بازدید 17427
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

با توجه به توان موجود به مردم وعده بدهیم

بر پايه همين رفتار است كه دغدغه‌ای به نام مديريت مطالبات عمومي در جامعه وجود دارد؛ يعني به همان نسبتي كه توان تحقق وعده‌ها را در نظام مديريتي و بودجه‌ريزي كشور داريم، مطالبه طرح كنيم و به مردم وعده بدهیم.
کد خبر: ۱۸۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵ 08 September 2011
سرویس مجلس «تابناک» ـ برخورداري اوليه كشور از امكانات و زيرساخت‌ها در برخي مناطق گوناگون، گام‌هايي براي توسعه و پيشرفت در حال برداشتن است.

حشمت‌الله فلاحت‌پيشه، ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما گفت: توسعه هر نقطه از کشور بر پايه امورات متعددي نظير استعدادها و توانمندي‌هاي منطقه‌اي و اقليمي شكل مي‌گيرد و بنابراین، سهم هر منطقه از ميزان پيشرفت مورد بررسي دقيق قرار گرفته و ظرفيت‌هاي عمومي براي رساندن يك اقليم به رشد واقعي مورد محاسبه و سنجش مدنظر خواهد بود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم اجرای طرح آمایش سرزمینی اظهار داشت: با تكيه بر اين اصل كه آمايش سرزميني فرصتي منطقي و اصولي را در اختيار مناطق گوناگون كشور قرار مي‌دهد، بايد متوجه يك موضوع اساسي نيز بود؛ آن موضوع اساسي، هدايت درست و اصولي مطالبات عمومي جامعه و تلاش براي تحقق بخشي از وعده‌هاي داده شده به مردم در ساليان حكومت‌داري است تا از رهگذر آن، فرصتي فراهم آيد كه كارايي نظام در حوزه مسائل گوناگون مورد اثبات قرار گيرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر لزوم عمل کردن به وعده‌هایی که مسئولین به مردم می‌دهند، ‌گفت: بايد پذيرفت كه نسبت بسيار مستقيمي ميان آنچه مطالبه عمومي در كشور خوانده مي‌شود با ميزان دقيق تحقق اين مطالبات برقرار است، به‌ گونه‌ای كه اداره كشور در گرو همين فرايند دوسويه است؛ يعني همگام با دادن وعده‌هاي توسعه‌اي به مردمان يك منطقه، بتوان در سايه برنامه‌ريزي جامع و مدون بسترهاي اجرا و عملياتي‌سازي آن را هم فراهم كرد.

فلاحت پیشه در ادامه افزود: بر پايه همين رفتار است كه دغدغه‌ای به نام مديريت مطالبات عمومي در جامعه وجود دارد؛ يعني به همان نسبتي كه توان تحقق وعده‌ها را در نظام مديريتي و بودجه‌ريزي كشور داريم، مطالبه طرح كنيم و به مردم وعده بدهیم.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم میزان تحقق وعده‌ها بر فضای جامعه خاطرنشان کرد: توجه به اين موضوع، بی‌گمان زمينه لازم را براي رونق كشورمان در همه زمينه‌ها فراهم آورده و همين طور مانع ايجاد سرخوردگي‌هاي سياسي و اجتماعي در كشور مي‌شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار