسا بعضی نظرات اینقدر تحریک کننده میباشد که خانواده مقتول را تحریک به گرفتن انتقام میکنه.دقیقا یادم نیست چه برنامه ای بود نشان میداد خانواده مقتول تقریبا تصمیم به رضایت داشتند ولی بعضی نظرات مغرضانه انها را وادار به قصاص کرده بود. چرا این تصمیمات به عهده قانون وخانواده مقتول نمگذاریم.وبعضی مواقع با نظرات عامیانه خود حال جامعه وکارشناسان را به هم میزنیم.
hamid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:54 - 1390/06/30
0
59
بهتر نیست که برای اختلاس های هنگفت هم اعدام صادر گردد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:54 - 1390/06/30
23
23
خیلی خوب شد که خانواده مقتول نبخشیدند.وقتی فرق بین قاتل ومقتول و فواید هر کدام برای جامعه را ببینیم می فهمیم که این قصاص خیلی فایده داره.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:56 - 1390/06/30
30
29
بيچاره حواسش نبوده يه قمه نيم متري گذاشته جيبش !
بعدشم حواسش نبوده زده شاهرگ يه انسان رو بريده و كشته !
اونم پهلوون ايران
بابا بس كنيد
يه عده هي قتل كنن و هي ببخشن؟
اين چه حرفيه؟
حکیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:07 - 1390/06/30
13
66
سلام
فقط یک سئوال!!!!!

آیا روح داداشی مرحوم از دیدن این گریه‌ها و زجه زدن این بچه و جان کندنش در برابر چشم پدر و مادرش واقعاً شاد شد؟
آهای کسانی که روح ا.. را واقعاً می‌شناختید! آیا او که همیشه از یاد مادرش گریه می‌کردٰ، آیا از فریادهای این بچه که از ترس مرگ مادرش را برای کمک صدا می‌زد خوشحال شد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:16 - 1390/06/30
1
60
راستی ایا اختلاس گران و غارت گران بیت المال هم به این سرعت مجازات میشوند؟؟؟
ناشناس
|
NORWAY
|
22:16 - 1390/06/30
7
42
اگر قرار بود از اعدام کسی عبرت بگیره، خود این بنده خدا که اعدام شد عبرت می گرفت. چرا همیشه بعد از یک اتفاق می خوایم به بقیه درس عبرت بدیم ؟ چرا قبول نمی کنیم که مشکل رو باید قبل از وقوع جرم برطرف کنیم؟ خب ... این بابا اعدام شد... یعنی واقعا دیگه کسی کسی رو تو خیابون نمی کشه ؟ خوبه پس... باز هم صورت مساله پاک شد...خدارو شکر.......بریم تا قتل بعدی و قصاص بعدی که باز هم به بقیه درس عبرت بدیم
مرجان
|
UNITED STATES
|
22:20 - 1390/06/30
11
41
اي كاش كمي صبر مي كردند !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:24 - 1390/06/30
16
44
واقعا برای این مردم قصی القلب متاسفم ای کاش خودشونو جای پدر ومادر اون بچه میذاشتن
محمد جواد
|
UNITED STATES
|
22:25 - 1390/06/30
27
26
واقعا اسم عمل این فرد رو گذاشتید بچگی؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:25 - 1390/06/30
11
41
درس عبرت برای دیگران ؟؟؟!!!!!!
اخه این چه درس عبرتیه که ما هر روز شاهد اعدام با جرثقیل هستیم؟؟؟ اخه این درس عبرته نباید خودشو یه روزی نشون بده؟؟ پس کی هی اعدام هی جرم و هی تکرار جنایت های مشابه!!!!!!!!!!!!!
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:28 - 1390/06/30
17
28
باید در ملا عام اعدام نمی شد در زندان انجام می شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:31 - 1390/06/30
41
16
آخیش راحت شدم.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
22:58 - 1390/06/30
14
27
تابناک ترسو مزدور باز چاپ نکن ولی من می نویسم

ایرانی ها خصلت خاصی دارن ، یعنی چه اعدام بکنن چه نکن همیشه همینه
باید قبول کرد ما از هر لحاظ با بقیه عالم متفاوتیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:02 - 1390/06/30
48
22
کار خیلی خوبی کردند که اعدامش کردند.این قاتل کسی را کشته که ارزش وجودش خیلی بیشتر از وجود خودش بود داداشی شخصی معمولی نبود او را تمام ایران دوست داشت.
از نظر من رضایت دادن به یک قاتل اشتباه است.
یاسمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:02 - 1390/06/30
21
35
من برای خانواده مقتول متاسفم که نتونستن این بچه رو ببخشن قشنگی و مردونگی به این بود که بخشیده بشه و برای تمام کسانی که اونجا هم بودن دعا میکنم چون که ادما نباید از مردن کسی لذت ببرن هرچه قدر هم بد باشه و دوست داشتم حرفم به گوش خانواده مقتول برسه که واقعا کارتون قشنگ نبود و به یاد نمیمونه
هانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:02 - 1390/06/30
11
67
شاید غیر منطقی باشد ولی من برای علیرضا گریه کردم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:03 - 1390/06/30
12
56
اگر داداشی زنده میشد و ازش درباره قاتلش (با سن و سال کم و بدون انگیزه قبلی و با توجه به التماسهایی که قبل از اعدام میکرده) می پرسیدن ، شاید به رسم جوانمردی پهلوانانه از او میگذشت.
k
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:04 - 1390/06/30
31
28
من ورزش بدنسازی میکنم ومیدانم چه ورزشسختیاست شایدبین 20میلیون جوان یکی مثل دادشی قهرمان هم نشه پیدا کرد.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:05 - 1390/06/30
6
67
خبره قتل روح الله داداشی رو که شنیدم...بدنم لرزید..افتخار افرین کشورمون بود...جوانمرد بود..کلی بدو بیراه به قاتلش گفتم
با خودم میگفتم حقشه هر کاری باهاش بکنن...باید اعدام بشه تا درس عبرت بشه..
اما همین که دیشب شنیدم امروز قراره حکمشو اجرا کنن باز بدنم لرزید...
نمیدونم چرا دلم یه لحظه سوخت...
جوون بود...اشتباه کرده...فکرایه شیطانی یه لحظه میان سراغه ادم..شاید سراغه خیلی از ما ها هم اومده باشن..
نظری ندارم...
اما واقعا این عکسارو دیدم متاثر شدم....
خدا از گناهش بگذره و بیامرزتش...
ستایش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:05 - 1390/06/30
11
43
تنها اولیای دم حق قصاص یا بخشش قاتل را دارند ولاغیر پس بهتر است نظر شخصی خود را به انها تحمیل نکنیم و طلب مغفرت از خدا برای همگان داشته باشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:12 - 1390/06/30
17
45
تمام عزیزانی که حکم بخشش قاتل مرحوم داداشی را صادر کردند اگر روزی خدای نکرده بجای خانواده مقتول باشند صد بار حکم اعدام قاتل را اجرا می کردند امری که در دوران وکالتم بارها دیده ام کاش که حرف و عمل ما یکسان بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:13 - 1390/06/30
18
26
با سلام به همه به نظر من اعدام قاتل باید با جریمه سنگین نقدی و زندان برای حامل سلاح سرد همراه باشد بازدارندگی آن بیشتر است . امیدوارم که قانونگذاران بتوانند با وضع صحیح قانون از ضایع شدن حقوق مردم جلوگیری کنند .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
23:18 - 1390/06/30
2
57
میتونم بگم انشا الله دیگه همچین اتفاق تلخی برای کسی پیش نیاد برای هر دو خانواده غم از دست دادن جونشون سخته
محراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:19 - 1390/06/30
54
31
اقا قانون ميگه بايد اعدام بشه.....
والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:19 - 1390/06/30
31
55
جانی که خدا داده چرا بشر بستاند؟!!!!!!
جلیل
|
GERMANY
|
23:20 - 1390/06/30
41
40
اعدام یک کار غیر انسانی است وبا عمل قاتل وجنایت تفاوتی نمی کند.

یک معادله نابرابر اما درست! انسان حیوان است حیوان انسان نیست.
خوش بحال این ملت روشنفکروانتقام دوست.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:21 - 1390/06/30
7
91
پرونده اختلاس فراموش نشه.............
شیما
|
GERMANY
|
23:26 - 1390/06/30
4
29
مزاج دهر تبه شد درین بلا حافظ کجاست فکر درویشی و رای برهمنی؟ خدایامارا از بلاهای اخرالزمان به سلامت بگذران!
شمس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:26 - 1390/06/30
25
28
فارغ از ماجرای قصاص و جهت گیری ما درباره اون، این جمله بندی ها چه معنی ای می ده؟ چه هدفی دارن؟
«در حین تلاوت کلام‌الله مجید، تجهیزات اعدام از جمله طناب دار آماده می‌شد.»
و بلافاصله بعد از این جمله با تاکید بر کلام الله مجید آوردید که:
«پس از تلاوت کلام‌الله مجید، نماینده دادستان متن حکم را خواند که بنا بر آن اجرای قصاص در ملأعام در راستای اجرای عدالت توصیف شد.»

کاش این نظر رو تایید کنید و جوابی هم بهش بدید.
نون.میم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:35 - 1390/06/30
45
31
روح ا.. داداشی متعلق به یک خانواده نبود اولیا ی دم او تمام هواداران و ملت ایران هستند که باید در مورد بخشش قاتل او تصمیم بگیرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:38 - 1390/06/30
65
36
انصافا حقش اعدام بود ولی نه در ملا عام
sajjad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:45 - 1390/06/30
81
49
خوشحالم كه مي بينم اون قاتل رو اعدام كردن .

خود كرده را تدبير نيست...
خدا عقل را داده براي چي...
ارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:58 - 1390/06/30
17
92
با سلام
باید دید چرا یک بچه در جامعه ما انقدر عصبی است که دچار چنین قتلی می شود. مطمئن باشید این گونه اعدام ها جرم وجنایت را کم نخواهند کرد. باز هم مثل همیشه در مملکت ما با معلول مبارزه شد نه با علت
نگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:24 - 1390/06/31
51
101
خانواده مرحوم داداشی باید میبخشید خیلی متاسفم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:47 - 1390/06/31
12
173
اگر قانون هست برای همه باشه. برای رضا قرایی هم باشه که قمه می کشه برای ملت. مگه اون مقتول، بچه ی پدر و مادرش نیست. اون رو هم اعدام کنند تا فردا نیکبخت واحدی (نوعا عرض کردم)هم یکی رو نکشه بره بشینه تو خونه یا از ایران بره و عشق و حال کنه. اینهمه بی عدالتی اونوقت دم از مرتضی علی میزنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:35 - 1390/07/22
19
18
واقعا دستتون درد نکنه که حکم اعدامشو دادین حقش هم بدتراز اعدام بود چون یه ورزشکار وافتخار آفرین کشورمونوکشته ولی لطف کنید برا دیگران هم همین قانونورعایت کنید
نام:
ایمیل:
* نظر: