بازدید 33888
هشدار امير اسماعيلي به دشمنان:

اگر دچار حماقت شوید، نسخه‌تان را خواهیم پیچید

زمين، هوا و درياي ايران براي هر كشور مهاجم تبديل به جهنم خواهد شد.../ دشمنان ما باید بدانند که اگر بخواهند در فکر خام خود، نسخه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنویسند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمترین زمان، نسخه آنها را خواهند پیچید.
کد خبر: ۱۸۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲ 02 September 2011
فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبیای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر دشمنان ما دچار حماقت شده و تصور تجاوز به مرزهاي مقدس كشورمان را داشته باشند، ايران اسلامي جهنمي در زمين، فضا و دريا براي آنها خواهد شد و آنها را در آتش خودكامگي‌شان فرو خواهد برد.

به گزارش «تابناک»، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی كه به مناسبت دهم شهريور روز پدافند هوايي، پیش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران سخن مي‌گفت، تأکید کرد: دشمنان ما باید بدانند که اگر بخواهند در فکر خام خود، نسخه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنویسند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمترین زمان، نسخه آنها را خواهند پیچید.

وی در ادامه افزود: همان‌گونه كه فرماندهي كل قوا فرمودند، امروز پدافند هوايي در اولويت يكم است؛ بنابراین، بنده به عنوان يك سرباز و خدمتگزار و نماينده از خيل آحاد پدافنديان ولايت‌مدار در قرارگاه هوايي خاتم الانبياء(ص) و ساير نيروهاي مسلح كه در كنترل عملياتي اين قرارگاه هستند، عرض مي‌كنم جانبازي و اطاعت بي‌چون و چرا از اوامر مقتداي خود براي مدافعان بي ادعاي آسمان ولايت مايه مباهات و افتخار بزرگي است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیای (ص) ارتش همچنین به نیروهای مسلح ملل اسلامی توصیه کرد، با بیداری و خواسته‌های به حق ملت خود همراه شوند و خویشتن‌داری را پیش بگیرند و ادامه داد: آنها بدانند بنا بر اشاره در قرآن کریم، پیروزی نزدیک و باطل رفتنی است که پیروزی ملت‌ها در انقلاب اسلامی ایران، مصر و لیبی گواه همین مدعاست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: به برکت وجود امام زمان (عج) تحریم‌های اعمال شده دشمنان برای این مرز و بوم، نه تنها تهدیدی به شمار نرفت، بلکه فرصتی مغتنم برای شکوفایی، خودکفایی و خودباوری شد.

امیر سرتیپ اسماعیلی، با بیان تاریخچه ای از تشکیل پدافند هوایی یادآور شد: با پیشرفت علوم و فن‌آوری در حوزه هوا و فضا و پس از جنگ جهانی اول و دوم و افزایش چشمگیر منابع حیاتی علیه منابع حساس کشورها اهمیت پدافند هوایی قوت گرفت و ایران نیز از سال 1312 هجری شمسی از تجهیزات توپخانه‌ای ضد هوایی در نیروی زمینی بهره جست.

وی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تعریف مأموریتی جدید وارد عرصه دفاع مقدس شد، به گونه ای که در هشت سال جنگ تحملی، شاهد دلاورمردی‌ها و سلحشوری جان برکفان پدافندی در کنار دیگر نیروهای مسلح بودیم.

اسماعیلی افزود: عملیات والفجر 8 با حضور بزرگ‌مردانی همچون شهید سرلشر منصور ستاری، یکی از نمونه‌های این سلحشورهاست که منجر به ساقط شدن بیش از هفتاد فروند از هواپیماهای متجاوز رژیم بعثی شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: فرماندهی پدافند هوایی پس از جنگ تحمیلی نیز در راستای تقویت بنیه دفاعی اقدامات شایسته ای از حیث دستیابی به خودکفایی در تعمیر، نگهداری و بهینه سازی تجهیزات پدافندی انجام داده است.

وی گفت: با تغییر ماهیت تهدیدات و شکل و الگوی نبردهای آینده در سال 1387 با ابلاغ فرمان حکیمانه فرمانده کل قوا پدافند هوایی از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتزع و قرارگاه پدافند هوایی در دهم شهریور همان سال با همدلی ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد.

امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: اکنون پس از گذشت 32 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و سه سال از تشکیل قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجمیع توان نیروهای مخلص به خودکفایی در تأمین تجهیزات هوایی با استفاده از پتانسیل‌های بومی در حد مطلوبی از مرزهای فن آوری دنیا رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه پدافند نیروی هوایی در چند سال اخیر در راستای صیانت از حریم هوا، فضایی کشور، گام‌های بلندی را برداشته است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس هم اکنون در کنار نهضت عمردهی، بهینه سازی و تعمیر و نگهداری تمامی سامانه‌ها و تجهیزات موجود با اتکا به توان علمی صنایع دفاعی و مراکز علمی دانشگاهی و بدون کوچکترین وابستگی طراحی و ساخت انواع تجهیزات راداری و موشکی راهبردی با بهره‌گیری از آخرین فن آوری روز دنیا به دست فرزندان این مرز و بوم در دست اقدام دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)ادامه داد: سامانه راداری راهبردی برد بلند از جمله این سامانه‌ها به شمار می آید که می‌تواند تا آنسوی مرزهای هوایی جمهوری اسلامی ایران، هر گونه فعالیت هوایی دشمنان قسم خورده کشور را رصد نماید.

امیر سرتیپ اسماعیلی یادآور شد: تولید سامانه‌های موشکی برد متوسط پیشرفته مناسب برای درگیری و انهدام انواع تهدیدات هوایی و در جنگ‌های ناهمطراز، طراحی سامانه موشکی فوق پیشرفته برد بلند برتر از سامانه‌های مشابه روز دنیا، ساخت و تولید انواع حسگرهای فعال و غیرفعال در طیف‌های فرکانسی متنوع به منظور کشف و شناسایی انواع اهداف هوایی در سطوح ارتفاعی گوناگون، از جمله دیگر این اقدامات به شمار می رود.

وی با بیان اینکه معابر نفوذی مد نظر دشمنان خبیث بدور از چشمان تیزبین پدافند هوایی نیست، افزود: هم اکنون با توسعه و استقرار مناطق پدافند هوایی بسط و توسعه شبکه یکپارچه فرماندهی و کنترل به عنوان یک ضرورت بسیار مهم و احساس مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: هم اکنون دانشمندان و نخبگان این قرارگاه و صنایع توانمند داخلی، در حال طراحی و تولید شبکه کاملا بومی پیشرفته با قابلیت‌های بسیار فراتر از شبکه‌های فرماندهی و کنترل خریداری شده موجود و متناسب با جغرافیای عمومی کشور، مشخصات و ماهیت تهدیدات هستند.

اسماعیلی ادامه داد: این شبکه با دارا بودن ارتباط امن، پایدار و چند لایه بسیار مقاوم در برابر جنگ اطلاعاتی و الکترونیکی دشمنان است و با بهره‌گیری از فن آوری‌های پیشرفته سخت‌افزاری و نرم افزاری‌، ارتقای توان ورودی و خروجی، قدرت پردازش سریع و وسیع اطلاعات، امکان تصیم‌گیری بهینه و در لحظه را برای فرماندهان در کمترین زمان فراهم می‌سازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۰
حالاست كه اعضاي سايت صهيونيستي بالاترين مثل خوره به نظر ها منفي ميدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
اشتباه گرفتي عمو اين سايت صهيونيستي تابناكه ! اگر تو سايت صهيونيستي گوگل ! يا سايت صهيونيستي ياهو ! جست و جو كني مي بيني كه اين دو تا يكي نيستند ! بلكه هركدوم برا خودشون يه سايت صهيونيستي هستند! البته مهم صهيونيستي بودنه!
آرمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
اینا اگه منفی ندن باید به خودمون شک کنیم
ایول بابا ایرانی رو عشقه واقعا ذوق کردیما ...
دمت گرم
درود بر ارتش جمهوري اسلامي ايران!
خیلی حال کردم
دم همتون گرمممممممممممم
تابناک اگر آزاده ای و مردی اینوبنویس !!اگر دچار حماقت شوید، نسخه تان را خواهیم پیچید !!!! جمله ی عجیبی !!! آیا لیبی ، عراق ، افغانستان ، یوگسلاوی وبه زودی سوریه درسی برای شما نیست که اگر آمریکا و ناتو اراده کند همه چیز تمام خواهد شد . معلوم نیست چرا خود را به کری زدید ؟؟؟؟؟
جوانان ومردم غیور ایران اسلامی در کنار شما ارتشیان دلاور هستند با جان ودل برای سربلندی ایران عزیز کار و تلاش کنید که خدا باشماست .برای سلامتی شما دعا میکنم.
کور شود تا آنکه نتواند دید .دستان درد نکند سردار ما مردم به شما سربازان دلاور می بالیم .
واقعا امیر اسماعیلی رو دوست دارم از نزدیک ندیدمش ولی با این سن و سال درجه و سوادش از خیلی ها بیشتر است و واقعا هم لایقش هست ...
به به !!
چه عجب یکی حرف مردونه زد !!
خسته شدیم بودیم از اون همه محافظه کاری
ایول داری دادا
امیدوارم ارتش قدرت زمینی خود راهم به نحو شایسته افزایش دهد و ما شاهد افزایش تعداد و کیفیت ادوات زمینی مانند تانک توپ و جنگ افزارهای زرهی باشیم چون به نظر می رسد اکتفا به موشک کافی نباشد
امیدوارم ارتش قدرت زمینی خود راهم به نحو شایسته افزایش دهد و ما شاهد افزایش تعداد و کیفیت ادوات زمینی مانند تانک توپ و جنگ افزارهای زرهی باشیم چون به نظر می رسد اکتفا به موشک کافی نباشد
معلومه همين چند تا نظر موافق بيشتر نداشتيد كه تعداد نظرات اينقدر كمه.
دشمناتون از داخلن یا خارجن.
ای ول دمت گرم خوب گفتی
بابا سارکوزی یه غلطی کرد در حین مستی یه چیزی گفت؛
به غربیا اعلام میکنیم که با عرض معذرت از محضر دوستان حرام زاده اید اگر حمله نکنید؛ زمین و هوای ایران که چه عرض کنم! جنگ رو توی خاک خودتون میکشونیم؛ اینو بدونید.
احمق ها!
کی میتونه به این کشور شهید پرور چپ نگاه کنه ؟
مردم این کشور سربلند ، تا آخرین نفس مثل کوه پشت جمهوری اسلامی ایستاده اند.
درود بر ارتش جمهوري اسلامي ايران و تمام کسانی که از این کشور محافظت می کنند.
این نظر منفی یعنی چی؟
منصف باشيد. نبايد منكر پيشرفت ها شد. الگوي جنگ ها عوض شده. چيزي كه نگراني متخاصمين رو زياد مي كنه دسترسي آسان، تنوع، و پراكندگي پايگاهها و مراكز نظامي اونها در اطراف ايران. يعني آسيب پذيري اونها زياده. تمركز ايران بر توسعه توان موشكي يك ايده و سياست صحيح بوده و اين براي ما مزيت شده. توسعه نيروي هوايي با وجود تحريم ها توسعه غيرقابل باور سيستم هاي پدافندي در دنيا يك اشتباه محض بود كه خوشبختانه اتفاق نيافتاد. مطمئن باشيد اتفاق مهمي نخواهد افتاد. تنها چيزي كه نگران كننده است همسايه هايي هستند كه خباثت و شرارت رو در مورد ما كم نمي ذارن وما متاسفانه كمي كوتاه ميايم. بي شك توان هيچ كشوري در منطقه مثل ايران نيست اما كياست هم كمي صروريست.
اميرعزيز
اين جهنم آنقدرحرارت دارد که ساليان سال است درآنطرف دنيا با اینهمه بعدمسافت دارد میسوزاندشان لذا بعيداست که خودرا به آن نزديک کنند
از مملکتمان دفاع میکنیم همیشه هم بدخواه هست ولی مهم نیست.
ماهایی که خارج از ایران زندگی می کنیم، با شنیدن این خبر ها کلی اعتماد به نفس پیدا می کنیم. خدا قوت سردار
مردم ایران با هر کیش و آیینی و ناموافق شرایط موجود (نه مخالف )در تمام دوران ثابت نموده در برابر دشمن واحد کاملاً متحد و منسجم عمل می نماید و لحظه در دفاع از دین ونظام و میهن و مردم خود درنگ نخواهد نمود.
احسنت
حالا میفهمن که ایرانی چه قدرتی داره.
درود بر ارتش اسلامیِ با غیرت و ولایتمدار، این بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
هرکس به ایران و اسلام تعرض کند از هستی ساقطش میکنیم
ما منطور امیر معزز از نسخه پیچیدن را متوجه نشدیم. نسخه دستورالعملی برای شفاست. دشمنان ما باید مشت کوبنده ما را دریافت کنند نه دارو برای دردشان.
برای نابود کردن اسرائیل ظالم لحظه شماری می کنیم....درود بر سربازان وطن
خطاب به اسراییل و امریکا و انگلیس و همه ی اونایی که رای منفی می دن :
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست ...
اینجا ایـــــــــــــــــــران است........مرز شیـــــــــــــران است
سرزمین شهـــــــداست.........الگویــــــــــــش در کربلاست
به امید روزی که ارتش ایران در رکاب اقا امام زمان ریشه ی ظلم را بخشکاند
ایول به هرچی ایرانی وطن پرست جمهوری اسلام ایران
احسنت. ایران و ایرانی همیشه و همه جا در مقابل تجاوز خارجی خواهد ایستاد. درود بر ارتش قهرمان ایران
سلام درود به مردان باغيرت ايراني.
چاکر هر چی ایرانیه با مرامه
ارتش ايران شيره !
انشاا..ایران اسلامی بعنوان پرچمدار جهان اسلام با وجود دانشمندان ونخبگان در همه زمینه هاروز به روزقدرت مند تروروزنه امید برای کشورها،و نابودی جبهه استکبارباشد
دمت گرم ما آماده هستم برادر جان
به دور از دولت ، حکومت ، رژیم و.. وظیفه ارتش حراست از مرزها و استقلال کشور است و قدرت آن قدرت یک کشور.
همیشه موفق و پاینده باشید.
زنده باد امیر سرتیپ اسماعیلی
کشور حمله کننده بداند که ساعاتی پس از نخستین حمله اش، سرزمینش آن قدر به وسیله موشک های ایرانی شخم می خورد که تنها با کشاورزی تناسب خواهد داشت.
بنده سرد و گرم چشيده جبهه و جنگم وبا داشتن چنين اميرهايي حاضرم با آنها و دركنار آنها جان خود را فداي نظام مقدس كنم
درود بر جان بر کفان جمهوری اسلامی ایران، ما تا اخرین نفس در مقابل زور گویان واستعمارگران ایستاده ایم .
تابناك اين همه كامنت هاي بحق مردم را نمي نويسد و ما باز هم مي نويسيم كه شايد بخواب رفته ها بيدار شوند ولي عجب است كه چرا اظهار نظرهاي لات منشي را درج مي كند؟ مانند:
" ایول بابا ایرانی رو عشقه واقعا ذوق کردیما ..."
" دمت گرم"
و حتي اين جمله كه با علامت تعجب همراه شده است(؟؟؟) كه
" درود بر ارتش جمهوري اسلامي ايران!"
سردار امير در باره حفظ كيان اين مملكت به دشمنان بالقوه هشدار مي دهد و شما آنرا سبك مي كنيد (!!!)، اين مانند پلشتي است، لطفا ايران و ايراني را دوست بداريد و با دشمنان هم پياله نشويد حتي اگر از اين و آن مانند من نوعي خوش تان نمي آيد، ولي به دشمنان بفهمانيم كه ايراني، در برابر تهديد خارجي يكپارچه تر از هميشه ظاهر خواهد شد.
خدا قوت .
درود و افتخار بر بیدارمردان غیور پدافند که باکارنامه درخشان خوددرسی به یاد ماندنی به دشمنان در طول جنگ تحمیلی دادند.یاد ونام شهداوپیشکسوتان پدافند بلاخص شهدای گرانقدر سایت سوباشی گرامی باد.سلام بر جوانان پدافند وسلام بر امیر جوان فرزاد اسماعیلی.
doorood bar to ey amir lashkar inarn zamin
درود بر ارتش و سپاه ايران ولي بايد قبل از اينكه دير بشه، يه فكري به حال دشمنان داخلي از جمله مشايي و يارانش كرد.
دمت گرم
درود بردلاور مردان ارتش.وظیفه ارتش دفاع ازجان وناموس مردم وتمامیت ارضی کشور است در داخل هر چه که بگذرد پاسخ متجاوز را باید داد.
در گفتگوی ایشان با شبکه دو ،نجابت و صلابت را در ایشان بوضوح میتوانستیم ببینیم . امثال ایشان باعث افتخار همیشگی ما هستند
ننگ و مرگ بر هرچه وطن فروش خائنه. حالا هی منفی بده. آنقدر منفی بده تا جانت از .... در آید
با دلاور مردانی هچو شما آمریکا و اسرائیل و تمام ابرقدرتهای به ظاهر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
حزب الهی همیشه غالب است انشاالله
سلاو ودرود بر سربازان گمنان امام زمان


مي بينم منافقين داردند نمره منفي به من ميدن چشاتون كور بشه الهي
سلام بر سربازان ارتش ایران.
اگر ارتش نبود، ایران نبود.
ان تنصر الله ینصرکم
خدا قوت مجاهدان راه حق .
به حق بانو حضرت فاطمه (س) ایرانی همیشه در تمامی مراحل و زمینه ها موفق و سرفراز است
انشاا... روزی فرامی رسد اسرائیل غاصب از دست سربازان امام زمان(عج) ایران اسلامی از بین خواهد رفت
درود بر دلاور مردان و دلاور زنان ایرانی که هیچ وقت نخواهند گذاشت گزندی به ایران اسلامی برسد
ما هم با تمام قوا پشت سر شما هستیم به کوری چشم دشمنان
ايول بر و بچ ارتش.دمتون گرم
ضمن تشكر از همه سربازان دلير كه حفاظت از جان و مال و مردم و مرزهاي ميهن عزيزمان را عهدار هستند مي خواهم عرض كنم كه وظيفه سياستمداران حاكميت اين است كه در عين تقويت بنيه دفاعي، با برقراري ديپلوماسي فعال و تعامل سازنده با همه كشورهاي دنيا از منافع ملي دفاع كرده و زمينه هاي دشمني و آسيب به امنيت ملي را به حداقل برسانند. طبيعي است كه آرامش رواني مردم يك كشور بسيار مهم است و اينكه هر روز يك كشوري ما را تهديد به حمله نظامي كند زيبنده نام ايران نمي باشد. بديهي است كه در صورت بروز يك جنگ فقط دشمنان ما نابود نمي شوند بلكه اين نابودي گريبان هر دو طرف مخاصمه را خواهد گرفت و تلفات چنين جنگي براي ايران هم بسيار سنگين است و همين وظيفه سياستمداران را سنگين تر مي كند.
دمت گرم ،شیری که خوردی حلالت.الحق که بچه آبادانی
سايت پدافندي خداقوت
از خدا مي خواهم ارتش جمهري اسلامي ايران راروز به روزقدرتمند نمايد
ايوووووووووووووول .
در چند سال اخیر درسته دشمن به ما حمله نکرده اما میتونیم حملات به کشورهای اطرافمان را تحلیل کنیم و از ابزارها و روشهاو استراتژیک های مورد استفاده رو تحلیل کنیم و آماده شیم
خداییش این کامنت های منفی جز خائنین کیا هستن؟؟؟درود بر ارتش جمهوری اسلامی ایران و مرگ بر دشمنان ایران
واقعا درود بر ارتش
اما دیگران چرا باید کاری کنند با سیاست های غلط که کشور را در شرایط بحران و حملات نظامی قرار بدهند، با دیپلماسی عاقلانه این مسائل به وجود نمی آید
خدا قوتتان بدهد بسیجیان ارتش
درود بر پدافندیان ارتش
اگه جنگ بشه ما به قصد کشت میریم کابوسی اتفاق می افته تا حالا هیچکس تصورش هم نداشته !
مردشور بالاترینو... همشون با هم ببره همشون از بیخ خائن به این مملکت هستند تنها یه مشت تفاله بی مصرف بی ارزش اینقدر منفی بزنید تا چشتون در بیاد مثلاً فکر کردن اینترنت رو به تصرف در آوردن برین گمشین سایتها رو بگردین که نشون بدین ما بیشماریم ما نیازی به این جنگولک بازیها نداریم
درود بر نظامیانن ولایتمدار جمهموری اسلامی
سلام بر شهیدان
...ایولا امیر /حال کردم /دمت گرم...
سلام و درود بر رزمندگان جان بر کف اسلام وایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل