بازدید 3415

کاتوزیان: جبهه پایداری جریان مشایی است

کد خبر: ۱۸۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱ 20 August 2011
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه کردن از رهبری برای مسائل انتخابی پایین‌ آوردن شأن و جایگاه ایشان است.

به گزارش خبرآنلاین، حمید‌رضا کاتوزیان در خصوص اظهار‌نظر رئیس عضو کمیته داوری جبهه واحد اصولگرایان مبنی بر اینکه رهبری نظرشان بر این است که اصولگرایان وحدت داشته باشند، گفت: وحدت اصلش چیز خوبی است و خود رهبری هم بر این موضوع تأکید دارند، اما وحدت اصولگرایان یک مسئله دوم است که با اینکه ایشان بر آن تأکید دارند، ولی اعلام عمومی آن کار اشتباهی است.

وی گفت: اینکه آقای حدادعادل یا هر کسی برای مسائل انتخاباتی اینگونه از رهبری هزینه کند، کاری سبک و پایین‌آوردن شأن و جایگاه رهبری است.

کاتوزیان در پاسخ به پرسشی در مورد جبهه‌ پایداری و ارتباط آن با دولت گفت: جبهه پایداری همان رایحه خوش خدمت است چرا که ما نمی‌توانیم آقای احمدی‌نژاد و مشایی را از هم تفکیک کنیم و این تفکیک اشتباه است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه این دوستان اعلام می‌کنند که دنبال آقای احمدی‌نژاد هستند، ولی مسئله این است که آیا آقای احمدی‌نژاد را در عالم واقع می توان جدا از مشایی دانست، اظهار داشت: واقعیت این است که جبهه پایداری جریان آقای مشایی است و وی در لایحه‌های میانی با این جریان مرتبط است.

عضو فراکسیون اصولگرایان در خصوص عقبه اجتماعی این جریان و انتصاب آن به انتخابات سوم تیر 84 هم گفت: اگر جریان سوم تیری باشد همه ملت ایران در آن شرکت داشتند و کسی نمی تواند به صرف اینکه چون به آقای احمدی‌نژاد نزدیک‌تر هستند ادعا کند از دیگر جریان‌های سیاسی اصولگرا عقبه اجتماعی بیشتری در میان مردم داریم.

وی با بیان اینکه آشنایی با سران این جریان بیشتر در میان دانشجویان و کسانی هست که با امور سیاسی ارتباط دارند اظهار داشت: بهتر است آنها یک حزب تشکیل دهند تا مشخص شود چه میزان رأی دارند. عقبه اجتماعی را اینطور می‌توان شناخت و اینکه اینکه یک سالن بگیریم و افرادی را جمع کنیم و بعد ادعا کنیم ما عقبه اجتماعی داریم از لحاظ استاندارد کار سیاسی یک عمل سطح پایین است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل