بازدید 2532

دفاع مقدس در روزنامه‌هاي امروز

کد خبر: ۱۷۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲ 26 June 2011
امروز 5 تيرماه روزنامه‌ها بخشي از مطالب صفحات خود را به انتشار اخبار دفاع مقدس اختصاص دادند.

به گزارش ايسنا، روزنامه تهران امروز تعدادي از شعرهاي شاعراني كه با استفاده از مطروحه مقام معظم رهبري كه در وصف جانباز سروده‌اند منتشر كرده است.

اين روزنامه همچنين از انتشار مجموعه شعر دفاع مقدس سلمان نظافت يزدي با عنوان در سرزمين هزار خورشيد خبر داده است.

روزنامه ملت ما گزارش ايسنا درباره «حذف نام و ياد اسوه‌هاي مقاومت روحاني در آبادان؟!» را به چاپ رسانده است. اين روزنامه همچنين يادداشتي از محمد علي مستدام با عنوان «يادگارهاي فراموش نشدني آبادان‌؛ فراموش شدند» و نوشته‌اي با عنوان سيري در زندگي آيت الله سيد محمد كاظم دهدشتي «نماد ماهوي شهر مقام آبادان» به چاپ رسانده است.

روزنامه فرهيختگان گزارشي از مراسم سي‌امين سالگرد شهادت دكتر چمران در دانشگاه آزاد واحد اسد‌آباد به چاپ رسانده است.

اين روزنامه همچنين از قول رئيس بسيج اساتيد استان زنجان نوشته است:‌ خون شهدا موجب تعالي و شكوفايي ملت ايران شد.

روزنامه اعتماد نيز يادداشتي از الياس حضرتي به مناسبت سالروز عمليات نصر 4 در دوران دفاع مقدس منتشر كرده است.

روزنامه جام جم مجموعه تلويزيوني «هفت خوان تا بهشت» زندگي شهيد مرحمت بالا زاده را روايت مي‌كند و زندگي او را از بدو تولد تا 13 سالگي كه به شهاد مي‌رسد به تصوير مي‌كشد.

روزنامه الشرق گفت وگويي با مجيد تفرشي‌، پژوهشگر آرشيو ملي بريتانيا در خصوص اسناد درباره اشغال سفارت ايران‌، ماجراي طبس و جنگ ايران و عراق به چاپ رسانده است.

روزنامه رسالت از برگزاري مراسم گراميداشت 500 شهيد روحاني تهران خبر داده است.

روزنامه خراسان از قول معاون ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري استان ايلام نوشته است: 3 مكان رويداد دفاع مقدس در ايلام در آغاز معنوي ثبت مي‌شود.

روزنامه جمهوري اسلامي بخشي از وصيت‌نامه شهيد محمدرضا نوروزي را منتشر كرده است اين روزنامه همچنين گزارشي از برگزاري يادواره 300 شهيد شهرستان‌هاي هشترود و چاراويماق به چاپ رسانده است.

روزنامه كيهان نيز به ياد شهيد احمد رضا موحدي بخشي از زندگينامه شهيد را به عنوان «شهادت پس از هفت بار مجروحيت» منتشر كرده است اين روزنامه همچنين از تشييع پيكرد مطهر دو شهيد گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام موسي كاظم (ع) در دانشگاه علامه طباطبايي خبر داده است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان