بازدید 19049
بهمن اخوان:

مسئولین راه امام را از یاد نبرند

در یک کلمه، باید گفت که امام(ره) اخلاص داشتند و به این دلیل، همواره در قلب ملت جای داشته و دارند. ایشان با جایگاه معنوی خود، همواره می گفتند که خدمتگزار مردمند و ما نیز باید همواره به یاد امام(ره) باشیم و فرمایش های ایشان را از یاد نبریم و این توصیه را به مسئولین دارم که وصیت نامه ایشان را همواره بخوانند تا الهامی برای آنان باشد و امام و راه ایشان را از یاد نبرند.
کد خبر: ۱۶۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸ 04 June 2011
سرویس مجلس «تابناک» ـ این روزها روزهای گرانقدری است و ملت ما همواره به یاد امام(ره) هستند.

بهمن اخوان در گفت وگو با «تابناک» اظهار داشت: امام(ره) همواره تأکید داشتند که مجلس در رأس امور است و همه قوانین باید از مجلس بگذرند و همواره به مباحث دمکراسی و مردم سالاری بها می دادند. تأکید ایشان بر محورت مجلس و قانون در نظام جمهوری اسلامی، راه دمکراسی خواهی را در جهان اسلام به مسلمانان جهان نشان داد.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی افزود: سالروز رحلت امام(ره) را گرامی می داریم و امیدواریم که نهضت امام خمینی تا انقلاب حضرت مهدی(عج) برپا باشد. مردم همواره پشتیبان این نهضت و ولایت خواهند بود و نخواهند گذاشت، دست نامحرمان و نااهلان به مسئولیت های کلیدی این انقلاب برسد.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: در یک کلمه باید گفت که امام(ره) اخلاص داشتند و به این دلیل، همواره در قلب ملت جای داشته و دارند. امام با جایگاه معنوی خود همواره می گفتند که خدمتگزار مردمند و ما نیز باید همواره به یاد امام(ره) باشیم و فرمایش های ایشان را از یاد نبریم و این توصیه را به مسئولین دارم که وصیت نامه ایشان را همواره مطالعه کنند تا الهامی برای آنان باشد تا امام و راه ایشان را از یاد نبرند.

اخوان با تصریح اینکه رهبری آیت الله خامنه‌ای تداوم، راه حضرت امام راحل است، گفت: در عصر کنونی و با توجه به رخدادهای سیاسی اخیر داخلی و خارجی مسئولین و نخبگان وظیفه دوچندانی در حمایت از اصل ولایت فقیه و یاری رساندن به مقام معظم رهبری بر عهده دارند.


تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس «تابناک» بخوانید.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی