بازدید 25377
علي رضايي:

من و پدرم قصد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس نداریم

انتخابات را بايد به فرصتي براي كارامدي نظام وخدمت به مردم تبديل كرد؛ بنابراین، كساني كه بخواهند با سهم خواهي خود را به مردم و نظام تحميل كنند، جايي در ميان مردم نخواهند داشت/مشاركت گسترده مردم پس از فتنه ها و انحرافات اخير، فرصتی است برای اثبات وفاداری ما و همه ملت نسبت به رهبر فرزانه انقلاب و نظام اسلامي است
کد خبر: ۱۷۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۱ 14 July 2011
سرویس سیاسی ـ علی رضایی، فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه مراسم سالگرد محسن روح الامینی، در پاسخ به این پرسش خبرنگار «تابناک» که آیا برای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی نامزد خواهد شد یا نه، با تکذیب این شایعات به خبرنگار ما گفت: «در ايران بدون شايعات نمي شود زندگي كرد و ما عادت کرده ایم با شایعات زندگی کنیم. از اعضای خانواده ما، به ویژه من و پدرم، به هیچ وجه قصد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس نداریم، ولی از ليست اصولگرايان مورد تدیيد پدرم، حمايت خواهم کرد».

جانشين رئيس دفتر دبير محمع تشخيص مصلحت نظام افزود: انتخابات را بايد به فرصتي براي كارآمدي نظام و خدمت به مردم تبدیل كرد؛ بنابراین، كساني كه بخواهند با سهم خواهي خود را به مردم و نظام تحميل كنند، جايي در ميان ملت نخواهند داشت».

وی در پایان خاطرنشان کرد: «من بر این باورم که افراد شايسته اي در كشور هستند كه مي توانند با رفتن به مجلس، كارآمدي نظام را تقويت كنند. از سوی ديگر، مشاركت گسترده مردم پس از فتنه ها و انحرافات اخير، فرصتی است برای اثبات وفاداری ما و همه ملت نسبت به رهبر فرزانه انقلاب و نظام اسلامي و بی تردید، ما آن را غنیمت خواهیم شمرد».


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم