بازدید 4273

شاگرد با چاي خواب‌آور از صاحب مغازه سرقت مي‌كرد+عکس

وي ادامه داد: اين جوان مدعي شد جاي خواب ندارم و من هم شرايطش را پذيرفتم. در اولين روز و بعد از اتمام كار روزانه، چون هنوز او را خوب نمي‌شناختم، خواستم خودم هم شب را در مغازه بمانم.
کد خبر: ۱۶۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲ 05 June 2011
با دستگيري مرد جوان مشخص شد وي براي سرقت از صاحبان سوپر ماركت‌ها آنها را با چاي خواب آور بي‌هوش كرده و سپس اموالشان را به سرقت مي‌برد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس،‌ عصر 14 ارديبهشت مردي ميانسال با مراجعه به شعبه نهم بازپرسي دادسراي ناحيه 10 تهران طي شكايتي اعلام كرد: از طريق آگهي روزنامه براي استخدام يك نفر در مغازه سوپرماركت اقدام كردم كه يك جوان را به نام رضا پس از تماس و حضور و ارزيابي به كار گرفتم.

وي ادامه داد: اين جوان مدعي شد جاي خواب ندارم و من هم شرايطش را پذيرفتم. در اولين روز و بعد از اتمام كار روزانه، چون هنوز او را خوب نمي‌شناختم، خواستم خودم هم شب را در مغازه بمانم.

قبل از خواب اين جوان براي من و خودش چاي درست كرد. من بعد از اينكه چاي را خوردم به جاي خواب، بيهوش شدم. روز بعد كه به هوش آمدم متوجه سرقت از مغازه شدم و از رضا هم خبري نبود. از داخل مغازه بيش از 2 ميليون تومان وجه نقد از دخل و تمام كارت شارژهاي تلفن همراه به سرقت رفته بود.

با ارجاع اين پرونده به كارآگاهان مبارزه با سرقت از اماكن پليس آگاهي تهران بزرگ، معلوم شد مالباخته بدون بررسي مدارك هويتي و مشخصات جوان جوياي كار وي را به كارگرفته و حتي بدون اخذ ضمانت و غيره اجازه استراحت به اين فرد ناشناس در مغازه‌اش داده است.

مالباخته در برابر پرسش‌هاي افسر پرونده و اعتماد زودهنگام، گفت: به قيافه مظلومانه و اخلاق خوش و مؤدب بودن و ظاهر موجه وي در اولين برخورد اعتماد كردم.

در حالي كه كارآگاهان پايگاه پنجم بدون اينكه نشانه مشخصي از متهم داشته باشند از طريق استعلام از ديگر پايگاه‌هاي پليس آگاهي و وجود شكايات مشابه و چهره‌نگاري و غيره به دنبال شناسايي و دستگيري اين فرد بودند، يك هفته بعد از اين ماجرا، مالباخته خود در زمان تردد در پارك المهدي در محدوده ضلع جنوبي ميدان آزادي به طور كاملاً اتفاقي متهم را رؤيت كرد.

مالباخته بدون اينكه خود وارد عمل شود با زير نظر گرفتن رضا، با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و لحظاتي بعد با حضور مأموران گشت كلانتري 119 مهرآباد، وي دستگير و با دستور بازپرس پرونده تحويل كارآگاهان پايگاه پنجم آگاهي شد.

متهم با توجه به موارد اعلامي از سوي مالباخته، سرقت از مغازه‌اش را قبول كرد اما درباره انجام سرقت‌هاي مشابه ديگر گفت: من هيچ‌گونه سرقت ديگري ندارم.

در روزهاي بعد مالباخته ديگري به پايگاه پنجم مراجعه كرد و سرقتي مشابه سرقت سوپرماركت را اعلام كرد و گفت: از طريق آگهي براي استخدام يك نفر فروشنده در مغازه‌ام اقدام كردم و يك جوان پس از تماس به آدرس مغازه آمد و گفت من شهرستاني هستم و جاي خواب ندارم.

اين مالباخته در مواجهه حضوري با رضا، وي را به عنوان سارق از مغازه خود به شيوه بيهوشي با چاي شناسايي كرد. اما متهم دستگير شده گفت من از مغازه شاكي دوم سرقت نكرده‌ام و اولين بار است كه او را مي‌بينم.

در ادامه مالباخته دوم چند شاهدي كه متهم را در روز اول شروع به كارش در مغازه ديده بودند به پايگاه پنجم آورد و اين افراد متهم را در مواجهه حضوري با وي شناسايي كردند.

سرهنگ كارآگاه علي اكبر اسدي، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به احتمال سرقت‌هاي ديگر از متهم دستگير شده بهرامي، بازپرس پرونده با انتشار بدون پوشش تصوير متهم موافقت كرده لذا شهرونداني كه بدين شيوه و توسط اين متهم از آنان سرقت شده مي‌توانند براي پيگيري موضوع به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي يا شعبه نهم بازپرسي دادسراي ناحيه 10 تهران مراجعه و يا با شماره تلفن 51055465 تماس بگيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی