بازدید 9155
۶

سردار گفت: دعا کنید شهید بشوم...

کد خبر: ۱۹۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸ 18 September 2011
حسام عسگری در وبلاگ خود نوشت:

امروز در اجلاس بین المللی بیداری اسلامی مشغول تهیه گزارش بودم، هنگامی که رئیس جمهوری آمد، در راهروی پشتی سالن دکتر ولایتی، ابراهیم جعفری نخست وزیر سابق عراق و شهاب الدین صدر به استقبال رئیس جمهور آمده بودند.

 ناگهان چشمم به یک مرد لاغر اندام افتاد که کت شلواری مشکی که معروف است به کت احمدی نژادی تنش بود، قیافه اش خیلی برایم آشنا بود اما هرچه فکرمی کردم یادم نمی آمد تا اینکه بالاخره فهمیدم این مرد کیست، این مرد لاغر اندام همان سرداری است که دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی با شنیدن اسمش لرزه بر اندامشان می افتد.

 او کسی نبود جز سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران، اول شک کردم، دویدم طرفش، از جوانی که به نظرم همراه سردار بود و پشت سرش راه می رفت پرسیدم: سردار سلیمانی اند دیگه؟ گفت: بله، ناگهان میکروفن من را دید و تصویربردارم را که یک هو جا خورد و گفت نزدیک نشوید و اصلاً فیلم نگیرید.

 سریع میکروفن را دادم به تصویر بردار و دویدم سمت سردار که داشت از پله ها می رفت بالا، سلام کردم و خودم را معرفی کردم، چهره محجوبی داشت جوابم را داد، گفتم: سردار خیلی دلم می خواهد که از شما یک مستندی بسازم، حیفه که شما گمنام بمونید.

 سردار گفت: دعا کن شهید بشوم آن وقت می توانی مستندت را بسازی، گفتم: نه دیگه، همیشه تا شماها شهید می شید میان سراغتون، حیفه گمنام باشید به خدا، ما جوونا نیاز داریم به شماها، سردار خنده ای زد و در آغوشم گرفت و شروع کرد به بوسیدن و گفت: تو رو خدا دعا کن شهید بشم، دعا کن شهید بشم و من دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداشتم.

 سردار رفت با همان چهره محجوب و آرام، انگار نه انگار که او همان کسی است که پشت خیلی از دشمنان اسلام و ایران را به خاک مالیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
درود بر بزرگمرد خطه کویر
و مجاهدین راه حق همیشه گمنام هستند
سلام و درود خدا بر این سردار رشید اسلام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار