بازدید 34802

انتقاد از نوع جمع آوري ماهواره در کردستان

نماينده سنندج در مجلس تصريح كرد: نيروي انتظامي هر هفته در يك محل از استان با يك جرثقيل به سراغ خانه هاي مردم مي رود و ماهواره و ديش را با استفاده از آن به كوچه ها و خيابان ها پرتاب مي كند.
کد خبر: ۱۷۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲ 27 July 2011
نماينده سنندج با اعتراض نسبت به جمع آوري ماهواره از سوي نيروي انتظامي در استان كردستان گفت: نيروي انتظامي با استفاده از جرثقيل ماهواره هاي مردم را به كوچه و خيابان ها پرت مي كند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين، امين شعباني نماينده سنندج در مجلس شوراي اسلامي در جلسه امروز چهارشنبه مجلس در تذكر آيين نامه اي با اشاره به جمع آوري ماهواره از سطح استان كردستان توسط نيروي انتظامي، گفت: اعتقاد دارم كه در قبال تهاجم فرهنگي كه امروز در حال آسيب رساندن به جامعه اسلامي است، بايد مقابله كرد اما سوال اين است كه اين مقابله بايد به چه صورتي باشد؟

وي افزود: بايد با فكر و تدبير بهترين راه را انتخاب كرد تا اين اقدام، نتيجه عكس در جامعه نداشته باشد.

نماينده سنندج در مجلس تصريح كرد: نيروي انتظامي هر هفته در يك محل از استان با يك جرثقيل به سراغ خانه هاي مردم مي رود و ماهواره و ديش را با استفاده از آن به كوچه ها و خيابان ها پرتاب مي كند.

شعباني تاكيد كرد: اگر هدف جمع آوري ماهواره است بايد اين كار در كل كشور صورت گيرد. به عنوان مثال در تهران شاهد هستيم كه ماهواره ها در جلوي بالكن اكثر خانه ها وجود دارد اما نيروي انتظامي هيچ اقدامي نمي كند. فقط در كردستان ماهواره هاي مردم جمع آوري مي شود.

وي تاكيد كرد: سوال اين است آيا جمع آوري ماهواره در كل استان كردستان مي تواند در فرهنگ مردم اثرگذار باشد؟

عضو فراكسيون كرد مجلس افزود: اينجانب اعتقاد دارم با توجه به رفتار نيروي انتظامي در استان كردستان نگراني هايي در بين مردم ايجاد شده و اينجانب هم به رفتار نيروي انتظامي در استان اعتراض دارم كه اميدوارم تصميم منطقي گرفته شود.

محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس كه رياست بخش پاياني جلسه مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذكر شعباني، گفت: قانون در خصوص ماهواره ها اجرايي و لازم الاجراست اگر مشكلاتي دارد ، نمايندگان مي توانند طرحي ارائه كنند و با كار كارشناسي اين مشكل رفع گردد.

وي با تاكيد بر اينكه نمي توان جلوي نيروي انتظامي در انجام وظايفش را گرفت، افزود: اگر نيروي انتظامي در اين راستا به وظيفه خود عمل كند و در بعضي از جاها در حد توان خود به جمع آوري ماهواره اقدام مي كند نمي توان جلوي آن را گرفت چرا كه اينكار جزو وظايف نيروي انتظامي تلقي مي شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی