بازدید 95394

نفوذ وزارت اطلاعات در اپوزيسيون خارج‌نشين + فیلم

ما با یک هواپیمای اختصاصی به آمریکا رفتیم و در ویلایی در حومه واشنگتن مستقر شدیم. آقای «دنیس راس» به استقبال بنده آمد. با آقای جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در آنجا دیدار کردیم که وی قول داد، حمایت جدی‌ از جنبش جمع یاران برای براندازی نظام ایران داشته باشد.
کد خبر: ۱۶۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۳ 08 June 2011
محمدرضا مدحی در مستند «الماسی برای فریب» به پاتک هوشمندانه نیروهای امنیتی ایران به پروژه «دولت در تبعید» پرداخت.

به گزارش «تابناک» در این مستند که به بررسی طرح‌های مشترک انگلیس، آمریکا و موساد برای براندازی نظام ایران می‌پرداخت، محمدرضا مدحی، عنصر نفوذی ایران در محافل خصوصی اپوزیسیون خارج از کشور، اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس شورای عالی حفظ امنیت و منافع ملی و امیرحسین جهانشاهی به عنوان جانشین بنده در «دولت در تبعید» منصوب شده بودیم.

وی در این مستند گفت: در آغاز ورود به عربستان با سفیر آمریکا در این کشور دیدار کردم. از طریق سفیر آمریکا در عربستان، با خانم هیلاری کلینتون، نشست محرمانه ای برگزار کردیم. در این نشست، قرار بر این شد که ایالات متحده با جنبش «جمع یاران» در جهت ادامه فتنه در ایران همکاری داشته باشد.

همچنین یك مقام مسئول در وزارت اطلاعات درباره جزیيات بیشتری از نفوذ دستگاه امنيتي كشورمان در كانون اپوزيسيون خارج كشور و فرايند شكست پروژه آمريكايي ـ صهيونيستي «دولت در تبعيد» به خبرگزاری فارس گفت: پس از آنكه دشمنان در جريان فتنه 88 كه با توجه به بديع بودن متغيرهايش متفاوت‌ترين فتنه در طول عمر جمهوري اسلامي بود موفق به پيشبرد پروژه براندازي نرم جين ‌شارپ نشد، اقدامات سخت‌افزارانه در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد:‌ طراحان ناكام پروژه جنگ نرم از جمله جوزف ناي به اين فكر افتادند كه با توجه به جايگاه اقوام و مذهب در ايران متوسل به اقدامات سخت و عمليات‌هاي خرابكارانه در كشورمان شود.

اين مقام مسئول در وزارت اطلاعات گفت: بنياد آمريكايي دفاع از دمكراسي (PDD) در يكي از جلسات خود كه سه ساعت طول كشيد، تشكيل«دولت در تبعيد» را تصويب كرد كه مأموريت اجراي اين پروژه به دنيس راس معاون امور خاورميانه اوباما سپرده شد.

وي افزود: تحقق دولت در تبعيد، نيازمند چهره‌اي برخوردار از سوابق اجتماعي و مذهبي بود و بر همين اساس، سرويس اطلاعاتي آمريكا شناسايي و جذب عناصر مناسب براي رهبري دولت مذكور را در دستور كار قرار داد.

به گفته اين مقام امنيتي، در آن روزها، محمدرضا مدحي كه داراي وجه سابقه طولاني خدمت در نهادهاي انقلابي بود و در بانكوك به تجارت جواهرات و سنگ‌هاي قيمتي اشتغال داشت، مورد توجه سفارت آمريكا در تايلند قرار گرفت.

«اين فرد خيلي زود از طريق سرويس اطلاعاتي آمريكا براي پيوستن به جريان ضد انقلاب خارج از كشور جذب شد و در سفري به عربستان با مقامات آمريكايي از جمله هيلاري كلينتون وزير امور خارجه اين كشور ديدار كرد».

مقام مسئول در حوزه امنيت داخلي وزارت اطلاعات گفت: مدحي با پذيرش همكاري با آمريكا و اپوزيسيون خارج نشين و طرح ادعاي سازماندهي هزاران نفر از نيروهاي داخلي، جنبشي را با نام «جمع ياران» تشكيل داد.

وي افزود: او پس از سفر به واشنگتن با هواپيماي اختصاصي و استقرار در ويلايي در حومه اين شهر با جو بايدن ديدار كرد كه در اين دیدار، معاون رئيس جمهور آمريكا حمايت كامل كشورش از نامبرده را اعلام كرد.

اين مقام امنيتي ادامه داد: در پي موافقت مدحي با همكاري در پروژه دولت در تبعيد دنيس راس كه مأموريت تشكيل اين دولت را داشت، پروژه خود را با توجه به ويژگي‌هاي شخصيتي و سوابق همكار جديدش تكميل شده ديد.

به گفته او، مدحي پس از مدتي به فرانسه رفت و در آنجا با اميرحسين جهانشاهي سرمايه‌دار ايراني داراي تابعيت فرانسوي ـ اسرائيلي كه پدرش از چهره‌هاي نزديك به رژيم پهلوي به ويژه اشرف بود و خود او نيز مسئوليت سازماني موسوم به (موج سبز) را بر عهده داشت و 9 سال براي اقدامات براندازانه در سرزمين‌هاي اشغالي دوره ديده بود و همچنين مهرداد خوانساري از عناصر سلطنت‌طلب وابسته به دفتر به اصطلاح مطالعاتي سازمان جاسوسي MI6 انگليس كه پدر وي نيز از ديپلمات‌هاي رژيم شاه بود، دیدار كرد.

«در اين ديدار خصوصي كه در هتل آتلانتيك پاريس (محل كار جهانشاهي) انجام شد و در همان مكان نيز آغاز همكاري اين سه نفر در يك كنفرانس مطبوعاتي اعلام شد، پروژه تشكيل شوراي رهبري دولت در تبعيد رسماً كليد خورد».

مقام مسئول در وزارت اطلاعات با يادآوري برگزاري كنفرانسي در جزيره گوادالوپ در ژانويه 1979 (ديماه 1357) با حضور رؤساي چهار قدرت مهم بلوك غرب براي بازگرداندن شاه مخلوع به كشور، گفت كه اين‌ بار اپوزيسيون در نيمه دوم سال گذشته، كنفرانسي با نام گوادالوپ 2 براي همفكري در زمينه براندازي جمهوري اسلامي برگزار كرد.

وي افزود: در اين نشست كه سران تمام جريانات و گروه هاي ضدانقلاب از منافقين تا سلطنت‌طلبان و از تجزيه‌طلبان تا جريان فتنه و حتي فرق منحرف اخلاقي و اجتماعي حضور داشتند، دولت در تعبيد رسماً اعلام موجوديت كرد.

به گفته اين مقام امنيتي، عبدالله مهتدي، رهبر گروهك منحله كومله، حسن شرفي رهبر گروهك منحله دمكرات، عليرضا نوري‌زاده سلطنت‌طلب عضو MI6، رضا حسين‌بُر از رهبران يكي از گروه هاي تجزيه‌طلب، محسن مخملباف، رابط اپوزيسيون خارج كشور با سران فتنه، جهانشاهي از عناصر سازمان موساد و همچنين مسئول ميز ايران در سازمان جاسوسي فرانسه به نمايندگي از نيكلا ساركوزي، رئيس جمهور اين كشور حضور داشتند.

«در اين جلسه، راه هاي براندازي جمهوري اسلامي از جمله تداوم حيات جريان فتنه از طريق اقدامات آشوبگرانه و اغتشاش و حتي ترور چهره‌هاي منتسب به این جريان در درون كشور و همچنين نفوذ در ساختارهاي قدرت جمهوري اسلامي از طريق جذب نيرو از مراكز مهم مورد بررسي قرار گرفت و هفت ميليارد دلار آمريكا نيز براي آغاز اين تحركات اختصاص يافت».

مقام مسئول در حوزه امنيت داخلي وزارت اطلاعات گفت: پس از انتخاب مدحي به رهبري دولت در تبعيد و جهانشاهي به جانشيني وي و ايجاد شوراي سی نفره براي فعاليت‌هاي اجرايي در حوزه‌هاي سياسي و اقتصادي و رسانه‌اي در حقيقت این پروژه وارد فاز جديدي شد.

وي افزود: يكي از اقدامات صورت گرفته در اين مرحله، جذب ديپلمات‌هاي ايراني در خارج كشور بود كه براي آن كمپيني هم تشكيل شد؛ اما با افشاي هويت احمد ملكي ديپلمات ايراني در ايتاليا كه خواهرزاده مهدي كروبي بود، اين پروژه شكست خورد.

به گفته اين مقام امنيتي، هنگامي كه قرار شد شوراي رهبري دولت در تبعيد براي مديریت و هدايت عمليات‌هاي خرابكارانه در ايران و براندازي جمهوري اسلامي از طريق كودتاه ظرف يك سال در پادگان سيكلن تلاآويو مستقر شوند، عمليات نجات مدحي توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد و او به كشور بازگشت.

وي در پايان تأكيد كرد كه امروز بحمدالله با در پيش‌ گرفتن رويكرد تهاجي وزارت اطلاعات و تعريف امنيت نظام اسلامي در بیرون از مرزها و اقدامات مؤثر و هوشمندانه در اين عرصه، جمهوري اسلامي در بالاترين سطح ثبات و امنيت قرار دارد.

مستند «الماسي براي فريب» از شبكه اول سيما پخش شد كه روايتي از نفوذ دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي در كانون اپوزيسيون خارج‌نشين و اشراف بر تحركات ضد انقلاب و نمايشي از اقتدار سربازارن گمنام امام زمان (عج) در به سخره گرفتن سرويس‌هاي جاسوسي غرب بود.

دشمنان نظام اسلامي در 32 سال گذشته، همواره با کمک از اپوزيسيون و به كار گرفتن اقدامات نرم و سخت‌افزارانه تلاش كردند توطئه‌هاي خود را براي براندازي جمهوري اسلامي پيش برند؛ اما پاتك وزارت اطلاعات به توطئه بزرگ دولت در تبعيد كه همه سرويس‌هاي جاسوسي دشمن و ضدانقلاب در لواي آن بودند، با اقدامي استراتژيك به تأخير افتاد و فرسايشي شدن آن، موجب كاهش نتايج اين طرح آمريكايي ـ صهيونيستي شد و سپس با نجات الماسي كه براي فريب انديشيده شده بود، نقشه‌اي كه آنها الماس خود مي‌خواندند با الماسي ديگر منهدم شد.

فیلم مستند «الماسی برای فریب» را از لینک های زیر مشاهده نمایید:


قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۱
تشکر از سربازان گمنام امام زمان (ع) که باعث غرور و مباهات ملت هستند . خدا اجرشان دهد که اینچنین روی سیاه خارج نشینان فتنه گر را هویدا می کنند.
فیلم مستند را بعد از خبر21 دیدم بسیار جالب بود
سردار محمد رضا مدحی دمت گرم.به این میگن نفوذ حتی هیلاری کلینتون رو هم دیده !!

ماشالله
انصافا لذت بردم که اطلاعات ایران تا این حد تونسته امریکا انگلیس اسراییل فرانسه رو سر کار بذاره!
درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج)
و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
خدا قوت بر سربازان سرافراز ،مخلص و البته گمنام ایران اسلامی
ایول بابا عجب اپوزیسیون کشککی و اسکولی :p
افرین .افرین .افرین .افرین .افرین .افرین .
خاک بر سر طرفدارای آمریکا و صهیونیست...که مثل یک مترسگ و یک عروسک عقل و مغزشون دست اونهاست...
ای بابا چرا این فیلما همه خودکار شروع به کار کردن! پهنای باند این ماهمون رو به فنا دادی تابناک!
بچه های اطلاعات باز هم گل کاشتند. دست مریزاد
بسيار خرسندم كه در سازمان نظام اسلامي كشور عزيز ايران نيروهاي جان بركفي وجود دارد كه كارشون رو در ادامه دفاع رزمندگان ميبينيم و خدا اجر عظيم نصيب ايشان فرمايد.
قال المعصوم (ع): دونعمت قدرشان مجهول است یکی سلامتی ودیگری امنیت تابه خطر نیفتند قدرآن را نمی دانیم.
بدون شک آرامش امروز مامرهون مجاهدت سربازان گمنام امام زمان است که هرگز امکان معرفی زحمت وتلاش خودرابرای هموطنان ندارند.
خاطره روزهای ترور وبمب گذاری منافقین ومعاندین نظام درمیان شهروندان غیر نظامی محال است ازحافظه تاریخ محو شود.
آن وقت که برای کار یا خریداز خانه بیرون می رفتی ولی امیدی نبود که بازبسلامت برگردی وزن وفرزندت راببینی،ازکنار هرسطل زباله یا بسته مشکوکی که عبور میکردی ترس ازاینکه شاید این بار توقربانی ترور ناجوانمردانه ای باشی رنگ مرگ رابرزندگی پاشیده بود،ما ایمن زندگی میکنم وآرام میخوابیم،چون چشمان بیداری ازما پاسداری میکنند اجرکم عندربکم سربازان گمنام امام زمان (عج)
آفرین
دورود بر سربازان همیشه گمنام امام زمان (ع)
وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُواْ لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ ﴿۳۰﴾ و [ياد كن] هنگامى را كه كافران در باره تو نيرنگ مى‏كردند تا تو را به بند كشند يا بكشند يا [از مكه] اخراج كنند و نيرنگ مى‏زدند و خدا تدبير مى‏كرد و خدا بهترين تدبيركنندگان است (۳۰)
دست مریزاد
واقعا خدا قوت .
دست مريزاد كه همه شما عزيزان گمنام مايه فخر و مباحات امام راحل ، شهيدان ، رهبر والا مقام و ملت غيور ايرانيد
جدا تبریک میگم ب سربازان گمنام امام زمان. خدا حفظ کند شما را جدا در این حوزه بسیار مفق عمل کرده ام
البته در این مستند ه جز ذکر نام جریان فتنه در مصاحبه و گوینده متن،مستندی از مشارکت جنبش سبز یا بقول اقای مدحی جریان فتنه در این ماجر ارائه نشده است
خدایا سپاس سپاس سپاس
دستتان طلا و الماس باشد
به لطف خداوند متعال و هوشمندی مردم و مسئولین ره به جایی نخواهند برد و هر روز رسواتر از قبل می شوند
بابا دست مريزاد ، خدا عزت بده بقولي بچه هاي بالارو ، درسته كه همه كشورا از اين بچه ها دارن و هميشه مرغ همسايه غاز بوده ، نگاهي عميق كه بندازي ميبيني مرغاي خونه ما همشون سيمرغن. بتركه چشم اونايي كه فكر كردن دوتا جوجه لات بتونن مارو خاك كنن
با عرض سلام و ادب به تمام ايرانيان عزيز

من ديشب اين بر نامه را در تي وي شبكه يك ديدم و خيلي افتخار كردم به هوش و ذكاوت سربازان گمنام اين كشور واقعا دمتون گرم خدا يارتان باشه و يك خسته نباشي ناقابل از طرف خودم به همه انها مي گم
واقعا عجب مو جودات كثيفي هستند اين ضد انقلاب خارج از كشور كه حاضرند براي رسيدن به قدرت با هر كشور اجنبي همكاري كنند من نمي گم تمام و كمال كار هاي اين دولت جمهوري اسلامي را تاييد مي كنم ولي تمام و كمال بقول خودشون اپوزيسون خارج از كشور وابسته به اجنبي هستند
اميد وارم كه همينطور هميشه حواسشون به نيت هاي شوم ان ور اب هست كمي هم سياستهاي داخلي را از جمله مبارزه با مواد مخدر در داخل كشور را سفت و سخت تر بگيرند و بر روي مشكلات اقتصادي مردم بيشتر نيرو بگذارند تا انشالله مردم كمي مرفع تر بشوند
بازم در اخر بعنوان يك ايراني از همه سربازان گمنام تشكر و قدر داني مي كنم خداوند متعال يار و ياورتان باشه اي عزيزان
و مكروا و مكر الله والله خير الماكرين
ضرب شست دیگری بود از فرزندان خمینی و سربازان ارباب واقعی جهان ، خداوند بار دیگر دشمنان اسلام را رسوا کرد . والله خیر الماکرین.
انصافا باید خداقوت به بر و بچه های گمنام وزارت اطلاعات گفت دمتون گرم خیلی حال کردم
ماشاءالله حزب الله
یک سوال باقی است مدحی از اول نیروی نفوذی ایران بود یا بعدا همکاری کرد؟
خدا پدر نیروهای اطلاعات را بیامرزدوپشت پناهشون باشد
عالي بوى كيف كردم این است سرباز امام زمان تمام بچه بسیجیهای این مملکت از 9 ساله و 10 ساله گرفته تا 120 سالش همین طوری هستند این ضربه مهلکی بود به پیکره توخالی نظام صهیونیستی که هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلام است که کور خوندن ما هم مثل رهبرمان می گوییم آمریکا و اسراییل هیچ غلطی نمی توانند بکنند
کم کم داریم به اون سطح از تجربه میرسیم که دست دستگاهای جاسوسی بیگانه رو از پشت میبندیم(ما میتوانیم)
من که کلی خوشحال شدم
افرين بر غيرت شما
دم اطلاعات گرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی