بازدید 10958

سکوت 150 روزه مسئولان مازندران

اینک150 روز از سال 90 می گذرد اما مسئولان استان مازندران حتی یک عدد برای دلخوشی جوانان از تعداد ایجاد اشتغال در استان مازندران مطرح نکردند.
کد خبر: ۱۸۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹ 20 August 2011
در حالیکه که مهمترین خواسته مردم مازندران در دیدار با استاندار و دیگر مسئولان ارشد "اشتغال" بوده اما آنان همچنان به این خواسته بی توجه هستند.

به گزارش دریانیوز، 150 روز از سال جهاد اقتصادی می گذرد که در آن قرار بود بیش از 100 هزار شغل برای جوانان مازنی ایجاد شود اما گویی اقدامی اساسی دراین باره صورت نگرفته است.

اوایل سال جاری مقرر شد دستگاههای اجرایی دو میلیون و پانصد هزار شغل برای جوانان کشور ایجاد کنند و سهم استان ها نیز مشخص شد. در این بین سهم استان مازندران 102 هزار شغل تعیین گردید.

اینک150 روز از سال 90 می گذرد اما مسئولان استان مازندران حتی یک عدد برای دلخوشی جوانان از تعداد ایجاد اشتغال در استان مازندران مطرح نکردند.

استاندار مازندران تنها به توجه به بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و نرخ بیکاری در سال 94 را پیش بینی کرد.

معاونین وی یا سکوت کرده اند و یا مطرح کرده اند که بیکاری در سال 92 به صفر خواهد رسید اما هیچ مسئولی تا این لحظه، از آمار اشتغال ایجاد شده سخن به میان نیاورده است. آنان حتی به خود زحمت دلایل عدم ارائه آمار اشتغال را نیز نداده اند.

البته به مسئولان بارها گفته شد برنامه عملیاتی برای این امر مهم نوشته شود و از نخبگان کمک خواسته شود اما گویی گوش مسئولی شنوای این مهم نبود.

شناسایی ظرفیتها نیز از نکاتی بود که به آن بی توجهی شد اما اینک مهمترین نکته تامل برانگیز برای اصحاب رسانه در مازندران، سکوت محض در این باره توسط مسئولان ارشد استانی است که درباره هر چیزی سخن به میان می آورند به جز آمار ایجاد اشتغال در این چند ماه !

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها