بازدید 13672

«خليج فارس» بر روي مدال سربازان آمريكايي

کد خبر: ۱۶۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 29 May 2011
در مدالي كه به پاس خدمت در منطقه به نظاميان آمريكايي اهدا مي شود، رسما نام خليج فارس به عنوان منطقه خدمتي نظاميان برگزيده درج شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، خليج فارس هميشه نامي بوده است كه همواره از سوي معتبر ترين منايع رسمي در تمامي دوران هاي تاريخي مورد تصريح قرار گرفته است.

با اين حال طي چند سال گذشته برخي رسانه هاي غربي و به خصوص رسانه هاي آمريكايي تلاش گسترده اي را براي تحريف نام خليج هميشه فارس آغاز كرده اند.

نكته جالب اين جا است كه كه در تمامي منابع رسمي دولتي و نظامي آمريكا بر درستي نام خليج فارس صحه گذاشته شده است.

خليج فارس


در تصوير فوق نيز مدالي كه به پاس خدمت در منطقه خليج فارس به نظاميان آمريكايي اهدا مي شود را مي بينيد كه در آن رسما نام خليج فارس به عنوان منطقه خدمتي نظاميان برگزيده درج شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
اگر دقيق تر به موضوع توجه كنيم با جملات روي اين مدال خواسته اند نشان دهند كه ايران دشمن آنهاست:
تقديم به مردان و زناني كه به كشورشان در نزاع خليج فارس خدمت كرده اند.

به نظر شما چرا فقط در مورد چيزهاي منفي خليج فارس ميگويند؟
توطعه دشمن بسيار بزرگ است.
مراقب باشيم.
اینجاست که میگن دشمن دانا به از دوست نادان
تنها کار درستی که تا بحال آمریکای جنایتکار کرده همین بوده است
من که تا حالا نشنيده بودم رسانه هاي غربي بخوان اين نام را تحريف کنند.
رسانه هاي عربي اين تلاش را کردند و ما خودمون بيشتر بهشون کمک کرديم.
چرا ذوق زده شدين خوب اين منطقه قرن هاي متوالي است كه با اين نام شناخته مي شود
مگر طرف عقب مانده باشد كه از درك اين واقعيت عاجز باشد مانند برخي از سران منطقه
باید از این بابت خوشحال باشیم؟؟؟ وضعیت به جایی رسیده که از هویتمون رو باید در مدال نظامیان آمریکایی جستجو کنیم؟؟ این نتیجه کدام سیاست مقتدرانه بین المللی است... آقایون سیاسیون دستتون درد نکنه
لذت بردم
سلام
من ایرانی نمیدونم که هدف شما از خبرهای اینچنینی چیه؟ آخه مگه ما برای اثبات نام "خلیج فارس" نیازی به اشاره یا استناد به مدال سربازان آمریکایی داریم. اسناد تاریخی گواه بر این موضوع تاریخی است.
یعنی به این که اعراب نام ، صرفاً نام خلیج فارس را عوض کنند و نام دلخواه خود را بگویند حساسیت باید داشته باشیم ولی از اشغال نظامی خلیج فارس و غصب خود آن توسط آمریکایی ها ناراحت نباشیم و خوشحال باشیم که آمریکایی ها اسم مورد علاقه ما را به کار می برند. واقعاً جای تاسف دارد. مگر آمریکایی ها برای ما حجت هستند.
نفت خلیج فارس را آمریکایی غارت می کنند و نیروی دریایی آنها همه جای خلیج فارس را تحت تصرف دارد. آن وقت باید خوشحال باشیم که اسم دلخواه ما را استفاده کرده اند. کاش این خلیج جولانگاه نیروی دریایی آمریکا و انگلیس و فرانسه نبود آن وقت مهم نبود اسمش عرب باشد یا فارس و هر کس هر چه دوست داشت صدایش می کرد.
چون اگر غیر از این بنویسند آنوقت ارزش جغرافیایی آن مدال مبهم و مجعول خواهد بود و هزاران سال مورد بحث خواهد بود که به کجای دنیا اشاره دارد!
به این نکته هم توجه کنید که افتخار هر سربازی حضور در قلب دشمن است و به این ترتیب با این مدال امریکاییان میتوانند ادعا کنند که در سرزمین ایرانیان شجاعتها داشته اند! و طبیعتا آن نام مجعول در اینجا به کارشان نمی آید.
طفلکها آرزوی تماس پوتینهایشان باخاک ایران را دارند ولی به غیر از آب خلیج فارس آنهم خارج از آبهای سرزمینی ایران چیزی نصیبشان نمیشود.
ایول ببین کارمون به کجا رسیده که یکجا واقعیت را نوشتند اینقدر خوشحالیم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی