بازدید 33660
زیر سوال بردن به چه قیمت؟!

آقاي جوان فكر اندكي تأمل كنيد!

رسانه اي شدن اين دستاورد بزرگ اطلاعاتي، در حالي صورت گرفت كه روز گذشته برخي از رسانه ها و اتفاقا رسانه هايي كه مستقيم رسانه دولت به شمار می روند، با انتشار خبري با نام اعترافات يك عنصر وابسته به «سي آي اي»، كوشيدند «محمدرضا مدحي» را عنصري فريب خورده معرفي كنند كه...
کد خبر: ۱۶۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲ 09 June 2011
شب گذشته، يكي از مأموران وزارت اطلاعات كه در قالب عامل نفوذي دستگاه اطلاعاتي كشور در درون حلقه اول نيروهاي برانداز حكومت ايران نفوذ كرده بود، به تشريح چگونگي نفوذ خود و دستگاه اطلاعاتي ايران در بين نيروهاي برانداز جمهوري اسلامي ايران پرداخت و با تفصيل و جزیيات و با ارایه مداركي از قدرت نفوذ دستگاه اطلاعات كشور در مديريت مسائل امنيتي در بیرون از مرزهاي كشور پرده برداشت.

به گزارش «تابناك»، رسانه اي شدن اين دستاورد بزرگ اطلاعاتي، در حالي صورت گرفت كه روز گذشته، برخي از رسانه ها و اتفاقا رسانه هايي كه مستقيم رسانه دولت به شمار می روند، با انتشار خبري با نام اعترافات يك عنصر وابسته به «سي آي اي»، كوشيدند «محمدرضا مدحي» را عنصري فريب خورده معرفي كنند كه در خدمت سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا بوده و به دليل پشيماني در حال اعتراف است، در حالي كه اتفاقا بر عكس، «محمدرضا مدحي» كاملا آگاهانه و به قصد انجام عمليات اطلاعاتي به عنوان نيرويي اطلاعاتي، وارد سازمان هاي مخالف جمهوري اسلامي ايران شده بود.

بنا بر اين گزارش، خبرگزاري «ايرنا» در حالي اين خبر را این گونه منتشر كرد كه گمان مي شد انتشار اين خبر با اين عنوان از روي اشتباه صورت گرفته باشد و خبرگزاري دولت در اسرع وقت خبر را درست کند؛ اما با وجود این، پس از پخش اظهارات مدحي، نه تنها ايرنا خبر پيشين خود را اصلاح نكرد، بلكه امروز پنجشنبه روزنامه ايران نيز بار دیگر همين خبر را با نام و محتوايي نادرست منتشر كرد.

در واقع، آنچه در انتشار اين خبر اهميت داشت، قدرت نفوذ دستگاه اطلاعاتي و امنيتي ايران در درون نيروهاي برانداز و آگاهي از برنامه هاي آنان به منظور مقابله با اين برنامه ها بود، وگرنه ترديدي نيست كه از همان آغاز، نيروهاي برانداز در صدد طرح سناريو و اجراي عملياتي براي ساقط كردن نظام جمهوري اسلامي هستند و پرداختن به آن موضوع جديدي نيست.

این در حالی است که خبري كه روزنامه ايران و خبرگزاري ايرنا منتشر كرده است، اين موضوع را به ذهن مخاطبان می آورد كه گويي، اين رسانه هاي متعلق به دولت مي خواهند موفقيت وزارت اطلاعات ايران در درون حلقه هاي اول نيروهاي برانداز را غير واقعي جلوه داده و اين موفقيت و قدرت را در حد اعترافات يك عنصر فريب خورده تخفيف دهند.

گویا، اكنون كه نيروهاي برانداز و هواداران غربي آنان، هنوز از شوك چگونگي نفوذ دستگاه هاي اطلاعاتي امنيتي كشور درنيامده اند، انتشار چنين خبرهايي آن هم در رسانه متعلق به دولت، بنا به هر تحليل یا پیشینه ای ـ مثلا ضدیت با حجت الاسلام مصلحی ـ خردمندانه نيست و تنها سودی كه از انتشار چنين خبرهايي مستفاد مي شود، آب به آسياب دشمن ريختن است ـ كه خوش بینانه فرض بر اين است كه سهوي بوده ـ بنابراین، اگر تعمدي در اين كار باشد، ديگر جاي هيچ گونه بخششي نیست و نخستین گام در راستای جبران آن، اصلاح خبر و انتشار آن به صورت صحيح است.

در پایان، دوستانه به افرادی چون آقای جوان فکر، مدیر ایرنا و ایران، یادآور می شویم که اندکی بیندیشید تا مبادا همان راهی را بروید که در این 33 سال برخی رفتند و همگان دیدند فرجام آنها را؛ چه، نادیده انگاشتن زحمات شبانه روزی فرزندان این آب و خاک و حرکت در خلاف جهت مصالح و منافع ملی، قطعا سرانجام خوشی نخواهد داشت و شما را یارای پاسخگویی به خون شهدا نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۴
اقدامات وزارت اطلاعات باعث غرور هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
جالبه ..واقعا نفوذی بوده این بنده خدا
خدا حفظش کنه که از همه چیزش گذشت تا به سربلندی اسلام و ایران کمک کنه
التماس دعا
یاعلی
--
او می گوید که پس از کربلای ۵ از خدا خواسته بود که زنده نماند ولی خدا او را نگه داشت. شاید از خود می پرسید که چرا شهید نشده است، اما گذشت زمان اثبات کرد که او باید زنده می ماند تا در فتنه های پس از جنگ ایفاگر نقش بسیار مهمی باشد که کم از شهادت نیست. بماند تا از سربازان گمنام امام زمان (عج) شود.
---
این مصاحبه تقریبا 5 سال پیش تهیه شده که در اون محمدرضا مدحی چگونگی جانباز شدنش رو بیان می کنه

دانلود قسمت اول مصاحبه مدحی با شبکه تهران
http://fars.tv/uploads/ZZTXmDXmrhhpMvLsu3AC.flv
http://nasimesharq.blogfa.com/
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
تابناک چقدر خواننده امریکایی داره
اونایی که از اقدامات ضد جاسوسی اطلاعات احساس غرور نمیکنن به جز امریکاییها دیگه چه ملیتی دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
از رای های منفی معلومه که دشمنامون حسابی حالشون گرفته شده
وزارت اطلاعات جز دولته یا جز سایت تابناک؟؟؟؟؟؟پس خبر خبرگزاری دولت صحیحتره
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
آقای بی خبر. این افراد با وزیر اطلاعات مشکلات شخصی دارن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
این وزرارت جدای دولته
خدا نکنه رنگ و بوی این دولتو بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
اين چه استدلال غيرمنطقي است برادر ناشناس؟ حتما از اين كه اين قدر موافق داري، خوشحال هم هستي اما اين قياس مع الفارق است.
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
جوانفکر ظاهراً هنوز هم داغدار عدم توانایی مشایی در تغییر وزیر اطلاعات است
متاسفم براي دولتي كه انصافا در خيلي از حوزه ها منشاء تحولات اساسي و كارهاي بزرگ است مديريت سامانه رسانه اي خود را دست يك آدمي داده است كه... جوان فكر ژست حسنين هيكل مصري و حسين شريعتمداري ايران را مي گيرد و گاه به سيستم بزرگان رسانه مي پيچد تا بزرگ ديده شود! در حالي كه ...
تائید می کنم .................
خوب اینا جدیدا از وزارت اطلاعات ضربات سختی رو خوردن افرادی که مقابل مردم و نظام قرار بگیرن کارشون از اینی که هست خراب تر هم میشه تاریخ انقلاب نشون داده این رو
پس فردا اگه دیدید همه ی اینها پناهنده شدن بر علیه نظام اسلامی سخن گفتن هم نباید تعجب کرد.مگه سروش ها و گنجی ها و .... نبودند؟
خداوند نبخشد آن كساني را كه آب به آسياب دشمن ميريزندهمان هائي كه بقول معروف نان را در سايه ميخورند اما پارس را در بر آفتاب ميكنند.تيز هوشي و كارايي و جرات و جسارت اطلاعاتي هاي فداكار ما كه نمونه آن دستگيري شرور ضد انقلاب يعني ريگي كثيف بود بر كسي پوشيده نيست .صد البته از طبال هاي يزيد انتظاري نيست كه تعريف و تمجيد كنند.
چرا میخواهیم با جریان سازی و حاشیه سازی توانمندیها و قدرت وزارت اطلاعات را کمرنگ نمایم ؛ بر کسی پوشیده نیست که نیروهای جان برکف وزارت اطلاعات در این رابطه زحمت کشیدند کور باد چشمهای دشمنان ناپاک و بی بصیرت داخلی و خارجی ایران اسلامی.
فکر نمیکنید موارد این چنینی خیلی بیشتر از اونی شده که بشه اسم "سهوی" روش گذاشت؟ بهتره از این خواب خرگوشی بیدار بشید و ببینید که یه عده دارن این مملکت رو نابود میکنن.
تحمل موفقيت وزارت اطلاعات را ندارند.اين تز احمدي نژاد و اطرافيان است كه هر كس اندكي با انها مخالف باشد بايد كنار گذاشته و تخريب شود. اين اقاي جوانفكر كه گاه ژست ازادي خواهي و انتقاد پذيري را مي گيرد بتازگي يكي از مديران ايرنا را به خاطر واكنش به بخشنامه اي كه در ان جريان
انحرافي يك موضوع موهوم وساختگي خوانده شده بركنار كرده است . در ايرنا هم هر گونه انتقاد ممنوع است . البته عليه دولت و الا نوشتن عليه قواي ديگر نظام نه تنها ازاداست كه نويسنده تشويق هم مي شود.
حالا كه وزير اطلاعات عوض نشد ، حتمأ بايد دستاورد هاي وزارت اطلاعات مخدوش و بي اعتبار شود !! همين چند وقت پيش بود كه آقاي احمدي نژاد در مورد خبر مرگ بن لادن ، موضعي دقيقأ مخالف با وزير اطلاعات اتخاذ كرد و اين باعث تاسف است .
بعد از خانه نشین شدن بخاطر برکناری وزیر و اعلام اینکه وزارت و وزیر موفق نبوده و دلیل عزل وی نیز همین است ، این موفقیت بسیار سنگین خواهد بود که هنوز حیران هستند
جماعت انحرافی نزدیک دولت یا خل شدن یا خودشون زدن به خلی!
به نظر من وزارت اطلاعات باید بره زیر نظر رهبری چون خیلی حساسه و بچه بازی نیست
چرا حرف جوانفکر را صحیح ندانیم؟
حالا کدام را باور کنیم
باید برای آقای جوانفکر هم فکری کرد
گيريم كه خبرگزاري رسمي كشور و رئيسش آقاي جوانفكر خلاف گفته اند. روزنامه كيهان و آقاي شريعتمداري كه معمولا زودتر از هر كسي دريافت كننده اطلاعات هستند چه ؟ايشان هم غرض و مرض دارد.
آقای مصلحی سرباز امام زمان همانند خاری هست در چشم گروه انحرافی
از زحمات شبانه روزی سریبازان گمنام امام زمان تشکر می کنم
تابناک میدونم جرات چاپ اینو ندارید ولی این گزارشی که شما دیروز چاپ کردید از این اقا ما که هیچ نکته برجسته ای ندیدیم غیر اینکه اقا میگفت رفتم عربستان و امریکا و اونها هم قول همکاری دادند اینم که هنری نیست هر ایرانی بره خارج و حتی الکی هم بگه من مبارز بر علیه نظام ایرانم اونا میرن سراغش حالا دستاورد این اقا از به قول شما نفوذ در همه جای دنیا چه بوده؟؟
ضمنا من خودمم به اقای رییس جمور و دولتش خیلی انتقاد دارم ولی این رویه شما که به همه چیز و همه کس دولت اتهام و انگ میزنی اصلا درست نیست برادر در حرفهاتون انصاف رو رعایت کنید والا شما هم کمکم شبیه بعضی از این تلوزیون و رسانه های ایرانی خارج میشید که منتظر هستند یه اتفاق تو ایران بیفته تو بوق و کرنا بکننش
خیلی طولانی شد ولی حالا چاپش میکنید یا مثل بقیه پیامهام هیچ میشه؟
اگر قرار باشد ایرنا از عامل نفوذی وزارت وحترم اطلاعات خبر داشته باشد که نمی توانست این همه موفقیت کسب کند! نارارحت نشوید ،ایرنا واقعا خبر ندارد ! یعنی نبایست خبر داشته باشد.
درود بر سربازان امام مهدی(عج)
ماکه سردرنیاوردیم
به جای این کارا یه فیلتر شکن میگرفت دیگه نیازی به این همه زحمت نبود همه اطلاعاتو بدست میاورد
فیلم الماس فریب رو دیدم ولی نفهمیدم بالاخره ایشون تاجر الماس بوده یا نیروی اطلاعاتی
وزارت اطلاعات باید از زیر مجموعه دولت بیرون بیاد و بره زیر مجموعه رهبری
با افتخار تمام دست بچه هاي اطلاعات رو مي بوسم
اين سربازان گمنام امام زمان جانشونو كف دست گرفتنو رفتن حالا يه عده ميان اينجور خبرسازي مي كنن واقعاً متاسفم
خدای متعال ریشه این جریان انحرافی را بخشکاند. کدام دولت در جهان سرویس امنیتی اش را تضعیف می کند؟!!
آقای جوانفکر منشا اطلاعات شما از کجاست؟ نشر اکاذیب و اخباری از ابن دست در هر نظام حکومتی مسئولیت زاست.
مگر همان وزارت خانه ای که این خبر را منتشر کرده اطلاعات مربوط به خرابکاری در دستگاه هسته ای پاکستان را در اختیار آقای رئیس جمهور قرار نداده و ایشان هم که به آن استناد کرده اند یا مریض شدن بن لادن و امثالهم مگر آقای رئیس جمهور دسترسی به منابع جمع آوری اطلاعات قوی تر دارد؟
خدا رحمتت کند امام حالا می فهمم معنی و اهمیت وحدت کلمه چه بود و چرا اینقدر شما بدان تاکید داشتید.
والا من دیروز سایت کیهان رو میخوندم اون هم موضوع رو طوری نوشته بود که به نظر میرسید این سردار غرور آفرین مهره آمریکاییه نمیدونم والله این خبرگزاریها کدوم راست میگن کدوم دروغ. انشالله که تابناک راست میگه.
با سلام
اقای جوانفکر نمیدونه که چه مدحی عنصر اطلاعات باشه و یا اون رو دستگیر کرده باشن این یه برد را وزارت اطلاعات محسوب میشه!
دولتی که جوانفکر مسئول خبرگزاریش باشه مشایی هم همه کارشه! همه چیش به هم مییاد.
این نوع برخورد و بی توجه به منافع ملی که متعصفانه در رفتار سیاسیون ما سابقه تاریخی دارد و موجب از دست رفتن دستاوردی است که با خون دل و ایثار به ثمر رسیده و البته برنده اصلی و همیشگی چنین عملکردی ان بکمین نشسته مکار یعنی انگلستان است
بنده همان ساعت ایرنا را چک کردم مشکلی نبود!
شما هم توهم زده اید؟ چرا عکس خبرهای مذکور را چاپ نکرده اید؟

شما هم به جمع دروغگوها پیوسته اید...
باعثافتخارماست که همچین غیور مردانی داریم مرسی
کارها و موفقیتهای وزارت اطلاعات امدادهای غیبی است که به کارهای این وزارت تعلق میکیرد.نمیدونم چرا .شاید چون سرباز گم نام هستند .مردم که نمیدونند کی این موفقیتها بدست می آورد خدا جوابشان در موفقیتشان میدهد .آجرکم الله
نمونه ناکامی های مدیریتی تیم احمدی نژاد را می توان در خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران مشاهده نمود. سرسپردگی جوان فکر به احمدی نژاد تنها دلیل واگذاری این دو تشکیلات عظیم به او می باشد وگر نه هر آنکس که از این دو مجموعه اطلاعات اندکی داشته باشد می داند که حظور جوان فکر در این دو مجموعه نه فقط بهبودی در وضعیت این دو مجموعه بوجود نیاورده بلکه اوضاع را در این دو مجموعه بسیار نا بسامان نموده و جوانفکر نشان داده که توانمندی مدیریت اجرایی ندارد و نیروهای توانمند برای در دست گرفتن این دو مجموعه در چنته ندارد. از تشکیلات خبری هر دو مجموعه گرفته تا تشکیلات فنی کاملا شاهد وجود افراد ناتوان در این مجموعه ها می باشیم.
برادران وزارت اطلاعات به واقع سربازان گمنام امام زمان هستند تا کور شود هر آنکه نتواند دید
خدا لعنت کند سایتهای فتنه انگیزراازجمله تابناک
یادتان هست دنیس راس نماینده اوباما در خاورمیانه چند وقت پیش استعفا داد؟ او مسیول این پروژه بود . در آن زمان هیچکس متوجه نشد علت استعفای او چه بوده است
خیلی خوب شد هر جی میگفتیم کسی باور نمیکرد حالا این گروه دارند خودشون خودشونو رسوا میکنن والله خیرالماکرین
غضنفر را بگيريد ... يكي از جوانفكر بپرسه اصلاَ تو خودتو ميشناسي ... والله مردم كه تو و افكارتو خوب شناخته اند . حيف رييس جمهور كه ادمهايي مثل تو رو داره ... حيف و هزاران افسوس ...
اینان بیمارانی هستند که در همه حال از عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) غمگینند .
اين آقا به دعوت روابط به نفت گچساران آمد گفتم اگر به اين جلسه بيايم او را رسوا مي كنم. چون مي دانستم مجال سخن نمي دهند نرفتم. پس از آن افرادي كه آنجا بودند گفتند نظرياتش سخيف بود.فعلا" كه خان هاي جديدند. تا برسد روزي كه گوششان را بپيچانيم.
تابناک بی خرد اگر دولت وزرات اطلاعات را بکوبد خودرا کوبیده است این چه حرف مهملی است که می زنید. مگر وزارت اطلاعات جدای از دولت است . تابناک اگر روزی بر تفرقه دامن نزند ان روزش شب نمی شود.حتما سودی در این کار هست.
وزارت اطلاعات دستگاه مقدر و با کفایتی است و اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است ؛ مخالفین این دستگاه در دولت نیز بسیار هستند
نظر اقای جوانفکر نشان دهنده ضعف قدرت خبری و تحلیلی مجموعه رسانه ای آنها می باشد که واقعیت این چنینی را به نفع دشمن جلوه می دهند آنها باید از سربازان گمنام عذر خواهی کنند
هرچي دولت ميگه درسته زنده باد احمدي نژاد عزيزمان بزرگ مرد تاريخ ايران .خداوند يار و حاميت باد دكتر احمدي بزرگ و عزيز ملت ايران .دوستت داريم
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی