بازدید 2021

وزرای‌نیرو،اقتصادودادگستری‌به‌مجلس‌فراخوانده‌شدند

کد خبر: ۱۷۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲ 16 July 2011

وزرای نیرو، اقتصاد و دادگستری برای پاسخگویی به سؤالات و ارائه گزارش روز سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون‌های انرژی، برنامه و بودجه و قضایی حاضر می‌شوند.

17 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری تنها یک جلسه روز سه‌شنبه برگزار می‌کنند و در این جلسات به بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف می‌پردازند، البته سه وزیر این هفته در تنها جلسه سه کمیسیون برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان و یا ارائه گزارش پیرامون موضوعات مختلف حاضر می‌شوند.

کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه هفته جاری با دعوت از مجید نامجو وزیر نیرو، سید‌شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و مسئولانی از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و سندیکای برق ایران، مشکلات و مطالبات برق کشور و جلوگیری از خاموشی‌ها را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

سید‌شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی سه‌شنبه این هفته برای ارائه گزارش عملکرد بندهای مربوط به واگذاری شرکت‌های دولتی در بودجه 1389 و تدابیر و اقدامات به عمل آمده برای اجرای بندهای مربوط به آن در بودجه 1390 در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حاضر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی