بازدید 55562

اخاذی و جعل سند در فرقه انحرافی کیهانی + اسناد

اصل توافق نامه منعقده بین این دانشگاه مدرک فروش ارمنستانی و فرقه کیهانی، پرداخت سیصد هزار درام، معادل هشتصد دلار بابت صدور دکترای افتخاری برای هر گروه 20 تا 55 نفره بوده است، اما «امیرحسین س» با هماهنگی با دیگر شرکای جاعل خود، با دستکاری در اصل قرارداد و حذف بند 2 قرارداد که بیانگر ارتباط مالی این فرقه با این دانشگاه است به اخاذی از فریب خوردگان فرقه می پردازد، در واقع با دریافت مبلغ 1300 دلار...
کد خبر: ۱۷۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵ 19 June 2011
یکی از شگردهایی که فرقه گریان در دستور کار خود قرار می دهند، مال اندوزی از راه تحمیق مریدان است.

به گزارش «تابناک»، سران فرقه کیهانی که تنها و تنها به فکر افزودن موجودی حساب های خود در بانک های خارجی به وسیله سرکیسه کردن و اخاذی کردن از مردم هستند، در یکی دیگر از اقدامات خود، برگ قرارداد با دانشگاه طب سنتی ارمنستان را دستکاری و جعل کرده اند.

چندی پیش، پیروان این فرقه با ایجاد هیاهو از دریافت دکترای افتخاری توسط رئیس فرقه که هنوز نتوانسته داشتن دیپلم خود را نیز به اثبات برساند، از دانشگاهی در ارمنستان خبر دادند.



در همین باره، شخصی با نام «امیرحسین س» که از اعضای این فرقه است، با ارتباط گیری با ریاست دانشگاه طب سنتی ارمنستان آقای سریبكیان و قول جذب افراد این فرقه و پرداخت پول بابت مدارکی که به یک پول سیاه نیز نمی ارزد، این مدرک را برای «م ط» فراهم می کند تا از این راه هم در دل استاد! جای باز نماید و هم بتواند نقشه شوم اخاذی خود را به اجرا گذارند.

نام نویسی آغاز می شود

رئیس این فرقه که از این مدرک بی محتوا غرق در شعور کیهانی می شود و با چاپ عکس به خیال خود، فارغ از تحصیل می شود، به تبلیغ این شخص و این نوع مدرک در بین اعضا پرداخته که همین امر و همچنین پیش ثبت نام توسط دیگر عناصر این فرقه، موجب می شود تا پانصد تن از اعضای این فرقه برای دریافت این مدرک مجعول نام نویسی کنند.



جعلیات شروع می شود

اصل توافق نامه منعقده بین این دانشگاه مدرک فروش ارمنستانی و فرقه کیهانی، پرداخت سیصد هزار درام، معادل هشتصد دلار بابت صدور دکترای افتخاری برای هر گروه 20 تا 55 نفره بوده است، اما «امیرحسین س» با هماهنگی با دیگر شرکای جاعل خود با دستکاری در اصل قرارداد و حذف بند 2 قرارداد که بیانگر ارتباط مالی این فرقه با این دانشگاه است، به اخاذی از فریب خوردگان فرقه می پردازد، در واقع با دریافت مبلغ 1300 دلار از هر نفر و هزینه کرد تنها 450 دلار، نزدیک پانصد مدرک بی محتوا در اختیار فریب خوردگان این فرقه می گذارد.

با یک حساب سرانگشتی، نامبرده مبلغ چهار صد و بیست و پنج هزار دلار برای پانصد برگ چاپی که شاید ارزش قاب کردن هم نداشته باشد تا چه برسد به عنوان یک مدرک علمی به شمار آید، به جیب زده است.



گفتنی است، اصل قرارداد که به زبان روسی است تا کنون نه ترجمه شده و نه عناصر مال باخته فرقه از محتوای آن چیزی می دانند.

بنا بر این گزارش، نامبرده با پول های بادآورده که ماحصل حماقت افراد جذب شده به این فرقه است در شهر ایروان آژانس هواپیمایی تاسیس کرده تا به راحتی بتواند به اعمال خلاف قانون خود ادامه دهد، ضمن اینکه با اعتراض عده ای از اساتید این دانشگاه در خصوص به زیر سوال رفتن هویت علمی دانشگاه با عقد این چنین قراردادی و از سوی دیگر، آگاهی ریاست این دانشگاه از دستگیری رئیس این فرقه، قرارداد اصلی هم از سوی دانشگاه ارمنستان فسخ می شود.

گفتنی است، برخی اخبار حاکی از آن است که اعضای این فرقه با توجه به رسوایی به بار آمده درباره اخاذی و جعل به دنبال بستن قرارداد جدید و ذکر ارقام بالا به صورت صوری برای توجیه این کلاهبرداری خود هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
بابا از این بدبختها بکشید بیرون!!!
اگر مسلمان نیستید , لااقل آزاده باشید!
من به عنوان یک فرد دانشگاهی و کسی که 2 سال مداوم, تمام این دوره را گذرانده و از نزدیک با (به اصطلاح سران فرقه از دید شما!) آشنا هست, تنها چیزی که به نگارنده محترم این متن میتونم بگم اینه که : برایت طلب خیر میکنم و دعا میکنم خدا به راه راست هدایتت کند...
دراوردن یک لقمه نان به چه قیمتی؟؟!!
مراقب این ارمنستان باشید.
محض خاطر گرانقدر شما عرض شود که یکی از جاهایی که هیاهوی مورد نظر شما را در مورد اخذ مدرک دکترا توسط این بابا راه انداخته بود صدا و سیما محترم بود
این ارمنیهایی که من می شناسم حاضرن واسه اندکی پول هر کاری رو با هر کسی بکنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار