بازدید 32030

دستگیری هشتمین متجاوز خمینی شهر

پیش از این و در دو عملیات دیگر ۷ نفر دیگر از متهمان بازداشت و روانه زندان شدند تا با این دستگیری رقم افراد بازداشتی كه مستقیما در جنایت دست داشته‌اند به عدد ۸ برسد.
کد خبر: ۱۷۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۱ 20 June 2011
در پی اقدامات قضایی و پلیسی دقیق، "هشتمین مرد خبیث واقعه خمینی شهر" پس از چند روز كار اطلاعاتی و با دستور دادستان خمینی شهر در شهرستان مباركه، در فاصله ۹۰ كیلومتری اصفهان و در مخفیگاهش بازداشت شد تا به زودی در برابر بازپرس بت‌شكن، قاضی مسئول پرونده به سوالات مورد نظر پاسخ بگوید.

پیش از این و در دو عملیات دیگر ۷ نفر دیگر از متهمان بازداشت و روانه زندان شدند تا با این دستگیری رقم افراد بازداشتی كه مستقیما در جنایت دست داشته‌اند به عدد ۸ برسد.

دادستان خمینی شهر ضمن اعلام این خبر گفت: بازپرس پرونده به صورت كاملا متمركز در تلاش است تا در هر زمان دستورات مقتضی را برای دستگیری متهمان صادر نماید و پرونده هرروز با تحولاتی مثبت روبه‌رو است و امید می‌رود تا سایر متهمان نیز در اسرع وقت گرفتار شوند.

حجه الاسلام رضایی در گفتگوی اختصاصی با عبرت نیوز گفت: متهم بازداشت شده منصور-پ نام دارد و از افراد شرور شهرستان خمینی شهر بوده كه پس از شركت در جمع جوانان جنایتكار و از ترس برخورد قانونی از منطقه گریخته و پس از جابجایی‌های متعدد به شهرستان مباركه می‌رود.

بر اساس این گزارش ماموران پلیس آگاهی اصفهان با كسب نیابت قضایی از دادسرای خمینی شهر روانه مباركه شده و پس از انجام یك مجموعه اقدامات اطلاعاتی و كشف مخفیگاه متهم موفق شدند وی را شب گذشته غافلگیر و بازداشت كنند.

سرهنگ'حسین حسین زاده' افزود: 'م.پ' كه خود را در یك گاوداری در منطقه 'زیباشهر' شهرستان مباركه مخفی كرده بود، یكشنبه شب توسط ماموران آگاهی آن شهرستان دستگیر شد.

وی با بیان اینكه ماموران آگاهی شهرستان مباركه بلافاصله با محاصره منطقه، این فرد شرور را دستگیر كردند، افزود: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف كرد. علاوه بر این فرد، شخصی كه به این متهم پناه داده بود نیز دستگیر شد. براساس قانون، افرادی كه به متهمان پناه دهند و یا هنگام فرار به آنها یاری رسانند، مجرم شناخته و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

'غلامرضا انصاری' رییس دادگستری استان اصفهان، چهارشنبه گذشته اعلام كرده بود: از ۱۴ عامل شناسایی شده این حادثه، هشت نفر دارای سوابق كیفری هستند و شش نفر دیگر پرونده‌ای در دادگاه های استان اصفهان ندارند.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده درباره سوابق كیفری عاملان تجاوز به عنف در خمینی شهر افزود: از این هشت نفر، سه نفر در زمینه‌های شرب خمر، ایراد ضرب و جرح،‌ قمه‌کشی، آدم ربایی، سه نفر دیگر در زمینه های آدم ربایی، رابطه نامشروع، نزاع دسته جمعی و چاقو كشی و دو نفر هم در زمینه شرب خمر و سرقت، سابقه كیفری در دادگاه های استان اصفهان دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۸
والا تا جایی که من می دانم مجازات آدم ربایی 15 سال زندان است. با توجه به سن این اشرار (بین 20 تا 35) به این نتیجه می رسیم که مجازات آدم ربایی در مورد آنها اعمال نشده و به راحتی در جامعه گردش می کرده اند.
مگر مجازات آدم ربایی اعدام نیست ؟
فقط اعدام!
اگر دفعه های فبلی با این اراذل محکم و قاطع برخورد میشد، کار به اینجا نمیرسید
آمیدوارم تک تک این بی غیرت ها به سزای اعمالشون برسن و دیگه به خاطر موانع مسخره ای مثل نبود شاکی خصوصی و .. که باعث شده اراذل روز به روز گستاخ تر بشن، حکمشون عقب نیفته.
باید از اینها تحقیق بشه چند درصدشون
شاعل بودن؟
مواد مصرف می کردن؟
ماهواره نگاه می کردن؟
مجرد بودن؟
..
تا ریشه یابی بشه؟
اونها ممکنه در شرایط غیر عادی بودن..
خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه.
انشالله که همه آنها دستگیر و به زودی در ملا عام اعدام شوند
خوب اين مالك گاوداري چجوري بايد مي فهميده كه اين طرف متجاوز به عنف هست؟ مگه اسم و رسم كامل اين افراد رو با عكس منتشر كردين؟ همش گفتين الف.ب پ.ت ج.چ ح.خ!!
ان شا الله جامعه از افراد شرور و دزد و قمه کش و متجاوز و معتاد پاک شود. خداوند به ماموران مومن و صادق و تلاشگر توفیق بدهد.
چرا م پ؟ بابا یک نفر در این سطح جرم میکند نباید اسمش کامل قید گردد؟ نباید مردم بشناسند؟ حتی باید عکسشان در همه جا باشه تا خدمات رسانی به این افراد متوقف شود . مثال : تاکسی سوارشون نکند. مغازه وسایل به اینها وسایل نفروشد و......... متاسفانه ما اسمشون هم کامل ذکر نمی کنیم!!!!!!!!!!!
والا همین خبر رو تو همین سایت با یه مطلب دیگه همین الان خوندم نوشته بودیم نهمین ببین چند تا بودن که شما هم تو شمارشش اشتباه میکنید!!
با اين همه جرم چرا آزاد بودند؟
بايد هر 14 نفر اعدام شوند تا ديگر كسي از اين غلطها نكند.
از این هشت نفر، سه نفر در زمینه‌های شرب خمر، ایراد ضرب و جرح،‌ قمه‌کشی، آدم ربایی، سه نفر دیگر در زمینه های آدم ربایی، رابطه نامشروع، نزاع دسته جمعی و چاقو كشی و دو نفر هم در زمینه شرب خمر و سرقت، سابقه كیفری در دادگاه های استان اصفهان دارند.
حتماً و به قول بعضی ها تحریک شدن!!!
اتفاقی در راه مدرسه از جلوی مشروب فروشی رد شدن تحریک شدن!!
داشتن میرفتن نون بخرند از جلوی چاقو فروشی رد شدن تحریک شدن!!
میرفتن سرکار (توی بیابان هیزم جمع کنن)
دیدن یکی تنهاست تحریک شدن بروبایندش!!
داشتن میرفتن باشگاه دیدن یک جایی چند نفر دعوا میکنن تحریک شدن !!!
باید قانونی تصویب شود که افرادی که به اینگونه مجرمان عالما و عامدا پناه دهند حبس ابد و باغ کارخانه کارگاه و منزل و مغازه و هر گونه ملکی که مالک ان ان را برای مخفی شدن یا وسیله نقلیه ای که برای انتقال یا مخفی شدن مجرم از ان استفاده کند و مالک ان وسیله نقلیه عامدا به او کمک کرده باشد بدون امکان حق اعتراض برای رسیدگی مجدد به نفع سازمان زذدان ها مصادره شود و درامد یا بها ان برای تامین مخارج زندانیان صرف شود لذا لازم است مشخصات کامل و عکس جدید بدون پوشاندن چشم اعلان شود تا افراد نا اگاهانه به این مجرمان کمک نکنند . ما واقعا به قوانین جدی وسختگیرانه و اجرای ان برای کاهش جرم و تامین امنیت مردم نیاز داریم
با سلام
وقتی خودمو یه لحظه جای اون مردهایی که تو باغ با خانواده خودشون تفریح میکردند میذارم واقعا" دیوانه مشم حقیقتا" کمترین مجازات این بی شرفها اعدام است
تابناک دقت داشته باش که مبارکه در فاصله 45 کیلومتری اصفهان و خمینی شهر در فاصله 60 کیلومتری مبارکه است. ضمنا خمینی شهر کاملا با شهر اصفهان ممزوج و متصل شده است.
چرا اسامي اين جنايتكارها رو كامل نمينويسين؟ براي همچين كسايي آبرو قائل ميشين؟ براتون مهم نيست كه مردم اينجور اشخاص رو بشناسن و مواظب باشن تا دوباره اين اتفاقها نيافته.
انتشار عكس و اسامي جنايتكارها حق طبيعي و مسلم مردم است.
اگر کسانی که قبلا مجرم بودند درست و در ملاء عام مجازات میشدند دوباره این جنایات رو نمیکردند
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی