بازدید 9345

بازداشت 14 عضو فرقه شعور کیهانی

کد خبر: ۱۸۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴ 20 August 2011
رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان گيلان از دستگيري 14 نفر به اتهام فعاليت در فرقه انحرافي عرفان شعور كيهاني در رشت خبر داد.

سرهنگ مهرگان در گفت و گو با ايسنا از دستگيري 14 نفر به اتهام فعاليت در فرقه انحرافي عرفان شعور كيهاني در رشت خبر داد و اظهار داشت: برابر گزارش مردمي مبني بر برگزاري كلاس هايي تحت عنوان دوره شعور كيهاني تحت پوشش آموزش خياطي، موضوع گزارش در چرخه كار پليس امنيت قرار گرفت.

سرهنگ مهرگان گفت: با بررسي هاي غير محسوس كه در خصوص محل و زمان برگزاري كلاس به اصطلاح آموزش فرقه شعور كيهاني (عرفان حلقه) انجام گرفت صحت گزارش تاييد و با كنترل تردد اشخاص به مكان مذكور در شهر رشت پس از هماهنگي با مقام قضايي و با رعايت موازين شرعي و قانوني از مكان ياد شده بازرسي به عمل آمد.

وي در ادامه گفت: ماموران پس از ورود به محل 14 نفر مرد و زن را كه در كلاس حضور داشتند دستگير و تعدادي كتاب و نرم افزار غير مجاز در اين خصوص كشف و ضبط نموده و تحقيقات هم اكنون در اين زمينه ادامه دارد.

سرهنگ مهرگان ادامه داد: گردانندگان اينگونه كلاسها كه از تهران هدايت مي شدند چون مجوز لازم در خصوص تشكيل كلاس را نداشتند لذا به صورت غير مجاز تحت عناوين مختلف اقدام به برگزاري كلاس خود مي نمودند.

مهرگان تصريح كرد: ضرورت دارد مردم هوشياري لازم را در اين زمينه داشته باشند و فريب چنين افرادي را نخورند چرا كه اين امر زمينه گرايش به فرقه هاي گوناگون و گرفتار شدن در دام آنها را فراهم مي آورد و اين موضوع مي تواند عواقب خطرناكي براي آنها داشته باشد.

رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان گيلان در پايان خاطرنشان كرد: امامان جمعه و روحانيون بهترين افرادي هستند كه مردم به ويژه قشر جوان با مراجعه به آنها مي توانند احكام زلال و حيات بخش و آموزه هاي هدايت گر دين مبين اسلام را فرا گرفته و با اعتقاد و اجراي فرامين الهي خلاء هاي روحي و معنوي خود را پر نمايند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی