بازدید 74180

تصاویر: دستگیری اراذل و اوباش در مشهد

دستگیری 52 نفر کیف قاپ، سارقان حرفه‌ای، اراذل و اوباش، فروشندگان محصولات ضدفرهنگی، مزاحمان نوامیس و حاملان سلاح سرد در 24 ساعت گذشته با حضور یگانهای پیشگیری نیروی انتظامی در نقاط مختلف مشهد انجام شد.
کد خبر: ۱۶۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶ 07 June 2011










































تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹۷
دست نيروي انتظامي درد نكند اميدوارم اينكار تداوم داشته باشد
این درست نیست .
ببینید چه راحتن.اصلا عین خیالشون نیست.من نمیدونم چه کار باید کرد چه طوری باید باهاشون رفتار کرد که بفهمن که انسانن و با ارزش.ولی این کارو نمی پسندم.
فقط تاسف... برای این جوانان
چه فايده از اين جمع كردن ارازل و اوباش فردا يا چند روز بعد ازاد ميشوند ايني كه ميگم راسته چون زياد ديدم ارازلي كه بعد از ازاد شدن بدتر هم شده اند انگاري رفته اند دوره جديد ديده اند و ارتقاي درجه گرفته اند تازه خلافشون هم سنگينتر مي شود
احسنتم. به امید پاکسازی تمامی شهرها از لوث وجود اراذل و اوباش
اینها هم جوان مردم هستند روزی پدر و مادرشان با هزار امید و آرزو آنها را به این دنیا آورده اند.
کمتر از 20 درصد خودشان مقصرند، 80 درصد جامعه مسئول اراذل و اوباش شدنشان است ، من و شما و ...
خدا خیر بده به مامورین نیروی انتظامی
والله ،به خدا، ما منتظر اجرای طرح های شدیدتر هستیم
یکبار برای همیشه اینها رو اعدام کنند تا درس عبرت بقیه ارازل شود .
ثمره عدم وجود کار و اشتغال برای جوانان
خلاف کارند ولی انسانند آنها هم حق دارد محاکمه شوند و بعد مجازات نه این که پا برهنه زیر آفتاب داغ نگه داشت آمدیم یکی اشتباهی دستگیر شده بود.اینه حقوق شهروندی؟؟؟
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
اگه یکی از اینها باموجب ازار و اذیت خواهر مادر خودت شده بود بازم اینجوری تیریپ روشن فکری میذاشتی؟؟؟
چه كسي مسئول انحراف آنهاست؟
زنده باد نیروی انتظامی آفرین برشما .
اينا كجاشون اراذل و اوباشه،ايناكه همشون عملي و معتادن!
یکی بگه با اینا باید چکار کرد !!!!!؟؟؟؟؟؟
دست تون درد نکنه.امیدواریم اثر داشته باشه.
ضمن تشکر وخسته نباشید لطفاً این مهم در همه شهرها باالخص تهران صورت پذیرد تا مردم احساس امنیت بیشتری بکنند
از فضا که نیومدن. بچه های همین آب و خاکن. کجای کار لنگیده که اینجور شدند؟ چه باید کرد که درست شوند؟
به نیروهای امنیتی خسته نباشید عرض می نمایم . موفق باشید
قانون همیشه برای ضعفاست اونایی که وام های میلیاردی میگیرن یک قرونم قسط نمیدن رو نمیگیرن بعد زورشون به این آفتابه دزدا میرسه برادر کسی که پول داشته باشه نمیره آفتابه دزدی
((کونو قوامین لله شهدا بالقسط))
اجرکم عند الله
انشا الله طرح کشوری باشد
تشکر و خسته نباشید به سردار محمد باقر قالیباف که منشا و بنیانگذار پلیس کلاسیک و قدرتمند بودند
بسیار کار ارزشمندی کرده اید . اینها علفهای هرز گلستان جامعه هستند. اگر حذف نشوند گلهای جامعه که همان تحصیل کرده ها و نخبگان و زحمت کشان نجیب هستند . فراری خواهند شد . تعجب من از اینست گاهی از برخورد با این اوباش انتقاد میشود و میگویند چرا توهین به انها شده و افتابه به گردنشان اویزان شده ؟ در صورتی با این قشر بی فرهنگ و بی منطق باید با زبان و منطق خودشان رفتار کرد.کاری که همه جای دنیا میکنند. انشاالله پیروز باشید.
انسانهايي وجود دارند كه در فقر تنگدستي به سر ميبرند و با مشقت تمام زندگي ميكنند ولي هرگز به ديگران خيانت نميكنند و دست به دزدي و اشرارگري نمي يازند . حاضرند بميرند ولي نان ديگران را به يغما نبرند .
بنا براين ترحم بر اوباش و اراذل ، ستمكاري در حق انسانهاي با شرافت است .
هر چی سنگه مال پای لنگه! ممکنه خیلی از اینا به خاطر بی پولی، خانواده نا سالم، جامعه ناسالم به این روز افتاده باشن. اگه یه مقدار کمک بهشون بشه خیلی اوضاعشون فرق کنه.
ولی با سرکوفت زدن و تحقیر مطمئنا بدتر میشن
خدا خیرتان بده پدرشان را در بیارید
حتی اوباش هم حقوق انسانی دارند و بايد بازدارنده و اصلاح کننده با آنها برخورد شود. اين تصاوير کلا جالب نبود. ای کاش عکس آن ها را در لباس زندان یا در صندلی متهم یک دادگاه نشان می دادید.
باشد که عبرتی شود برای دیگران
خیلی قشنگ بود... حال کردیم.لذت بردیم. از این وضعیت به خودمان و کشورمان می بالیم.
ای خاک عالم تو سرشون کنن . معضلات جامعه . انگلهای اجتماع . حالا چیکارشون میکنن؟ 2 روز بعد دوباره ولشون میکنن تو جامعه . اینبار وحشی تر و کثیف تر و بدخوتر . یه روزی بود که در هرخونه رو که میزدی یه رزمنده داشت . الان در هر خونه رو که میزنی یه معتاد داره . چی به سر ما اومد؟
افرین
این شد یه کاری
دستتون درد نکته خدا خیر نیرو انتطامی بده
اینا ارازل و اوباش نیستند. یک مشت جون ایرانی هستند که به خاطر بی کاری و مشکلات اجتماعی به این روز افتادند. خدایا خدایا خدایا همه مسئولین ما رو از خواب غفلت بیدار کن!!!!!!!!!
مردم انتظار اشد مجازات برای کسانی که حاظر به توبه نیستند را دارد
از دستگاه قضایی ملتمسانه می خواهم که پیگیری کند
اینها تنها از طریق کار اجباری تبیه میشوند. اینها را زندانی کنید با ۴تا بدتر از خودشون آشنا میشن و نقشه میکشن برای بعد از دوران کوتاه زندان و بعد که آزاد شدن مثل گرگی درنده به جون مردم می افتن. اردوگاه کار اجباری تاسیس کنید مسئولان جای این همه زندان. کار و سازندگی روح انسان را میسازد.
به نظر شما گناه این اراذل و اوباش زیاد است یا کسی که هزاران میلیاردو بالا کشیده ؟ چرا باید اینها در زیر آفتاب نگه داشته بشند تازه عکس آنها چاپ بشود ولی مفسد اقتصادی در نازو نعمت و حتی اسم و فامیلی او الفبائی باشد؟
فقط اعدام اگه جرمشون ثابت بشه.حتی اگه سرقت کردن.مگه ما ملت ایران بیکاریم که اعصابمون بابت این افراد لاابالی خورد شه.
سلام به عزیزان تابناک : خواهشمندم این مطلب من را در سایت قرار دهید ، این جوانان که میبینید به سخت ترین شکل ممکن دستگیر و تحقیر شده اند ، قطعا مجرمند و باید مجازات شوند ، ولی من با دیدن این عکسها در اعماق وجودم تأسف و تأثر شدیدی احساس میکنم ، زیرا اینها سرمایه های این کشورند ، تا کی میخواهیم به معلول بپردازیم و علت را فراموش کنیم . این موجودات خشن و معصیت کاری در عکسها مشاهده میکنید معلول فقر فرهنگی و اقتصادی جامعه هستند . در کشوری که یک نفر 1000 میلیارد تومان از بیت المال وام میگیرد و بدون هیچ نگرانی و تشویشی ، آن را پس نمیدهد ، دهها و صدها هزار فرصت شغلی را از جوانان این جامعه شیعه امیر المومنین علیه السلام ، صلب نموده است . مشکل اصلی آنجاست ، اوست که باید به زنجیر کشیده و به شدید ترین شکل ممکن تحقیر شود .
احسن به اقتدار نیروی انتظامی اگر قوه قضا ییه هم قاطعانه اقدام نماید جامعه از افراد ارازل اوباش پاک میشود
آدم دلش میسوزه.همشون آدمای بدبختی هستن.واقعا اگه اینا کار و درآمدی داشتن چنین کارایی میکردن؟ به لباساشون نیگا کنین.به نظر شما از روی تفنن دزدی میکردن؟(البته به هیچ عنوان کارشون قابل قبول هیچکس نیست)
اینا وقتی به دام میوفتن موش میشن وگرنه مثل اون اوباشی که به اون روحانی حمله کردن میمونن.
همه را بريزيد تو دريا تا همه از شر اين انگلها راحت شوند مطمئن باشيد اگر يكبار قاطعانه برخورد شود كسي جرات دزدي نميكند ولي افسوس كه همه اينها دو روز بعد آزاد ميشوند و دوباره ...
پیشنهاد می شود یک شهرک برای اراذل و سارقین بسازند که آنها با قوانین خودشان در آنجا زندگی کنند وبجای این همه پولی که برای دزدگیر و قفل و چفت بند هزینه می شود یک صندوق کمک به این گونه افراد ایجاد تا آنهایی که از روی ناچاری دست به عمل می زنند بهانه ای نداشته باشند ؟
دست نيروي انتظامي درد نكند ولي برخورد بعد از دستگيري است كه موجب ترس سايرين وجلوگيري از تكرار بود يا اينكه ديگران را نيز راغب بكند.اميدواريم با برخورد شديد وجدي موجبات ريشه كني اين اراذل باشيم.
بنی اسرائیل از موسی خواستن برای باریدن باران با آنها نماز باران بخواند . موسی قبول کرد . هر چی نماز و دعا کردند باران نبارید . موسی به خدا گفت : چرا درخواست او را اجابت نمی کند> خدا گفت : در بین شما مرد فاسدی هست . باید او را بیرون کنید . در این بین مرد از خدا خواست تا او ار سوا نکند و توبه کرد . خدا توبه اش را پذیرفت و باران را نازل کرد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی