بازدید 17740
دیلی استار:

ايران وارد مناطق مورد ادعاي رژيم صهيونيستي مي شود

ورود ايران به اين مناطق، در حالي موفقيتي براي كشورمان به شمار می رود كه شركت هاي صهيونيستي، با سرمايه گذاري هنگفت در مناطقي از كشورهاي همسايه ايران همچون آذربايجان و عراق و به وي‍ژه منطقه كردستان اين كشور، حتي با خريداري زمين هاي اين كشورها، می خواهند خود را بيش از پيش به مرزهاي كشورمان نزديك كنند.
کد خبر: ۱۷۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰ 21 July 2011
سرويس بين الملل ـ ايران براي كاوش هاي نفت و گاز، وارد منطقه مورد مناقشه بين لبنان و رژيم صهيونيستي مي شود.

به گزارش «تابناك»، «ديلي استار»، گزارشي را منتشر نموده، مبنی بر این که كابينه لبنان، توافقنامه نفت و گاز بين لبنان و ايران را تصويب كرده است كه بنا بر آن، ايران برای كاوش هاي حوزه هاي نفتي و گاز و حفاري چاه به لبنان كمك خواهد كرد.

این در حالی است که پيش از اين، «المنار» اعلام كرده بود، ارزش اين توافقنامه، نزدیک پنجاه ميليون دلار است.

بنا بر اين گزارش، آنچه در اينجا قابل توجه است و اتفاقا موفقيتي براي ايران به شمار می رود، اين كه ايران بر پایه اين قرارداد، مي تواند در حوزه هاي نفت و گاز لبنان به فعاليت مشغول شود؛ حوزه هاي نفت و گاز لبنان در بخشي از درياي مديترانه است و به تازگی رژيم حاكم بر سرزمين هاي اشغالي، تلاش داشته است با كاوش و حفاري، تسلط خود را بر اين مناطق ـ كه لبنان مدعي است، متعلق به آن كشور است ـ ديكته كند.

«محمد رعد»، از نمايندگان پارلمان لبنان اعلام كرده است: رژيم صهيونيستي اجازه ندارد در حوزه نفتي و گازي واقع ميان لبنان و فلسطين اشغالي حفاري انجام دهد، در حالي كه اين منطقه، محل نزاع طرفين است.

رئيس فراكسيون وفاداري به مقاومت همچنين گفت: دولت لبنان حاكميت كامل لبنان بر آب هاي خود را باز خواهد گرداند، چرا كه دشمن اسرائيلي نمي تواند در محلي كه مورد نزاع است، حتي يك متر براي استخراج نفت و گاز حفاري كند.

گفتني است، از هنگامی كه شركت آمريكايي «نوبل انرژي» در اوايل ماه ژوئن سال گذشته، از كشف يك ميدان گازي و نفتي در شرق درياي مديترانه خبر داده، رژيم صهيونيستي دندان طمع خود را براي اشغالگري جديد در آب هاي لبنان تيز كرده است.

در پي اعلام اين خبر، لبنان اعلام كرد كه بخش گسترده ای از اين ميدان گازي و نفتي در آب هاي لبنان است.

يادآور مي شود، «عوزي لانداو»، وزير وقت زيرساخت هاي رژيم صهيونيستي (24 ژوئن سال گذشته)، لبنان را تهديد و ادعا كرد كه اسرائيل در صورت لزوم براي سيطره بر اين منابع از قدرت نظامي بهره خواهد برد.

گفتنی است، كابينه رژيم صهيونيستي در روزهاي گذشته، خود نقشه اي براي مرز آبي فلسطين اشغالي با لبنان تصويب كرد كه به موجب آن، منابع گازي و نفتي كشف شده در سيطره تل آويو باقي مي ماند.

اين در حالي بود كه لبنان در نامه اي به سازمان ملل، خواستار حفظ حقوق خود در اين منطقه شده است.

ورود شركت هاي ايراني به اين مناطق براي كاوش و جستجوي نفتي، در حالي موفقيتي براي كشورمان به شمار می رود كه شركت هاي صهيونيستي با سرمايه گذاري هنگفت در مناطقي از عراق و به وي‍ژه منطقه كردستان اين كشور و حتي با خريداري زمين در اين منطقه، می خواهند، خود را بيش از پيش به مرزهاي كشورمان نزديك كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
اون یه موشک میزنن تو تاسیسات ما، ما هم یه بمب میزاریم توی چاه اونا!
جاي امن تري پيدا نكرديد وارد بشيد؟
صهیونیستها هرچه پای خود را از گلیم خود فراتر بکذارند قطع این پا ونابودی اصل آن برای نظام اسلامی وتمامی آزادگان جهان آسان تر می شود واین روز را تمامی ملل ستمدیده جهان ، که بنحوی از این غده ی سرطانی وپرورنده آن آمریکا واروپای بی اراده ظلمها کشیده اند ، با چشم بصیرت خود بزودی می بینند .
پارس جنوبی چی میشه؟
اگر شروع كرديم حساب است
چرا راه دور مي رويد . بيايين تو همين كوير طبس كه سابقه تارو مار كردن اربابتون
جيمي كارتر را هم داره زمين بخرين تا يكبار
ديگه شاهد خفت و خواري صهيونيستهاي
اشغالگر قدس با خشم و غضب خداوند باشيم.
گر نگه دار من آن است كه من ميدانم
شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد
چیزی که عوض داره گله نداره لعنت به اسرائیل و امریکا...
ايران فعلا مسائل گازي خودرا با قط حل كند واين دراولويت است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل