بازدید 49812

حمله به سوریه، مقدمه حمله به ایران است و...

اظهارات نماینده روسیه در ناتو، در حالی است که روزنامه «هاآرتص» نیز در مطلبی به طرح سناریو برای اقدام آمریکا علیه ایران پرداخته و نوشته است که آمریکا می تواند برای هشدار نهایی به ایران، شماری موشک به کویرها و بیابان های ایران پرتاپ کند تا ایران با ترس از این کار آمریکا، عملیات خود را علیه نیروهای آمریکا در منطقه محدود کند.
کد خبر: ۱۸۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲ 09 August 2011
سرویس بین الملل ـ روسیه به ناتو درباره هرگونه حمله نظامی برای سرنگون کردن بشار اسد، هشدار داد.

به گزارش «تابناک»، «ورلد نت دیلی»، گزارشی را منتشر کرده که بر پایه آن، نماینده روسیه در ناتو، درباره حمله این سازمان نظامی به سوریه، هشدار داده و این حمله را نقطه آغاز یک جنگ بزرگ در منطقه دانسته است.

بنابر این گزارش، «دیمیتری راگرین»، نماینده روسیه در سازمان آتلانتیک شمالی ـ که اتفاقا خود مسئول برآورد چگونگی چنین حمله اي از نگاه روسی است ـ همچنین مدعی شده که حمله ناتو، زمینه سازی برای یک حمله درازمدت به ایران است. در همین راستا، وی درباره تصمیم حمله به ایران هشدار داده است که چنین تصمیمی، همه منطقه را وارد جنگی ناتمام خواهد کرد.

این گزارش می افزاید: هشدار نماینده روسیه به ناتو به دنبال هشدار رئیس جمهور روسیه به بشار اسد صورت گرفته است؛ هنگامی که مدودف به بشار اسد هشدار داد که اگر اصلاحات وعده داده شده را تمام و کمال انجام ندهد، سرنوشت بدی پیدا خواهد کرد. رئیس جمهور روسیه از بشار اسد خواسته است که به ویژه، حملات خود به شهر «حما» را که مرکز اصلی نیروهای اخوان المسلمین است، متوقف کند.

از سويي، انتشار این گزارش و هشدار نماینده روسیه درباره زمینه سازی ناتو برای حمله به ایران، در حالی است که امروز، روزنامه صهیونیستی هاآرتص، به بررسی پتانسیل آمریکا برای رویارویی با ایران پرداخته است؛ البته هرچند بحران های اقتصادی آمریکا از جمله مسأله کسر بودجه را یکی از دلایل ناتوانی آمریکا برای اقدام نظامی علیه ایران ارزیابی کرده و نوشته که اکنون اولویت کسری بودجه و ریاضت اقتصادی است و مسائل امنیتی (درجه چندم) در اولویت نیست، با وجود این، به طرح سناریو برای اقدام آمریکا علیه ایران پرداخته و نوشته است که آمریکا می تواند برای هشدار نهایی به ایران، شماری موشک به بیابان های ایران پرتاپ کند تا ایران با ترس از این کار آمریکا، عملیات خود را علیه نیروهای آمریکا در منطقه محدود کند.

بنابراین، گویا تهدید بشار اسد توسط مدودف و هشدار نماینده روسیه به ناتو درباره حمله به سوریه، نشان از اختلاف نظر میان پوتین و مدودف به ویژه در عرصه سیاست خارجی دارد و به تدریج و با نزدیک شدن به زمان انتخابات روسیه، این اختلافات افزایش پیدا می کند و بیش از پیش، تناقضات خود را نشان می دهد و تا هنگامی که این تناقضات در درون روسیه حل نشود، چنین مواضعی همچنان از سوی این کشور دیده خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱۰
بعد هم گويا ايران ساكت ميشينه و دست روي دست ميزاره!!! آره؟


ترسو.... مُرد!
آمریکا می تواند برای هشدار نهایی به ایران، شماری موشک به بیابان های ایران پرتاپ کند تا ایران با ترس از این کار آمریکا، عملیات خود را علیه نیروهای آمریکا در منطقه محدود کند.

اونوقت ما هم شماری نا محدود موشک به بیابان های اسراییل پرتاب میکنیم و از اونجایی که اسراییل بیابون نداره ممکنه موشکا به جاهای دیگه اصابت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
عالی بود چقدر خندیدم
تابناک کی رو میترسونی
حالا من نمیدونم تا چه حدی درسته این موضوع اما از امامان حسین آموختیم که هیهات من الذلة ,هیهات من الذلة,هیهات من الذلة


شاید اونا همه چیز رو پیش بینی کردند اما غافل اند از یه چیز

غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ی ما .

بالاخره 2012 نزدیکه کمترین اتفاقی که خواهد افتاد حمله به سوریه و حزب الله هست پس ما هم اماده بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
2012 دیگه چیه؟
russia az in hoshdar ha ziyad mideh baadesh khodesh ham ba jang moafeghat mikoneh , beshno va bavar nakon
آمریکا چند موشک به بیابان های ایران می تواند بزند تا موجب ترس ایران بشود؟ مثل اینکه اسراییلی ها نمی دانند که ایران فقط یک بیابان ندارد بلکه چند بیابان بزرگ دارد. حالا آمریکا به کدام یک از این ها می خواهد موشک بیندازد؟ و چند تا؟ یکی باید از اسراییلی ها بپرسه شما پول موشک های آمریکایی ها را می دهید که آنها همینطور بدون هدف موشک اندازی کنند به صحراهای ایران؟ اتفاقا اگر آمریکایی ها این کار را بکنند خیلی به نفع ایران خواهد بود. یکی اینکه ایران باز وسیله خوبی به دست میاورد برای تبلیغات سیاسی بیشتر بر علیه آمریکا و تجاوزگری اش. دوم اینکه آمریکا با این کار بیشتر خودش را در باتلاق بحران اقتصادی فرو خواهد برد. سوم اینکه ایران دستش بازتر خواهد شد برای پیشبرد برنامه هسته ایش بدون مخالفت جدی بین المللی. چهارم اینکه افکار عمومی جهان اسلام بیش از پیش جلب و جذب ایران شده و از ایران حمایت خواهد کرد. پنجم اینکه سران وابسته به آمریکای دنیای عرب هرچه بیشتر تحت فشار مردم خود قرار خواهند گرفت و زمینه سرنگونی سریعتر آنها بیشتر فراهم می شود. ششم اینکه عوامل آمریکا در داخل ایران بعد از آن زیر پای مردم له خواهند شد و دیگر هیچ کس در داخل ایران جرئت آوردن نام آمریکا را هم پیدا نخواهد کرد. خلاصه این کار منافع بیشماری برای ایران خواهد داشت. خدایا شکرت که دشمنان ما را از احمق ها قرار دادی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
عزیز دلم موشک رو توی بیابان نمیندازن به مناطق مسکونی و جاهای مهم و حیاتی میزنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
دشمن نتوان حقیر و بیچاره شمرد.
تحلیل هاارتص وپیشنهادش خیلی آبکی بود
آمریکای احمق هیچ غلطی نمی کنه .
در صورت حمله آمریکا به ایران گزینه های بسیار زیادی جلوی پای ایران هست و باید عملیاتی بشه.

حمله به پایگاه آمریکا در بحرین ، حمله موشکی به تمامی پایگاه های آمریکا در افغانستان و عراق ، حمله به پایگاه های آمریکا در جمهوری جعلی آذربایجان، در واقع آمریکا در هر کدام از کشورهای همسایه ما پایگاه نظامی داشته باشه باید زده بشه، و باید هزینه این موضوع رو بپردازه، با زدن اسرائیل موافق نیستم، مگر این که اسرائیل هم مشارکت کنه ، ولی اگر مشارکتی در این کار نداشته باشه ، دلیلی نداره که ما هم بهش جوابی بدیم.
مارادونا را ول کن غضنفر را بچسب
نبايد به حرفهاي روسيه تكيه كرد نامردتر از اين روسها خودشون هستند اول هارتو پورت ميكنن بعد بابت منافعي كه دارند در آخرين مراحل خودشون رو كنار ميكشن. اصلاً نبايد روي اونا حساب كرد. به قول دوستمون بشنو و باور نكن
با دنیا باید تعامل و مصالحه داشت در غیر اینصورت سرنوشتی بهتر از عراق و افغانستان نخواهیم داشت انان خراب و ویران میکنند سپس برای صد سال تولید کار و اشتغال برای کشورشان میکنند اینست رسم جهانخواران تاریخ انگلیس و امریکا سپس روسیه پس خیلی نباید شوخی گرفت دلمون برای ایران بتپد چون ایرانی هستیم و سخت ازش دفاع نمائیم
شما موشک به بیابانهای ما بزنید آنوقت ما هم به خیابانهای اسرائیل موشک خواهیم زد. تا به غلط کردن بیافتید.
اینها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
مسلمون باید توکلش به خدا باشه و از هیچ چی نترسه. وقتی همه چی دست خداست دیگه نگرانی برا چیه؟
اولا فعلا امریکا از همین تاپاله ای که توش گیر کرده تو افغانستان و عراق در بیاد بعد ببینه میتونه تنبانشو بالا بکشه تازه فکر حمله به ایرانو بکنه البته اگه خودشو خراب نکرده باشه
دوما : کشور ایران الحمدالله خیلی بزرگه بیابانش مشک بخوره تازه اسرائیلیها معنی جهنم رو تو خونه هاشون تو قلب تل اویو میفهمند
سوما : بعد چشیدن لذت جهنم توسط اسرائیلیها تو تل اویو شیخکهای عربی هم سوراخ موش باید پیدا کنن برای نجات
چهارم : تو این فلاکت وبدبختی امریکائیها و اروپائیهای بازنده باید نفت رو بعد از بستن تنگه هرمز بشکهای 1500 دلار بخورن
حالا امریکا باید دید بعد خراب کردن شلوارش بازم اصلاا به این موضوع فکر میکنه
اینها بهتره واقعه بیابانهای طبس یا وقایع جنگ تحمیلی را یکبار دیگر مرور کنند تا بفهمند تا حزب الله در ایران زنده است خداوند آنها را یاری می کند.
این دودول ها فقط وراجی میکنن. این از الف ایران میترسن چه برسه بخوان حمله کنن
در صورتی که ناتو بخواهد از پایگاه اینترجلیک ترکیه علیه ما اقدامی بکند باید با موشک های متعدد این پایگاه را با خاک یکسان کرد، و ترکیه باید هزینه مزدوری گری خود برای جبهه غرب را بپردازد، ضمن این که ترکیه توان مقابله با ایران را ندارد زیرا مرز شرقی و جنوب شرقی ترکیه مناطق کردنشین این کشور می باشد و در صورت حضور نیروی نظامی در این منطقه بین آن ها و اکراد درگیری خواهد شد.
به گفته امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .
در ضمن ما بسیجی ها ساکت نمی نشینیم جرات داره موشک بزنه تا .......
کافر همه را به کیش خود پندارد. این کافرهای دنیاطلب جان دوست فکر کردند ما از بمب هایی که به بیابان بفرستند خواهیم ترسید. اینها دزفول و شملچه را از یاد برده اند. ما شیرهای بیشه ی جنگ هستیم. بسم الله!
درصورت حمله همه جانبه ناتو استراتژی ایران چه خواهد بود ،درصورت حمله یکباره وقطع ارتباطات ویاقطع تماس فرماندهی بایگان ایافرامین لازم صادرشده است ایا فداییانی جهت عملیات انتحاری برای عملیات درخاک اعضاءناتو جذب شده اندوایا تمهیداتی جهت فریب دشمن جهت پرکردن ضعف تسلیحاتی اندیشیده ایم ویاسیاستی جهت به مذاکره کشاندن دردقیقه نود؟
اسرائیل هم باید بیابانهای مناسبی برای موشک داشته باشه. ایران می تونه یه آتیش بازی توپ تو اسرائیل راه بندازه
در کناره های ساحل جنوب بروبچه های رییسعلی دلواری و خالوحسین بردخونی آماده اند اگه شیطان دست درازی به ایران عزیز کنه ،هر چه ناو و کشتی امریکاودارودسته اش را پناهگاه ماهی های خلیج فارس کنند.به همه هموطنان میگویم واسه این روباه صفتان فقط شیران بوشهری و تنگستانی کافیه-ما منتظر فرمان رهبرمان هستیم،از او به یک اشاره-از ما بسر دویدن
waay ke to cheghadr miduni 14:14
امریکا اصلا در شرایطی نیست که دست به چنین ماجراجویی بزرگی بزنه.
تعداد طرفداران سناتور ران پال نشان میده که جامعه آمریکا برای یک تغییر بزرگ در سیاست خارجی خودشون را اماده می کنند.

۱. بازگشت تمامی نیروهای نظامی امریکا از خاورمیانه
۲. کاهش حمایت آمریکا از دیکتاتوری عربستان و کشورهای عربی مشابه
۳. کاهش حمایت مالی و نظامی امریکا از اسراییل به خاطرکسری بودجه امریکا
۴. رابطه مستقیم با ایران برای مهار کردن طالبان

اولش برای من هم عجیب به نظر می رسید ولی یه جستجو بکنید.
تابناک عزیز لطفا اگر براتون ممکن بود - برخی از صحبت های سناتور پال را انعکاس بدید.
واقعا مي خواستم در خواست كنم از مسولين صدا وسيما كه با توجه به اين جكهايي كه سران اسراييل مي زنند ديگر برنامه طنز نسازيد وهمين شعروور ها را پخش كنيد .
واقعا خيلي احمقن+به خدا خيلي احمقن+اين اسراييليها باوركنيد خواب زده ميشن صبح بلند ميشن يه چيزي ميگن
نميدونم پيش خودشون چي فكر ميكنن
كه اين زر زر ها را ميكنن
خيال كردن اين جوانهاي ايراني همينطوري مي نشينند تا اونا هر غلطي دلشون مي خواد بكنن
اميدوارم اين اتفاق بي افتد تا ببينن سيلاب خوب صهيونيستا را راه مي اندازيم
به خدا منتظر بهانه هستيم اين بهانه را هم خود شما احمقا دست ما بدهيد
مرگ بر اسراييل
دقیقا یادمه وقتی آمریکا می خواست به عراق حمله کنه هم روسیه تندتند هشدار میداد وقتی حمله کرد دیگه هشدارها تموم شد
ولی ایران عراق نیست جرات داره یه موشک بزنه تا بهش حالی کنیم
اسرائیل براش نمیذاریم
اگه اين اتفاق بيفته چي ميشه
اخ جون آتيش بازي. شايد يه وقت توبيابوناي ما زمين دهن وا كرد چشمه جوشيد و يا حتي نفت كشف شد.
امریکا هیچ غلطی نمیکنه اما باید انصاف داشت که بشار اسد هم باید گورشو گم کنه
سلام

این رو فقط بدونید که ایران مثل افغانستان یا عراق نیست که آمریکا بخواهد هر غلطی که بخواهد انجام دهد . این رو تمام ساسیون آمریکایی میدونن اگر حمله کنند این منطقه برای آمریکایی ها جهنم میشود .
این طرح قرار بود انجام بشه اما با ورود به موقع ایران برای تاثیر گذاری در روند تحولات بویژه نگاه استراتژیک ایران به سوریه و موضع گیری آشکار رهبری این توطئه خنثی شد .(این طرح از 10 سال پیش برنامه ریزی شده بود)
مرسی از این خبر ولی وقتی کسی خبر و تا آخر می خونه گویا یادش می ره که مظمون اصلی خبر حمله به سوریه و هشدار برای حمله ناتو و دست آخر به ایرانه-آخر خبر اختلافات روسیه رو بزرگ جلوه دادین(از شما بعیده خبر به این مهمی را بخواهید با اختلافات داخلی روسیه منحرف کنید )
تنها مسئله ای که خیلی عجیبه امتیازات منفی که به نظرات بالا داده شده هست همه اینها به نفع ایران بود به نظر غیر فارس هم نمیتونه بخونه و رای منفی بده......عجیبه
خوب! ما بسیجی های بی ترمز هم نشته ایم و تماشا می کنیم؟

حرکت زیادی لازم نیست بکنیم
تنگه هرمز برای همیشه در خلیج نیلگون همیشه فارس را برای دنیا خواهیم بست این کوچکترین حرکت ماست.

زیرا این بار رنگ کفن مان تمام قرمز به رنگ خونمان خواهد بود رنگ کفنمان شما را به وحشت خواهد انداخت.
قرآن اراده ماست:
واعدو الهم ما استطعتم من قوه

انشاالله
جنگ با ناتو به نفع ایران نیست
حالا اگر این هشدارها راست از اب درامد انوقت چی.ازخواب خرگوشی بیدارشویم.
غیرت دلیرمردان و شیر زنان آریایی رو زیادی دست کم گرفتن............... تاریخ گواه همه چیزه..........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی