بازدید 17182

ناطق نوری: ایرانیان حافظه تاریخی ندارند

کد خبر: ۱۷۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲ 30 June 2011
رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری تصریح كرد: این انقلاب نگهداری می خواهد و با شعار نمی شود.

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام والمسلمین علی اكبر ناطق نوری در سالگرد شهدای 72تن كه روز پنجشنبه در مصلای شهرستان نور برگزار شد، نداشتن حافظه تاریخی را یكی از عیوب ایرانیان برشمرد و گفت: محققی درباره خصوصیاتی ایرانی ها می گفت كه ایرانی ها استعداد خوبی دارند و در هرجایی حضور داشته باشند پیشرفت می كنند ولی عیب آنها این است كه حافظه تاریخی ندارند.

ناطق نوری با بیان اینكه مومن از یك لانه دوبار گزیده نمی شود گفت ولی ما از یك لانه هزاران بار گزیده می‌شویم.

وی كه با اشاره به شهید بهشتی ادامه داد: جرم این 72تن این بود كه انحراف بنی صدر و جریان نفاق را فهمید و همان ها كه در مجلس به بهشتی حمله می كردند وقتی او شهید شد تریبون را در دست گرفتند. برخی ها هواشناسی شان خوب است و زود می چرخند.

عضو جامعه روحانیت مبارز كه در مراسم سی امین سالگرد شهدای هفتم تیر و شهید عباسعلی ناطق نوری، نماینده فقید مردم نور در دوره اول مجلس شورای اسلامی سخن می گفت با اشاره به شهید بهشتی و 72تن از یاران انقلاب كه در انفجار تروریستی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند افزود: بهترین كسانی كه انقلاب را حفظ كردند اینها بودند نه كوتوله ها و تنگ نظران.

وی در بخش اول سخنان خود با اشاره به خصوصیات اخلاقی پیامبر اكرم(ص) اظهار داشت: اینكه ما گمان كنیم وقتی مسئولیتی گرفتیم حریمی برای خود قائل شویم و بگوییم مردم ظرفیت ندارند یا اگر خاكی باشیم مردم سوء استفاده می كنند این شیطانی است.

وی با بیان اینكه یكی از خصلت های پیامبر(ص) سلام كردن به همه افراد بود گفت: ما وقتی 4كلاس درس می خوانیم و لیسانس و فوق لیسانس می گیریم و مدیر می شویم خودمان را گم می كنیم و بعد می گوییم مسلمانیم. باید این تعینات را دور ریخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی