بازدید 66335
۴

امیر قطر ترور شد

پايگاه خبري الفجر مصر امروز از ترور امير قطر خبر داد ولي يك منبع نزديك به خانواده امير قطر اين خبر را در گفت‌وگو با خبرگزاري رسمي يمن «سبق» تكذيب كرد.
کد خبر: ۱۸۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴ 05 September 2011
يك منبع مصري از ترور امير قطر خبر داد ولي اعلام كرد كه اين ترور نافرجام بود و تنها به كشته شدن هشت محافظ وي منجر شد اما منابع قطري اين حادثه را تكذيب كردند.

به گزارش فارس، پايگاه خبري الفجر مصر امروز از ترور امير قطر خبر داد ولي يك منبع نزديك به خانواده امير قطر اين خبر را در گفت‌وگو با خبرگزاري رسمي يمن «سبق» تكذيب كرد.

بنا بر اين گزارش، الفجر اعلام كرد: كاروان امير شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امروز در مسير كاخ سلطنتي دچار حادثه شد و وي از ناحيه پا مصدوم شد و هشت نفر از همراهان او كشته شدند.

به گزارش الفجر، اين حادثه پس از ديدار امير قطر با سفير روسيه در اردوگاه «اميرة» در حومه دوحه روي داده است؛ زمانيكه كاروان وي دچار تصادفي شديد با خودرويي شد كه يك فرد انتحاري آن را هدايت مي‌كرد و پس از آن صداي شديد شليك گلوله از محل حادثه شنيده شد.

بنا بر اين گزارش، امير قطر در اين حادثه از ناحيه ران پا دچار آسيب شد اما هشت نفر از همراهان وي در محل جان خود را از دست دادند در حالي كه يك نفر از اين هشت نفر از نزديكان وي بوده است.

اين خبر در رسانه‌هاي قطري بشدت سانسور شده است. حتي روزنامه المدينه عربستان سعودي كه براي لحظاتي اين خبر را منتشر كرد، خبر خود را از روي پايگاه خبري خود حذف كرد.

گفته مي‌شود يكي از همراهان امير قطر هاوارد واچر آمريكايي بوده است كه در اين حادثه جان خود را از دست داده است اما هنوز گزارش‌هاي دقيقي از اين حادثه و هويت عاملان آن منتشر نشده است.

در عين حال يك منبع نزديك به خانواده شيخ حمد اين خبر را كاملا تكذيب كرد و گفت كه آنچه روزنامه‌هاي مصري در اين خصوص منتشر كرده‌اند درست نيست.

اين منبع كه به هويت وي اشاره‌اي نشد به خبرگزاري رسمي يمن «سبق»، اعلام كرد: آنچه در اين خصوص شايع شده است كاملا بي‌اساس است و همه اين اخبار كاملا كذب است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
لاغری برایش بدیمن بوده!!
مرسی سرعت خبررسانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار