بازدید 12970

اظهارات صریح آیت الله یزدی درباره اصولگرایی

کسانی که رسما به مراجع توهین می کنند و درباره موسیقی اظهار نظر می‌نمایند ما می دانیم مقصودشان چیست، ما می دانیم که چرا شورای ایرانیان مقیم خارج را راه انداختند چون می خواستند مکتب ایرانی درست کرده و آن را در مقابل مکتب اسلامی علم کنند.
کد خبر: ۱۷۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۶ 11 June 2011
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اهانت کنندگان مراجع هشدار داد.

آیت الله یزدی گفت: از مقصود کسانی که رسماً به مراجع توهین می‌کنند و درباره موسیقی اظهار نظر می‌نمایند و مکتب ایرانی درست می‌کنند مطلع هستیم.     

اهم سخنان آیت الله یزدی در دیدار مسئولان تیپ مستقل امام صادق(ع) که پایگاه اطلاع رسانی حوزه منتشر کرده است در ادامه می آید:

*برخی قصد دارند میان روحانیت دو دستگی و اختلاف ایجاد کنند حتی به مراجع عظام نیز چشم طمع دارند، ولی خوشبختانه مراجع و روحانیت بیدار، هوشیار و بصیر هستند.

*مفهوم اصولگرایی و اصلاح طلبی توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است و اصولگرا کسی است که به اسلام و انقلاب و رهبری و قانون و نظام حاکم وفادار باشد.

*اصلاح طلبی به معنای مثبت توسط رهبری تبیین شد و همگان خواستار اصلاح مفاسد و آسیب‌های پیش روی کشور هستند.

*امروز انحراف به اندازه ای رسیده کسی که وحی را منکر شده است، ملاصدرای نظام معرفی می شود این اهانت به ملاصدرا است چون کسی که این حرف را زده اصلا سواد ندارد که بخواهد ملاصدرا را بشناسد تا به کسی نسبت دهد.

*کسانی که رسما به مراجع توهین می کنند و درباره موسیقی اظهار نظر می‌نمایند ما می دانیم مقصودشان چیست، ما می دانیم که چرا شورای ایرانیان مقیم خارج را راه انداختند چون می خواستند مکتب ایرانی درست کرده و آن را در مقابل مکتب اسلامی علم کنند.

*برخی آن قدر بی سواد هستند که می گویند پیامبر ایرانی بوده چون قریش همان کوروش است پس پیامبر ایرانی است، ما نمی دانیم اصلا قریش چه ربطی به کوروش دارد؟

*بنده رسما اعلام می کنم عنوان اصولگرایی عنوانی دین مداری است و اصول گرای واقعی کسی است که حاکمیت نظام و مقدسات اسلامی پذیرفته و ولایت مدار باشد .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی