بازدید 68104

تجاوز فجيع به زن آمريكايي در عراق

«جمي لي جونز»، نام يك زن آمريكايي است كه تقريبا شش سال قبل توسط همكاران خود در شركت "كي‌بي‌آر"، از پيمانكاران امنيتي پنتاگون و همكار شركت معروف هاليبرتون مورد تجاوزي فجيع قرار گرفت. وي ادعا كرده است كه او تنها يكي از كاركنان اداري زن اين شركت بوده كه توسط همكارانش مورد تجاوز قرار گرفته است و نمونه‌هايي چون او بسيارند.
کد خبر: ۱۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱ 16 June 2011
روزنامه انگليسي ديلي‌ميل نوشت: بالاخره پس از شش سال، انتظار يك كارمند زن آمريكايي كه براي يكي از پيمان‌كاران امنيتي آمريكايي در عراق مشغول به خدمت بود، براي پيگرد عاملان تجاوزي فجيع و شنيع، به سر رسيد.

به گزارش جهان «جمي لي جونز»، نام يك زن آمريكايي است كه تقريبا شش سال قبل توسط همكاران خود در شركت "كي‌بي‌آر"، از پيمانكاران امنيتي پنتاگون و همكار شركت معروف هاليبرتون مورد تجاوزي فجيع قرار گرفت. وي ادعا كرده است كه او تنها يكي از كاركنان اداري زن اين شركت بوده كه توسط همكارانش مورد تجاوز قرار گرفته است و نمونه‌هايي چون او بسيارند.

جالب اينجاست كه خانم جونز در يكي از بيغوله‌ها يا بيابان‌هاي عراق مشغول به فعاليت نبوده، بلكه اين اتفاق ناگوار براي وي در وسط شهر بغداد، پايتخت عراق رخ داده است! شدت تجاوز به اين زن ۲۶ ساله آمريكايي به حدي بوده است وي تا مدت‌ها از آسيب‌هاي جسماني ناشي از اين تجاوز رنج برده است.

از نكات مهمي كه گزارش روزنامه ديلي‌ميل به آن اشاره دارد، برخورد مسئولين شركت مزبور با جونز پس از آن است كه وي، تعرض به خود را به آنها گزارش مي‌دهد. اين مسئولين نه تنها عاملين اقدام شنيع فوق‌الذكر را مجازات نكرده‌اند، بلكه خانم جونز را مدتي حبس كرده و تلفن وي را نيز ضبط كرده‌اند.

وي اكنون از مسئولين شركت هاليبرتون و يكي از آتش‌نشانان شركت كي‌بي‌آر كه به گفته او، به وي تجاوز كرده است شكايت كرده و اين شكايت به مرحله پيگيري رسيده است.

اين شيوه برخورد با حقوق بشر در كشوري است كه بزرگ‌ترين مدعي حقوق بشر در جهان است و فرياد دموكراسي‌خواهي آن گوش فلك را كر كرده است. جونز تنها يك نمونه است كه شش سال است در انتظار مجازات عاملين تجاوز به خود به سر مي‌برد. معلوم نيست چند زن آمريكايي ديگر، در انتظار پيگرد متجاوزين به خود هستند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی