بازدید 31703

نظر هاشمی درباره طرح تفکیک جنسیتی

در اين‌گونه مسائل كه در حوزه اسلام و مقولات انساني است نبايد سياسي‌كاري كرد و بايد با شيوه‌هاي مبتني بر قانون، استدلال و منطق و توجه به نظر كارشناسان، موضوع را حل كرد.
کد خبر: ۱۷۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۳ 10 July 2011
هاشمي رفسنجاني در پاسخ به پرسش يكي از اعضاي شوراي سردبيري روزنامه فرهنگ آشتي، درباره طرح تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها نيز گفت: در اين‌گونه مسائل كه در حوزه اسلام و مقولات انساني است نبايد سياسي‌كاري كرد و بايد با شيوه‌هاي مبتني بر قانون، استدلال و منطق و توجه به نظر كارشناسان، موضوع را حل كرد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، در ديدار با اعضاي شوراي سردبيري روزنامه فرهنگ آشتي،انقلاب اسلامي ايران را پيشتاز حركت‌هاي مردمي در منطقه عنوان كرد و گفت: براساس دستور اسلام و سنت پيامبر، اعتماد به مردم بهترين راه اداره امور جامعه است.

به گزارش ايسنا،رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با اشاره به اهميت توجه به خواست و نظرات مردم در جوامع امروزي تأكيد كرد: ابزارهاي اطلاع‌رساني و رشد آگاهي‌هاي عمومي قدرت مردمي را افزايش داده است و هر چه زمان مي‌گذرد اين قدرت مضاعف مي‌شود.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني حكومت و مديريت را ابزاري براي خدمت به مردم و همچنين كسب رضايت خداوند عنوان كرد و گفت: فريب مردم توسط صاحبان قدرت با توجه به دستورات ديني با هر توجيهي مذموم است و صاحبان قدرت بايد تلاش كنند همواره با صداقت با مسائل روبرو شوند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به نقش مطبوعات در رشد و اعتلاي جامعه تأكيد كرد: ايجاد ضوابط صحيح و مدون به نحوي كه چارچوب حدود مطبوعات و حقوق مردم و نظام مشخص باشد، مي‌تواند زمينه فعاليت در اين حوزه را تسهيل كند.

وي با اشاره به قدرت رسانه‌هاي ديجيتال و همچنين ابزارهاي مدرن اطلاع‌رساني تأكيد كرد: در اين فضا اگر زمينه‌هاي اطلاع‌رساني رسانه‌هاي داخلي را محدود كنيم، زمينه براي رشد اخبار كاذب و گرايش به رسانه‌هاي بيگانه كه منافع كشور و نظام جمهوري اسلامي را تهديد مي‌كند، ايجاد مي‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی