بازدید 25687
برگی از تاریخ در خیانت ایرانی نماها؛

وقتی رجوی اروندرود و جزایر سه گانه را متعلق به ایران ندانست!

دولت عراق در آخرین ساعت‌های روز 24 سپتامبر 1980 (دوم مهر ماه 1359)، پس از سه روز پیشروی در خاک ایران، باز هم ادعا بر مالکیت کامل اروندرود و جزایر سه گانه همیشه ایرانی را پیش کشید و اعلام کرد: «در صورت انصراف ایران از حق مالکیت خود بر اروندرود و خروج از سه جزیرۀ ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، آماده است به عملیات خصمانه خود علیه ایران پایان دهد»!
کد خبر: ۱۸۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷ 04 August 2011
همزمان با افزایش تحرکات دشمنان برای تفرقه افکنی در میان ملت یکپارچه و غیرتمند ایران با برخی عنوان های جعلی و تجزیه طلبانه همچون «ملت های» ساکن ایران، اقدامات بدخواهان خارجی و شبه ایرانیان وطن فروش هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد.

به گزارش «تابناک»، در این میان، مروری بر اقدامات ضد ایرانی و خائنانه منافقین در هم نوایی با ادعاهای واهی صدام حسین در آغاز جنگ تحمیلی علیه کشورمان که در راستای توطئه تجزیه ایران از اهمیتی بسیار برخوردار است.

بنا بر این گزارش، حکومت عراق، از مدت ها پیش و پس از تجاوز به ایران و آغاز جنگ هشت ساله، در فرصت‌های گوناگون، اهداف اصلی خود را آشکارا تکرار می کرد که عبارت بودند از:

1 ـ واگذاری سه جزیرۀ تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی به اعراب،
2 ـ حاکمیت هر دو نیمه شرقی و غربی اروند رود،
3 ـ و تجزیه خوزستان و ایجاد کشوری با نام جعلی عربستان به مرکزیت اهواز که استان های بوشهر و  هرمزگان را هم شامل می شد.
 
دراین راستا، روز سوم نوامبر 1979 (دوازدهم آبان ماه 1358)، یعنی نزدیک یک سال پیش از آغاز جنگ علیه ایران، سفیر عراق در لبنان در مصاحبه‌ای با روزنامه «النهار»، بهبود روابط با ایران را بسته به شرط‌های زیر دانست:

الف) تجدیدنظر در عهد‌نامه 1975
ب) ‌دادن خودمختاری به اقوام ایرانی که با واژه تجزیه طلبانه «ملیت‌های» کرد، بلوچ و عرب از آنها یاد می کرد.
پ) خروج نیروهای نظامی ایران از جزیره‌های تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و خلیج فارس و واگذاری این منطقه به اعراب.

صدام در 23 اسفند 1358 با جملاتي رساتر، نيات پليدش را طرح كرد و گفت: «... مردم ما در عربستان ـ منظور خوزستان ـ بايد خود را براي اعمال حقوق ملي و ميهني خويش در سرزمين خود آماده كنند و همچنين آماده شوند تا به عنوان مردمي كه داراي ويژگي‌هاي خاص خود در تاريخ بوده و اكنون نيز آنها را دارا هستند، نقش خود را ايفا كنند، مردم ما در خوزستان، همه شرايط را براي ايجاد كشور خود دارند...».

بعدها پس از آغاز جنگ، اعلامیه های شماره یک و هفت ستاد ارتش عراق ـ که هر دوی آن‌ها در روز اول جنگ منتشر شدند ـ با لحن مشابهی‌ اعلام داشتند:
«ارتش قهرمان ما ـ جیشنا الباسل ـ وارد خاک ایرانیان... شده است، تا درسی به «مغ» ها ـ منظور زرتشتیان ـ داده و سرزمین‌های غصب ‌شده اعراب را آزاد کند»!

اما هنگامی که ستون‌های زرهی ارتش‏ عراق، برابر دروازه‌های خرمشهر با پایداری سرسختانه مردم ایران برخورد کرد، حکومت عراق، متوجه این حقیقت شد که ملت ایران به مانند دیگر هنگامه‌های تاریخ، همیشه برای دفع تجاوز خارجی، اولویت قایل است. مردم خرمشهر با جنگ‌افزارهای اندک و با دست خالی، سی و پنج روز از شهر، محله و خانه‌های خود، برابر ستون‌های زرهی ارتش عراق دفاع کردند. مدافعان خرمشهر با وجودی که از چند سو به محاصره نیروهای دشمن درآمده بودند تا آخرین نفر و تا آخرین نفس، دست از دفاع بر نداشتند.

مردم آبادان نیز با وجود اینکه از سوی خشکی به محاصره کامل نیروهای عراقی درآمده بودند و شهر زیر آتش مداوم جنگ‌افزارهای سنگین بود، مردانه از شهر خود دفاع کردند و اجازه ندادند پای نیروهای متجاوز، به شهر برسد. برابر دروازه‌های اهواز هم همه امیدهای واهی سرکردگان حکومت عراق به ناامیدی مبدل شد و در همین حال، فرزندان ایل بختیاری و دیگر عشایر غیور مرزنشین، به محض این که از خبر تجاوز نیروهای بیگانه آگاه شدند، جنگ‌افزارهای کهنه پدران را صیقل داده و به مقابله دشمن شتافتند.

توقف ارتش عراق برابر دروازه‌های آبادان و اهواز و به درازا کشیدن ایستادگی مدافعان خرمشهر، آشکار کرد که بر خلاف ادعاهای صدام‌ مبنی بر این که «عراق آماده است با زور اختلاف‌های خود را با ایران حل کند»، غیرت و میهن دوستی جوانان ایرانی از فارس و کرد و لر و آذری و عرب و مازنی و اصفهانی و خراسانی و بلوچ و ... بر زور ظالمانه دشمن پیروز شده است.

در همین حال، دولت عراق در آخرین ساعات‌ روز 24 سپتامبر 1980 (دوم مهر ماه 1359)، پس از سه روز پیشروی در خاک ایران، باز هم ادعا بر مالکیت کامل اروند رود و جزایر سه گانه همیشه ایرانی را پیش کشید و اعلام کرد: «در صورت انصراف ایران از حق مالکیت خود بر اروندرود و خروج از سه جزیره ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، آماده است به عملیات خصمانه خود علیه ایران پایان دهد»!

در این میان اما مسعود رجوی به عنوان سرکرده منافقین برای ابراز همراهی به دشمن قسم خورده ایرانیان در مصاحبه خود در آذر ماه سال 1360 با مجله «الوطن العربی» در خیانتی آشکار به تاریخ، فرهنگ و هویت ایرانی، بی شرمانه گفت: «مشکل شط العرب ـ منظور اروند رود ـ ظاهر قضیه است. ... به نظر ما، شط العرب متعلق به عراق است».

در روز نهم ژانویه 1983 (نوزدهم دی ماه 1361) طارق عزیز به دیدار مسعود رجوی، فرمانده اول سازمان منافقین و مسئول شورای ملی مقاومت رفت. این دیدار که از مدت‌ها پیش با میانجیگری سازمان آزادی‌بخش فلسطین و شخص یاسر عرفات برنامه‌ریزی شده بود، چهار ساعت به درازا کشید و در پایان آن، بیانیه مشترکی به امضای طارق عزیز و مسعود رجوی منتشر شد که در آن آشکارا طرح تجزیه ایران به پنج کشور مورد تأکید قرار گرفت.

انتشار این موافقت‌نامه که به منزله فشردن دستِ دشمنِ متجاوز و در حالِ جنگ با ایران بود، توفان خشم همه ایرانیان را برانگیخت. بیشتر سازمان‌ها، نشـریات و دیگر وسایل ارتباط جمعی ایرانیان، از این عمل به عنوان «خیانت» نام بردند و آن را به سختی و تندی، محکوم کردند و این گونه بود که حکومت عراق، توانست چند ایرانی‌نما را به استخدام خود درآورد که اعتقادی به تمامیت ارضی ایران نداشتند و حاضر بودند که برای دستیابی به قدرت، «سعی خود را متوجه تجزیه ایران» کنند.

بنابراین، حتی سازمان منافقین در ازای دریافت پول های نفتی عربی با زیر پا گذاشتن هر گونه شرافت ملی و غیرت ایرانی با خیانتی آشکار، جزایر سه گانه ایرانی را متعلق به امارات معرفی می نماید!

سازمان منافقین در راستای اقدامات ضد ایرانی خود برای خوشایند دشمنان تاریخی ایران، در بسیاری از موارد، خلیج فارس را هم با نام جعلی به کار می برد و در اقدامی همیشگی و در تمامی نقشه های ایران مورد استفاده از جمله آرم سازمانی خود دریای مازندران و خلیج فارس را از نقشه ایران حذف می کند تا در راستای خوشایند دشمنان ایران زمین مالکیت ایران بر آنها و جزایر و بنادر آن مورد تردید قرار گیرد.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۴
رجوي و پيروانش واقعاً آبروي هر چي ايراني است را برده اند اي منافق ننگت باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
اخوی به نظرم فشارت افتاده !
رجوی و انگشت شمار انگل هاش ایرانی نیستند که باعث آبروریزی ما ایرانیها شوند
دقیق باش استاد !!!
اميرآقا گل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
والبته يادت رفت بگي مرگ بر وطن فروش تو هر پست و لباسي كه هست !
رجوی که انسان نیست
درود بر شرافت تو تابناک عزیز
به نکته بسیار قابل توجهی اشاره کردید.جدای هر اختلاف نظرسیاسی بین ایرانیان چه اصلاح طلب چه محافظه کار و چه خارج نشین تمامیت ارضی ایران زمین خط قرمز همه ایرانیان است.رجوی به عنوان کسی که توان معامله ناموس دیگران را به اثبات رسانده به راحتی می تواند در قبال دریافت پول و امکانات تمامیت ارضی میهن یعنی ناموس ملی را هم بفروشد و برای جدایی جزایر سه گانه و اروند رود و تجزیه ایران عزیز به پنج کشور دست در دست اعراب ضد ایرانی بکوشد.
ننگ بر ضد ایرانیان بی غیرتی که به دروغ نام ایرانی بر خود می نهند.
پاینده ایران
لعنت خدا بر رجوی و اون مریم رجوی عروسک خیمه شب بازی دشمنان ایران-ایران و ایرانی همیشه سرفراز
این نکره ی زمان کیست که با تصویر نحس وسخن هرزه او صدر صفحه سایت تابناک را
تیره وتار می کنید؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
من هم حالم از دیدن عکسش به هم خورد. فکر کنم روزه ام هم باطل شد.
واقعا خاك تو سرشون .وطن فروشهاي خائن
خداوند لعنت كند منافقين كور دل را.
خیانت رجوی و سران منافقین برای همه روشن شده
به کسی که در اوج دفاع مقدس به کشور خود حمله میکند چه میتوان گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
می توان گفت لجن کثافت
باسلام نمی دانم چرا باید کسانی که به گفته دوست ودشمن خائن و خود فروخته هستند و قطعا در بین مردم ایران زمین حتی آنانی که شاید انتقاداتی به حکومت داشته باشندجایگاهی ندارند هر از چند گاهی مطرح شوند وآنان نیز وهم برشان دارد که هنوز در ایران کسانی هستند که به آنان فکر کنند!!!!! قطعا مردم ایران از ترک کرد لر بلوچ عرب بختیاری و....هیچگاه خود فروختگی وطن فروختگی ....و ترور عزیزان خود را به دست این منافقین از خدا بی خبر فراموش نمی کنند خواهشا" شما ...به ماند
مرگ بر منافق وطن فروش
منافقین را باید تک تک اعدام کرد و جسد کثیفشان را هم در خاک پاک ایران دفن نکرد که باعث آلودگی خاک ایران بشوند.
این موجودات سخیف برای رسیدن به قدرت از همه چیزشان می گذرند آیا میتوان باور داشت شما همان مجاهدین خلقی هستید که با نظام شاهنشاهی در افتاد بدبخت در لجنی افتاده ای که تا حلق در مدفوع خود غرقید و خبر ندارید این جا سرزمین همیشه جاوید ایران است سرزمین رستم ها و آرش ها تو با این تفکرات نخ نما شده ات آرزوی دیدن ایران را حتی به گور سیاه خواهی برد
باسلام
خواهش می کنم عکس این بی شعور رو در صفحه سایت خود بالاتر از عکس رهبر معظم انقلاب قرار نداده و زودتر این نو شته را حذف کنید یا عکس دیگری بگذارید.
سلام
این افراد مانند موجودات درون فضولات میباشند.
ولی باید برای برخی درست عبرت باشند . زیرا زمانی اینچنین نبودند .
آن روز که سر در آغوش صدام لعنتی داشت باید حساب این روز ها رو هم میکرد که عاقبت خون هزاران جوان و شهید گریبانشان را بد جوری خواهد گرفت...
به نظر من بايد اسم اين كثافتها را هم درج نكنيد تا از فكر همه بيرون روند ...از دل برود هر انكه از ديده برفت
درود بر تابناك و مقاله خوب و نويسنده با شرف اين مقاله. در اين رابطه كتاب بسيار مفيدي از اقاي دكتر هوشنگ طالع هم بنام خيانت خودي تجاوز بيگانه نوشته اند. ننگ ابدي بر چهره پليد منافقين كه در كنار بيگانه سينه ستبر سرباز مدافع ايراني را هدف گرفتند. سلام بر شهيدان وطن.
تف بر اين بي غيرتان وطن فروش.
درود بر خاک پاک ایران و زنده باد یاد مردان دلیر ایرانی که مظلومانه جان خود را برای دفاع از ناموس و مملکت خود فدا کردند.
مرگ بر منافق
انشاالله که رجوی بدرک واصل شده و اله
خودشو نشون میداد .
سلام تابناك خوبم. هر وقت ميخوام باهاتون قهر كنم به ناگهان مطلب خوبي مينويسيد كه باز دوستدارتون ميشم. اي جان من و خانواده ام به فداي خاك ايران. اي عشق و هستي و وجود من ايران. كاش اجساد منافقين و هر وطن فروش ديگري هم در ايران دفن نشود. به خدا اين خاك مقدس حيف است كه آلوده آن بي شرفان شود. درود بر سپاه و ارتش پر توان كه پاسدار تماميت ارضي ايران هستند. پاينده ايران
رجوی رو به جز دور وبری های خودش هیچکس قبول نداره .
خالا لازم بود عكس كثيفش رو تيتر كني تابناك بيسواد؟
لعنت خدا بر منافقین کور دل
اين خائنين كثيف و مزدور و فاسد اصلا عددي نيستند كه در مورد آنها صحبت كرد و صد البته از خائن و فاسد جز اين بر نمي آيدو جز اين انتظاري نيست.
حرف یکی که آدم باشه بزنید نه وطن فروش
رجوی کوچکتر از اونه که بخواد در مورد ایران حرف بزنه
سلام و درود. تشكر از تابناك. دكتر هوشنگ طالع در كتاب ارزشمند قرارداد 1975 و تبعات آن - كاملا اتحاد اين وطن فروشان را با صدام ديوانه تببين كرده اند. مرگ بر منافق. پاينده ايران
آخه عکس این حیوون عوضی رو تو سایت ، اونم سر تیتر نمیزاشتین نمیشد؟؟!
خدا رو شکر که امروز از همه جا رونده شدن
ننگتان باد و مرده باد ای ضالمان عصر حاضر ،آتش جهنم نیز برای تن ناپاکتان حیف است کفتارهای زمان
خداوند متعال صدام حسین و حامیان صدام حسین و طرفداران صدام حسین را لعنت کند و برای همیشه در جهنم بسوزنند
تابناک درود بر شرافت و وطن پرستیت
من 2 روز پیش وارد سایت پنتاگون شدم، اونجا خبری افشا کرده بودن در مورد رابطه جنسی مریم حیوون جوی با یکی از مسئولان دفتر سخنگوی پنتاگون... واقعا این حیوونا رو میشه گفت ایرانین، اینا یه مشت حیوون کثیف و نجس اسریکایی! هستن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
در روح و جان من می‌مانی ای وطن

به زیر پا فتد آن دلی، که بهر تو نلرزد

شرح این عاشقی ، ننشیند در سخن

که بهر عشق والای تو ، همه جهان نیرزد


ای ایران ایران دور از دامان پاکت دست دگران ، بد گهران

ای عشق سوزان ، ای شیرین‌ترین رویای من تو بمان ، در دل و جان

ای ایران ایران ، گلزار سبزت دور از تاراج خزان ، جور زمان

ای مهر رخشان ، ای روشنگر دنیای من به جهان ، تو بمان


سبزی صد چمن ، سرخی خون من ، سپیدی طلوع سحر ، به پرچمت نشسته

شرح این عاشقی ، ننشیند در سخن

بمان که تا ابد هستیم ، به هستی تو بسته


ای ایران ایران دور از دامان پاکت دست دگران ، بد گهران

ای عشق سوزان ، ای شیرین‌ترین رویای من تو بمان ، در دل و جان

ای ایران ایران ، گلزار سبزت دور از تاراج خزان ، جور زمان

ای مهر رخشان ، ای روشنگر دنیای من به جهان ، تو بمان
رجوی خائن ووطن فروش کثیف
منافقین که با این خیانتهای خود برای ابد در نزد تاریخ و ملت ایران مرده و فنا شده اند. ولی با بر چیده شدن آخرین سنگر آنها در اشرف که صدام برای آماده سازی آنها برای خود فروشی و مزودری در اختیار آنها گذاسته بود, آخرین رمقهای باقیمانده هم به اتمام خود نزدیک میگردد.

این سرنوشت تمامی نیروهای سیاسی ای میباشد که در جهت رسیدن به قدرت همه شرف ملی و وطنی خود را حاضرند به حراج مزدوری برای دیگران بگذارند. ریگی جنایتکار و رجوی خائن وطن فروش هر دو نمونه بارزی از این قبیل میباشند که هر دو هم لعنت شده و در زباله دان تاریخ ایران جای دارند و بس.
چو ایران نباشد تن من مباد
آقا دو کلام حرف حسابی:

اگه فرض کنیم این سازمان مجاهدین( به زعم خودشان) حرفشون و کارشون در راستای مطالبات جامعه ایرونی هست و بوده چطور میشه اعتلاف این آقایان را با صدام حسین دشمن قسم خورده خاک فرهنگ و مردم ایران در هنگام جنگ توجیه کرد.تاریخ رو که نمیشه با مداد پاک کن پاک کرد
این مجموعه گروه یا حزب (بر حق یا ناحق) هر طوری بود با دست گذاشت تو دست ارتش متجاوز عراق برای همیشه مزار خودشو کنده من مانده ام چطوری اینو برای اعضاشون توجیه میکنند حتی یه گربه هم میتونست درک کنه در هنگام جنگ اعتلاف با دشمن یعنی ٌفقط یه معنی داره خ ی ا ن ت (خیانت که نه شاخ داره نه دم)
اصلا فرض میکنیم ما از سیستم حاکمیتی ایران متنفریم بابا چطور میتونیم بریم پشت سر یک مجموعه خائن به کشور خود
والسلام
من به عنوان یک ایرانی منتقد بعضی مسایل سیاسی و اقتصادی هستم که فکر میکنم به قول رهبر انقلاب انتقاد سازنده باید گفته شود تا باعث سازندگی شود
اما در مورد وطن فروشی عرض کنم که جای هیچ حرف و حدیثی نیست
خاک بر سرت که وطن فروشی میکنی جیره خوار ابله
این صاحب قلاده اس که سگش رو هر طرفی خواست می بره
در سراسر خاک اهورایی ایران هیچ انسان باشرفی نیست که نظری غیر از خائن نسبت به این موجود پلید و سازمان وابسته به اجانبش داشته باشد. آنچه اظهر من الشمس است اینکه این موجود پست و پلید برای رسیدن به مقامات دنیایی از هیچ جنایتی رویگردان نیست. تمامی آنها که گول ترهات این پلید خائن را خوردند امروز بدون آنکه جرئت ابراز داشته باشند از کرده خود پشیمانند و در آرزوی مرگ این مجسمه پلیدی و جنایت دقیقه شماری میکنند شاید بتوانند با مرگ او از چاه عمیقی که در آن سقوط کرده اند بدر آیند و مانند یک انسان زندگی کنند.
عملکرد خصمانه رجوی نسبت به ایران و ایرانی حتی ارزش نقد کردن رو هم نداره
به جان خودم حاضرم تک تک این مزدوران بی وطن کثیف روبادستهای خودم خفه کنم.چرااشرف کثیف روبمباران نمیکنید؟چراباخاک یکسان نمیکنید.شماوظیفه داریدحافظ منافع ملی باشیدپس کو؟یک شب دیرنابودکردن این خاینان ننگ ایرانیان هست.جمهوری اسلامی نامردی اگه این بی غیرتهارونابودنکنی.خیلی سرسری هستید،اگه من جای شمابودم 8سال پیش باخاک یکسان کرده بودم.واقعا که.خیلی مدارامیکنید.خاک توسرپوک وبی ارزششون.کاش توروزنابودی اشرف برنامه مخصوص میذاشتیدمیومدیم خیابوناپایکوبی.مثل سقوط صدام خوشحال میشیم
ما همواره در مورد دشمنان خود مهربانانه برخورد کرده ایم سزای خیانت در همه عالم مرگ است نباید به اینها رحم کرد.
مثل اینکه یه عده را هوا برشون داشته بوده!
اين زن باز ادم نيست بلكه يك حيوان بي شعور است و در نامردي از صدام هم بدتر است
هرکس که با نام وطن بازی کند خائن است مرگبر منافقین که آبروی ایرانی را بردند
درود بر شما که با انتشار این اسناد باعث روشن شدن ذهن جوانان میهن می شوید ږدرود بر شما که باعث وحدت ملی هستید ږکسانی که دست صدام ملعون را فشردن جایی در بین ملت ایران اعم از آذری ایرانی و کرد ایرانی و بلوچ ایرانی و لر ایرانی و عرب ایرانی و یک کلام ملت ایران ندارند ږ
خداوند هرچه منافق است لعنت کند
سلام
این آدم های بی عقل چی فکر کردن؟؟واقعا خنده داره و هم عصبانی کننده،درون خوزستان که فقط اعراب زندگی نمی کنند؟بلکه قومی بزرگ و متعصبی چون بختیاری هم وجود داره که در صورت نیاز همه دشمنان و خائنین وطن فروش رو به جهنم میفرسته،
این مردمان همیشه آماده هستند و حتی ذره کوچکی از خاک مقدس ایران رو به دست کسایی که ناموس و وطن خودشون رو فروختن نخواهند داد
در طول تاریخ در کل دنیا گروهکی مزدورتر و خائن تر از منافقین به مردم و دین و کشور خودشان وجود نداشته است ننگ ابدی و مهر خیانت بر پیشانی آنها نقش بسته است
هرکس بادشمنان ایران درهرکاروهرجای جهان همکاری کند مانند رجوی است فرقی نمکنه رجوی باشد یاغیر رجوی وطن فروش به هرنوعی ونظری نگاه کنی وطن فروش است چه درسانه های بیگانه برضد حکومت وملت ایران باشد
چرا اینقدر ازاینها مطلب میزارین چرا بوی تعفن رابلند می کنید چرا می خواهید از ایرانی بودن خومان بخاطر اینها پشیمان باشیم بخدا اینها لایق مرگ هم نیستند ولکه ننگ اینها با گزنده ترین آتشها نیز از دامان ملت پاک نمی شود
رجوی هم جنایتکار است و هم خیانت کار و از نظر ملت ایران حکمش مرگ است
به قول مرحوم پدر بزرگم : "آنکه با مادر خود زنا کند ،با دگران چه ها کند"؟!
امثال رجوي در حدي نيستند كه در اين صفحات موضوعي به آنان اختصاص ميدهيد. باور كنيد اين كار باعث خوشحالي آنان مي شود. خيانت از اين بالاتر كه دوشا دوش برادر ديوانه اش صدام سالها عليه ملت ايران جنگيد؟ اين اراجيفش كه ديگر چيزي نيست...
تابناک ساندیس خور حرف از مجاهدین نزن !
مرگ بر منافقین وطن فروش
اینها همان کسانی هستند که از طرف صدام به روی ایرانیان یعنی هموطنان خودشون اسلحه کشیدند و این هیچ وقت از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد. و برای همین هم منفورترین تشکل سیاسی در دید مردم هستند. حالا بگذریم که برا خودشون چه خوابهایی که نمی بینند.
از مخالفینی بنویسید که حداقل شرف دارند و فقط در چارچوب مسایل سیاسی و کشور داری مخالفند نه در موضوع تمامیت ارضی و وطن فروشی.
پست تر و خائن تر ازاین میمون در جهان وجود ندارد
سرکردگان جنبش سبز هیچوقت منافقین را از خود طرد نکردند از نظر من موسوی و رجوی دو روی یک سکه اند
لعنت خدا و رسولش بر اين جرثومه هاي فساد و نفرين بر اين مفسدين في الارض كثيف!!!!!!!!!! بالاخره اين لجن كه بوي تعفن آن واقعا دنيا را آلوده كرده تقاص اين همه جنايت ،رذالت ،خيانت هاو خباثت هاي خود را خواهد داد!!!!!!!!!! وعده خدا محقق خواهد شد
از رجوی خبیث که عمری را در سرسپردگی ، دریوزگی ،نوکری صدام و ایادی آن و خیانت به این میهن سپری کرده جز این انتظاری نیست.
بي شرفترين موجودات همين جانورهاي به اصطلاح مجاهدين خلق مي باشد.
اين عوضيها در اكثر عملياتهاي ايران در زمان جنگ ستون پنجم عراق بوده و اطلاعات جنگ را در اختيار دشمن قرار ميدادند و باعث كشتار جوانان بسياري از اين مرز و بوم شدند . البته در واقع الان شبيه مرده متحرك شده اند
کثیف تر و منفور تر از مسعود رجوی ملعون در طول تاریخ ندیده ام
خیانت منافقین که نیاز به بازگویی مجدد نداره همه میدانند .
اما چرا برخیها خادمان ملت در طول سی سا ل گذشته را منافق می نامند؟
مطمئن باشید الان هم چنین افرادی در داخل وخارج ایران هستند
کس که با مام میهن این کار را می کند لابد با مام خود نیز اینگونه می کند
لعنت خدا بر رجوی کثیف و همه پیروان کثیفش مگر میشود انسان به وطن و هموطنش خیانت بکند...
به زبان اوردن اسم اين موجود نجس حا لم رابهم ميزند
وقتی معتقدند هدف وسیله رو توجیه میکنه دیگه چه انتظاری ازشون دارین ؟ وقتی به بهانه دشمنی با حکومت با دشمن ملت و مملکت باب رفاقت می ریزن و آب به آسیابشون می ریزن چه توقعی دارین
این سازمان دیگر توی زباله دان تاریخ هم جایی ندارد
ضرورتي به چاپ عكس اين منافق نبود.آن هم در ماه رمضان كه ديده بايد به تصاوير معنوي روشن شود.
این پلیدان (منافقین) نفرین شده گان ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و جز خود کشی راهی برایشان نمانده است/
لعنت لعنت لعنت بر خائنین در طول تاریخ
پیشنهاد می شود قبل از تخلیه پادگان اشرف در عراق به وسیله دستگاههای فیلمبرداری ماهواره ای که در اختیار ایران می باشد از ان پادگان از وضعیت و نحوه زندگی منافقین تصویر برداری شود این فیلمها برای ایندگان به کار خواهد امد
اينها اگر ادم بودند زن خودشان را پيشكش همديگر نمي كردند
الان فکر کنم مجاهدین خوشحال شدند که یه جا یه خبری از خودشون دیدند.
والله این افراد در ایران جایگاهی ندارند اگر شما هر دقیقه اینها را نبش قبر نکنید و کلمات قصارشان را یاد اوری ننمایید .راستی چه حاصلی برای شما دارد؟
ما نفهمیدیم چرا هرکس از قدرت (حالا بحق یا ناحق) کنار گذاشته میشود فورا حاضر میشود به استخدام اجنبی در آید و به وطن خود خیانت کند !!!!!
و بزرگترین خائنین هم همین منافقین هستند که البته هیچکس آنها را قبول ندارد. ولی آگاه باشند آنهایی که در چند سال اخیر برای تلویزیونهای دولتی امریکا و انگلیس کار میکنند هم خائنین به ملت و کشورند.
ازرجوی منافق ریس جمهورآشپزخانه اش مریم دیوانه انتظاری غیرازاین نبوده ونیست
عاقبت خائنین نکبت است ونکبت است ونکبت فقط آدم دلش برای اون جوانهایی می سوزد که گول حرفهای این پوفیوز رو خورده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی