بازدید 18240

روایت علم الهدی از برخورد با گروه انحرافی

بعد اول مديريتشان افشاگري است، براي اينکه واقعيت جريان انحرافي براي مردم روشن شود. بعد دوم مديريتشان اين است که چون اين جريان انحرافي مثل ويروس به بدنه تشکيلات اجرايي چسبيده است، طوري مديريت کنند تا جريان اجرايي و مديريت اجرايي کشور در برابر چسبندگي اين ويروس جريان انحرافي، منجر به سقوط نشود چون سقوطش هزينه بيشتري از مديريتش دارد و در عين حال تشکيلات اجرايي را مديريت کنند که جدا از وابستگي به اين جريان انحرافي و چسبندگي جريان انحرافي به عرصه تشکيلات اجرايي، بتواند وظيفه خودش را در قبال ملت انجام دهد.
کد خبر: ۱۶۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۵ 05 June 2011
امام‌جمعه مشهد گفت: شخصيت جرياني مقام معظم رهبري در اين 22 سال عين شخصيت جرياني امام خميني(ره) بوده است.

به گزارش ايسنا ، آيت‌الله "سيد احمد علم‌الهدي"، در خطبه‌هاي نماز جمعه 13 خرداد مشهد مقدس در حرم مطهر رضوي، افزود: امام(ره) بزرگوار ما يک شخصيت حقيقي داشت و ويژگي‌هاي ذاتي امام(ره)، اخلاق امام، استعداد امام، سلوک امام و خصوصيات جسماني امام بود كه اين‌ها شخصيت حقيقي امام(ره) بود که براي همه عزيز بود. بديهي است كه از دست دادن اين شخص با اين ويژگي‌هاي حقيقي و ذاتي‌اش، يک ضايعه غيرقابل جبران در جامعه ما بود که يادآوري‌اش بعد از 22 سال، باز هم براي ما غم‌انگيز است.

وي خاطرنشان كرد: امام(ره) غير از شخصيت حقيقي‌اش که براي همه عزيز بود، يک شخصيت جرياني داشتند كه شخصيت جرياني امام(ره) دفن نشد، نمرد و از بين نرفت، بلكه شخصيت جرياني امام(ره) بعد از دفن شخصيت حقيقي‌اش در 22 سال پيش، تا به امروز زنده است و آن شخصيتي که امت از آن استفاده مي‌کرد، شخصيت جرياني امام خميني(ره) بود.

وي ادامه داد: شخصيت جرياني که انقلابي را به وجود آورد، نظامي را تاسيس کرد، انقلاب را حفاظت ‌کرد و توسعه داد و در مقام تحقق آرمان‌ها و ايده‌هاي انقلاب با تلاش و مجاهدت پيگيري کرد.

آيت‌الله علم‌الهدي تصريح كرد: اين شخصيت جرياني امام(ره) 22 سال است که در کالبد رهبر معظم انقلاب تبلور دارد، تا آنجا که ما نمي‌توانيم بگوييم که شخصيت جرياني مقام معظم رهبري مثل يا هماهنگ با شخصيت جرياني امام(ره) است، بلکه ما مي‌گوييم شخصيت جرياني مقام معظم رهبري در اين 22 سال عين شخصيت جرياني امام(ره) بوده است و اصلا اين بسيار بجا و بحق است که در بيست‌ودومين سالگرد ارتحال امام(ره) ادعا کنيم، در اين بيست‌ودو سال امام(ره) زنده است و بر ما امامت مي‌کند.

وي افزود: آنچه بنا بود در ابعاد شخصيت جرياني امام(ره) و در فرآيند اين انقلاب و در ساحت توسعه و تعالي اين انقلاب، چه در داخل کشور، چه در جهان اسلام و چه در کل جهان تحقق پيدا کند، در اين 22 سال به طور کامل محقق شد.

آيت‌الله علم‌الهدي درباره بعدهاي مختلف شخصيت جرياني امام(ره)، اظهار داشت: يک بعد برجسته شخصيت جرياني امام(ره)، استکبارستيزي بود. امام خميني(ره) با آمريکا درافتاد و تا آخر هم پاي درافتادنش ايستاد و در استکبارستيزي خودش، قوي‌تر و نيرومندتر از روز اول اصرار مي‌ورزيد و مي‌بينيم توسعه، پيشرفت و رشد استکبارستيزي بعد از رحلت امام(ره)، نه تنها کم نشد بلکه خيلي قوي‌تر اجرا شد تا بعد از 22 سال، تداوم استکبارستيزي شخصيت جرياني امام(ره) به اين خيزش اسلامي در کشورهاي منطقه و کشورهاي اسلامي انجاميد.

وي اضافه كرد: يعني در اين 22 سال اگر شخص امام(ره) هم زنده بوده، استکبارستيزي را ادامه مي‌دادند، همين فرآيند اتقاق مي‌افتد و الان هم که امام(ره) نيستند، شخصيت جرياني امام(ره) طوري تداوم پيدا کرد که ما مي‌بينيم دقيقا آن تعالي و رشد استکبارستيزي اثر خودش را هم در دنيا و هم در جهان اسلام گذاشته است.

امام جمعه مشهد افزود: چند روز بعد از رحلت امام خميني(ره) و انتخاب مقام معظم رهبري توسط مجلس خبرگان، يک کارشناس سياسي قوي آمريکايي گفت، "من به دنيا اعلام مي‌کنم، امام نمرده است؛ امام فقط رفته داخل قبر و از داخل قبر دارد بر ايران حکومت مي‌کند"؛ وقتي که آثار رهبري مقام معظم رهبري بروز کرد، يک کارشناس آمريکايي اين حرف را زد و ما بعد از 22 سال اين را مشاهده مي‌كنيم.

وي ادامه داد: بُعد دوم شخصيت جرياني امام خميني(ره)، مقابله با جريان‌هاي انحرافي بود؛ روزي که امام(ره) از پاريس وارد ايران شدند و اين انقلاب به پيروزي رسيده بود، تمام فضا و زمين سياست کشور را جريان‌هاي انحرافي سياسي فراگرفته بودند؛ بعضي از آن‌هايي که با هواپيماي فرانسوي و با خود امام(ره) آمدند، اعضاي کنفدراسيون اروپا - آمريکا، مارکسيست، ملحد و کافر بودند و نماز نمي‌خواندند، اين‌ها آمدند براي اينکه به قدرت و مقام برسند که نمونه‌اش را در "قطب‌زاده"، "بني‌صدر" و امثال اين‌ها ديديم.

آيت‌الله علم‌الهدي تاکيد کرد: اصلا آن روزي که امام(ره) از عراق به پاريس هجرت کردند، به وسيله کسي رفتند که امروز در کشور ما به عنوان يک مهره قوي آمريکايي شناخته مي‌شود؛ ببينيد جريان‌ها چطور ما را محاصره کرده بودند.

وي عنوان كرد: ببينيد وقتي که امام(ره) وارد کشور شدند، عرصه سياسي کشور ما از نظر حوزه تشکيلاتي دست چه کساني بود؛ يک طرف جبهه ملي، يک طرف نهضت آزادي، يک طرف گروه‌هاي الحادي مارکسيست ضدخدا و يک طرف جريان التقاطي منافقين و سازمان مجاهدين خلق که اين‌ها عرصه کشور را در دست گرفته بودند. ولي بعد از يک سال يا حداکثر دو سال اين جريان‌هاي انحرافي در مقابل امام خميني(ره) چه شدند؟ جبهه ملي مرتد شدند؛ مجاهدين تروريست مسلح شدند؛ مارکسيست‌ها از کشور فرار کردند و نهضت آزادي به عنوان يک انگل وابسته به ملي‌گراها از عرصه سياست کنار زده شد؛ در حقيقت به دو سال نکشيده، امام(ره) تمام اين جريان‌هاي انحرافي را نابود کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: دقيقا همين قدرت و همين توان با يک مديريت قوي در کارنامه 22 ساله مقام معظم رهبري ديده مي‌شود که شخصيت جرياني امام(ره) را اقامه کرده و برپا داشته است و شما مي‌بينيد که در اين مدت مقام معظم رهبري با جريان‌هاي انحرافي چگونه مقابله و مبارزه کرده‌اند.

وي با بيان اينكه مقابله مقام معظم رهبري با جريان‌هاي انحرافي با مبارزه امام(ره) يک تفاوت دارد، افزود: در اطراف امام(ره) مراجع سياسي براي متدينان وجود داشت مثل مرحوم شهيد بهشتي، مقام معظم رهبري و ديگران، که اين‌ها مرجع سياسي مردم بودند و در مقابله با يک جريان انحرافي، اين‌ها جلو مي‌افتادند و مردم دنبال سر اين‌ها، آن جريان انحرافي را متزلزل مي‌کردند و امام(ره) با قدرت رهبري خودش، آن را براندازي مي‌کرد يا کنار مي‌زد و بايکوت مي‌کرد. اما متاسفانه امروز اين‌طور نيست و مقام معظم رهبري تک و تنها، وسط ميدان در برابر جريان‌هاي انحرافي ايستاده‌اند.

وي ادامه داد: آنها که بايد مراجع سياسي باشند، غالبا يک ژست آکادميک مي‌گيرند و در کنار ميدان مي‌ايستند و تماشا مي‌کنند و وقتي رهبر عزيز انقلاب در مقابل يک جريان تک و تنها وارد ميدان مي‌شوند و با مديريت خود، جريان را افشاگري و براندازي مي‌کنند، آن وقت اين‌ها مي‌آيند مي‌گويند که ما هم هستيم و اين دو وضعيت با هم قابل مقايسه نيست.

آيت‌الله علم‌الهدي افزود: شما ببينيد در جريان انحرافي اخير که در کشور به وجود آمده، مقام معظم رهبري يک مديريت معجزه‌آميز دارند. معمولا وقتي جريانها مي‌گذرند، ما مي‌نشينيم و مديريت مقام معظم رهبري را تحليل مي‌کنيم، اکنون بياييم و در عين قضيه ببينيم که مديريت مقام معظم رهبري چقدر حاذقانه است. مقام معظم رهبري، اکنون يک مديريت سه بعدي را در مقابل اين جريان انحرافي اجرا مي‌کنند.

وي در تبيين اين مديريت سه بعدي، گفت: بعد اول مديريتشان افشاگري است، براي اينکه واقعيت جريان انحرافي براي مردم روشن شود. بعد دوم مديريتشان اين است که چون اين جريان انحرافي مثل ويروس به بدنه تشکيلات اجرايي چسبيده است، طوري مديريت کنند تا جريان اجرايي و مديريت اجرايي کشور در برابر چسبندگي اين ويروس جريان انحرافي، منجر به سقوط نشود چون سقوطش هزينه بيشتري از مديريتش دارد و در عين حال تشکيلات اجرايي را مديريت کنند که جدا از وابستگي به اين جريان انحرافي و چسبندگي جريان انحرافي به عرصه تشکيلات اجرايي، بتواند وظيفه خودش را در قبال ملت انجام دهد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: بعد سوم مديريت مقام معظم رهبري اين است که مقابله با اين جريان انحرافي را به وسيله يک‌سري از سربازان خودشان مانند بنده، مديريت کنند تا اين مقابله به صورتي انجام نگيرد که به تشکيلات اجرايي آسيب بزند و آنها را از کار بيندازد.

آيت‌الله علم‌الهدي تاکيد کرد: مقام معظم رهبري دارند يک مديريت سه‌بعدي را با اين جريان انحرافي انجام مي‌دهند و بعضي‌ها چقدر بي‌انصاف و ناجوانمردند که اين عظمت مديريت را نمي‌بينند و مي‌گويند ما که از اول گفتيم! از اول چه چيزي را گفتيد؟ آن چيزي که شما از اول مي‌گفتيد آن بود که در عرصه رقابت براي قدرت مي‌خواستيد مقام، پست و قدرت را به دست بگيريد که شکست خورديد؛ شما از اول اين را مي‌گفتيد و مي‌خواستيد. مثل اين است که بچه شما دچار ديفتري بشود يا وبا بگيرد، بعد يکي بيايد و به‌تان بگويد من که از اول گفتم اين بچه برايت بچه نمي‌شود، خب مگر چه شده؟ ويروس آمده، بيماري زده شده، ميکروب چسبيده، چي را از اول مي‌گفتيد؟ بياييد ببينيد و اگر راست مي‌گوييد و منصفيد، بگوييد که الان يک رهبري که احياگر شخصيت جرياني امام(ره) هستند، با چه مديريت عظيم داهيانه و حاذقانه‌اي اين مسئله را مديريت مي‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار