بازدید 56002

راز طول عمر پادشاه عربستان فاش شد

سفارت آمريکا در رياض، در نمابري محرمانه به وزارت امورخارجه اين کشور، به اطلاعات شخصي ملک عبدالله از جمله عمر واقعي، تعداد همسران و داروهايي که مصرف مي کند، اشاره کرده است.
کد خبر: ۱۸۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹ 07 September 2011
پايگاه ويکي‌ليکس که تا پيش از اين به انتشار نمابرهاي محرمانه ديپلماتيک مي‌پرداخت، اين بار از برخي اسرار زندگي و پزشکي پادشاه عربستان پرده برداشت.

به گزارش ايسنا سفارت آمريکا در رياض، در نمابري محرمانه به وزارت امورخارجه اين کشور، به اطلاعات شخصي ملک عبدالله از جمله عمر واقعي، تعداد همسران و داروهايي که مصرف مي کند، اشاره کرده است.

در اين نمابر که موضوع آن "به روز کردن اطلاعات شخصي پادشاه عربستان" است، آمده است: يک پزشک غربي که ماموريت دارد، به صورت مستمر با افراد خاندان حاکم سعودي ديدار و مشورت کند، در 11 ژوئيه، اطلاعات ويژه‌اي را از پرونده پزشکي ملک عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود، در اختيار معاون رئيس نمايندگي آمريکا در رياض قرار داد.

در ادامه اين نمابر آمده است: اين پرونده شامل سن واقعي و داروهايي است که ملک عبدالله اکنون مصرف مي‌کند. اين پزشک براي درمان معمول يکي از 4 همسر ملک عبدالله فراخوانده شد اما مرکز درماني پادشاهي به اشتباه پرونده پزشکي ملک عبدالله را به جاي پرونده همسرش به اين پزشک داد و اين پزشک از اين طريق، فرصت يافت از اطلاعات پزشکي ويژه ملک عبدالله آگاه شود.

براساس اين نمابر، پادشاه عربستان 92 ساله (متولد 1916) است، بسيار سيگار مي‌کشد و به صورت مستمر داروهاي هورموني تزريق و از داروهاي محرک جنسي استفاده مي‌کند.

اين اطلاعات درحالي منتشر مي‌شود که دولت عربستان سعودي، از انتشار هرگونه اطلاعات اعضاي خاندان حاکم از جمله سن واقعي آنها جلوگيري مي‌کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار