بازدید 19974

چرایی ديدار اعضای مؤتلفه با هاشمي+جوابیه

ترقي خاطرنشان كرد: البته آقاي هاشمي نيز در اين ديدار به ما انتقاداتي داشت. مثلاً ايشان مي‌گفت چرا مؤتلفه از رئيس‌جمهور حمايت كرده است.
کد خبر: ۱۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳ 26 June 2011
عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه گفت:ما در ديدار با هاشمي رفسنجاني انتقادات خود را به‏صراحت به وي گفتيم و آقاي هاشمي نيز به مؤتلفه انتقاد كرد:چرا از رئيس‌جمهور حمايت كرديد؟

حميدرضا ترقي عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با فارس،در توضيح برخي واكنش‌ها و انتقادات چهره‌هاي اصولگرا از ديدار اخير اعضاي اين حزب با هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: اين واكنش‌ها به نظر من به دليل عدم اطلاع از محتواي اين جلسه بوده است.

وي با تاكيد بر اينكه: "ما قصد تأييد مواضع آقاي هاشمي را نداشتيم "،‌ گفت: اتفاقاً به‏عكس ما معمولاً در ديدار با شخصيت‌ها دو ديدار داريم كه يكي خصوصي و ديگري عمومي است. در ديدار خصوصي با آقاي هاشمي رفسنجاني نظرات و ديدگاه‌ها و انتقادات خود را به صورت صريح با وي مطرح كرديم. بنابراين در مؤتلفه هيچ‎گونه تغيير گفتماني از اصولگرايي به سازندگي صورت نگرفته است.

عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه ادامه داد: حزب مؤتلفه طبق روال هرساله در سالگرد شهداي هيئت‌هاي مؤتلفه، معمولاً با رؤساي قوا ديدار مي‌كرده است. اما در سال گذشته به دليل مسائل فتنه با هاشمي رفسنجاني ديدار نكردند.

ترقي افزود: اين ديدارها معمولاً هم با رئيس جمهور، رئيس مجلس و هم با رئيس قوه قضائيه و آقاي هاشمي بود.

وي علت ديدار با هاشمي را رابطه تشكيلاتي او با اين شهدا در آن مقطع زماني عنوان كرد و گفت: اين ديدار به اين دليل با وي صورت مي‌گيرد.

ترقي خاطرنشان كرد: البته آقاي هاشمي نيز در اين ديدار به ما انتقاداتي داشت. مثلاً ايشان مي‌گفت چرا مؤتلفه از رئيس‌جمهور حمايت كرده است.

عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه همچنين گفت:‌بعد از ديدار ما قصد داريم چهارشنبه هفته آينده به ديدار رئيس مجلس و بعد از او به ديدار آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه برويم. اما رئيس جمهور به نامه و پيگيري ما جهت ديدار هنوز جواب مثبت نداده‌اند.

جوابیه روابط عمومی دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

مدير محترم خبرگزاري فارس
باسلام

خبرگزاري فارس در اقدامي قابل تامل و تعجب انگيز، در تاريخ 5/4/1390 اقدام به انتشار مصاحبه با يكي از اعضاي غايب شوراي مركزي حزب مؤتلفه در ديدار با آيت الله هاشمي رفسنجاني كرد و به نقل از اين عضو غايب به بيان محتواي ديدار پرداخت.!!

آقاي حميدرضا ترقي در حالي به بيان توضيحاتي در خصوص جزئيات ديدار اعضاي شوراي مركزي حزب مؤتلفه آنهم در ديدار خصوصي با آيت الله هاشمي به خبرگزاري فارس پرداخت كه اساساً به استناد تصاوير موجود كه همزمان با خبر ديدار در اختياراكثر رسانه ها قرار گرفت در اين ديدار حضور نداشت و غايب بود.

اينكه چرا اين خبرگزاري از بين اعضاي حاضر در اين ديدار، تنها با عضو غايب جمعيت مؤتلفه مصاحبه و مطالبي خلاف واقع از جزئيات اين ديدار به نقل از ايشان بيان مي كند، سؤالي است كه دست اندركاران محترم خبرگزاري فارس در عالم حرفه اي اطلاع رساني بايد به آن پاسخ دهند.!!

 مدير كل روابط عمومي             

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد