بازدید 28263

تعداد شبكه هاي صدا و سيما به 100 رسيد

به زودی شبکه جدیدی نیز افتتاح می شود تا جمع شبکه های قابل دریافت از طریق سامانه دیجیتال به 16 کانال در استانهایی که تحت پوشش این سامانه اند، افزایش یابد.
کد خبر: ۱۸۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹ 16 August 2011
یکصد شبکه رادیویی و تلویزیونی بین المللی، ملی و استانی سازمان صدا وسیما در سطح کشور برنامه تولید و پخش می کنند، که پیشرفت رسانه ای بسیار خوبی است.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون فنآوری و توسعه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درآیین افتتاح پخش دیجیتال شبکه های رادیویی و تلویزیونی آذربایجان شرقی گفت: 49 شبکه تلویزیونی ماهواره ای و استانی و 51 شبکه رادیویی در سطح کشور فعال است که به فراخور و نیاز مخاطبان برنامه های متنوع به داخل و خارج از کشور پخش می کنند.

عسگری افزود: 15 کانال دیجیتال نیز از برنامه های مختلف شبکه های پیش بینی شده از جمله العالم ،پرس تی وی ،شبکه های ماهواره ای جام جم و سحر قابل دریافت برای بینندگان و شنوندگان است.

عسگری گفت: به زودی شبکه جدیدی نیز افتتاح می شود تا جمع شبکه های قابل دریافت از طریق سامانه دیجیتال به 16 کانال در استانهایی که تحت پوشش این سامانه اند، افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت های رسانه ای ایران گفت: به رغم بدخواهی دشمنان و فشارها و تحریمهای آنان، کشورمان به سمت پیشرفت حرکت می کند.

عسگری افزود: تحریم ها اثری در شتاب توسعه کشور نگذاشته است و شاهد پیشرفت ایران در تمامی زمینه ها هستیم.

وی همچنین با اشاره به افتتاح سامانه دیجیتال در آذربایجان شرقی گفت: این اقدام نمونه ای در توسعه کشور در عرصه رسانه است و این استان پیشتاز کیفیت مناسب تصویر و صدا با افتتاح طرح یاد شده است.

معاون فنآوری و توسعه سازمان صدا و سیما گفت: کیفیت بالای صدا و تصویر تمام شبکه های دریافتی پیش بینی شده بدون کوچکترین برفک و نویز از ویژگیهای این سامانه پیشرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲۵
براي همينه كه ماهوارهارو جمع ميكنه نيروي انتظامي
.... و مردم هر روز بیشتر از روز قبل دنبار ماهواره هستند. راستی اشکال کار تعدد شبکه هاست که هر روز شبکه زیاد می کنیم یا .............
بسلامتی باید دید چند نفر مخاطب دارند با اینهمه خرج و سر و صدا، کل این شبکه ها باندازه منو تو 1 و فارسی وان مخاطب ندارند
اونوقت تعداد بیننده هاش چی؟
چی پخش می کنن؟
خب کیا نگاه میکنن اینارو ؟
خدا زیاد کنه !
ولی حیف که فقط یه عده مثل خودشون اینا رو نگاه میکنن !
متاسفانه کیفیت فرستنده دیجیتال بسیارپایین است در شهر اصفهان شبکه خوداصفهان رانمیبینیم صرفا8کانال قابل دریافت میباشد
اصلا 1000 تا شبکه کنن وقتی به درد نمی خوره اصلا ارزش نداره
49 شبكه استاني با برنامه هاي مشابه و سريال هاي بي سر و ته .
قدم اول فنا وری است که ایجاد شده قدم دوم برنامه سازی که گروهای دیگر باید تلاش کنندو اون ایجاد فکر - تبدیل فکر - و باز خور های علمی برای ارتقاء جامعه در سطوح مختلفه
سلام چه شبکه های زیادی
من حدود 14 سال هست که تلویزیون میلی نگاه نمی کنم. آخرین باری که تلویزیون نگاه کردم داشت برنامه شب های برره پخش می کرد. نمی دونم چند سال شده است. همه چی در اینترنت هست. نکته جالب اینجاست که ما در خانه مان دو تلویزیون داریم ولی هیچ کدام آنتن ندارند. همین جوری دکوری تلویزیون را گذاشتیم. اگر حوصله داشته باشم یک فلش مموری یا دی وی دی می زارم و فیلم نگاه می کنم.
با تشکر از عزیزان پرتلاش صداوسیما که در همه زمینه های مورد نیاز برنامه های جذاب و آموزنده و مفید تولید میکنند و فارغ از زهرهای آلوده و صحنه های مشمئز کننده که برنامه های ماهواره های بیگانگان و معاندین و وطن فروشان دارد.
دست مریزاد ایرانیان غیرتمند در صداوسیما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار