بازدید 25381

ممنوعیت سفر زنان زیر 45 سال به مکه

در حال حاضر زنان زیر ۴۵ سال تنها به مکه مشرف نمی شوند و اگر اکنون نیز ثبت نام کنند برای سال های آتی نیز این قانون برجا خواهد بود بنابراین توصیه می شود زنان زیر ۴۵ سال برای تشرف به مکه با یکی از محارم خود ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۹۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴ 17 September 2011
رییس سازمان حج و زیارت اعلام داشت: در پی قانون عربستان هنوز هم دختران جوان بدون همراه داشتن محارم خود حق سفر به مکه و مدینه را ندارند.

علی لیالی در گفت و گو با پانا اظهار داشت: هنوز هم دختران جوان ایرانی بدون همراه داشتن یکی از محارم خود از فبیل پدر، برادر و یا همسر حق سفر به مکه و مدینه را ندارند.

وی با بیان اینکه این قانون عربستان است و هنوز هم منع سفر برای این گروه وجود دارد افزود: این قانون دست ما نیست و عربستان به این افراد ویزای تشرف نمی دهد و آنها را بر می گرداند.

لیالی ادامه داد: در حال حاضر زنان زیر ۴۵ سال تنها به مکه مشرف نمی شوند و اگر اکنون نیز ثبت نام کنند برای سال های آتی نیز این قانون برجا خواهد بود بنابراین توصیه می شود زنان زیر ۴۵ سال برای تشرف به مکه با یکی از محارم خود ثبت نام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
کار کاملا عاقلانه ای است
شرمنده، یک خانم 45 ساله دختری جوان است؟!!!
چقدر جالبه که برای خانه ی خدا قانون می گذراند گویی که قصد دارند حصر خانگی را برقرار کنند!!!
بهتر !!! چيه اين حاج خانوما مسابقه گذاشتن !!! هي ركورد همديگرو ميزنن !!!
اینم تیتره زدید؟ زنان زیر 45 سال ممنوعیت اعزام ندارند، ممنوعیت اعزام بدون محرم رو دارن . درستش کنید
من هیچ محرمی ندارم که بتونه منو همراهی کنه. پدرم بیمار و برادرانم هم سر خونه زندگیشون هستن. به هیچ عنوان هم قصد ازدواج ندارم! از طرفی عاشق سفر مکه هستم. ثبت نام هم کردم. فقط به این امید که شاید تا 4 سال دیگه قانون عوض بشه. تو رو خدا یه کاری بکنید. تکلیف من چیه؟
یعنی گروهی که شامل مادر و خاله و خانوم های فامیل بالای 45 سال هستن و من هم باشم منو راه نمیدن بدون شوهرم حتما باید یه مرد محرم پیشم باشه؟؟؟؟خداییش توهین به مقام زنه
تكليف مادرم چيست كه فقط 42 سال داره و با هزار زحمت پول جور كرده وچند سال تو نوبت مونده و مي خواد امسال بره مكه مشرف بشه؟ آخه پدر خدا بيامرزم ازش قول گرفته بود حتما امسال بره و حالا با اين خبر عزا گرفته؟ هيچكدام از محارم هم بعلت عدم استطاعت مالي نميتونند اونو همراهي كنند و بفرض رفع مشكل مالي از كجا فيش سفر تهيه كنند؟ چرا كه اگر حالا اقدام به واريز وجه كنند شايد چند سال بعد نوبتشون بشه كه با نوبت امسال مادرم جور در نمياد؟ تكليف چيست؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی