بازدید 9200

اعلام موعد افشاگری نصرالله

حزب الله لبنان در بیانیه ای خطاب به مردم لبنان اعلام کرد: در وفای به خون شهدا و در پایبندی به اعلان تاریخی امام خمینی (ره) از شما دعوت می کنیم در مراسم روزجهانی قدس حضور به هم رسانید.
کد خبر: ۱۸۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۱ 21 August 2011
حزب الله لبنان در بیانیه ای از مردم لبنان دعوت کرد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، به اظهارات مهم "سید حسن نصرالله" که در منطقه مرزی مارون الراس به طور مستقیم پخش می شود، گوش فرا دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای خطاب به مردم لبنان اعلام کرد: در وفای به خون شهدا و در پایبندی به اعلان تاریخی امام خمینی (ره) از شما دعوت می کنیم در مراسم روزجهانی قدس حضور به هم رسانید.

در ادامه این بیانیه آمده است: این مراسم در روز 26 آگوست (چهارم شهریور) جمعه آخر ماه رمضان برگزار می شود و در ساعت 17 به وقت بیروت، دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی در منطقه "پارک ایران" شهر مرزی مارون الراس برای حاضران در مراسم پخش می شود.

یک روزنامه لبنانی روز گذشته از انتشار قریب الوقوع مستندات و مدارکی از سوی حزب الله پرده برداشت که در آن نقش برخی از دستگاههای امنیتی عربی در ترورها افشا می شود. این روزنامه در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به حزب الله نوشت: افشاگری تازه "سید حسن نصرالله" تنها به مسئله دادگاه بین المللی ترور حریری مرتبط نیست بلکه به طور اساسی با تحولات سوریه نیز در ارتباط است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی