بازدید 12060

انتقاد رحیمی از منتقدین دولت

رحيمي با بيان اين‌كه اعضاي دولت جزء زحمت‌كش ترين اقشار جامعه هستند، گفت: كار كساني كه به دولت تهمت مي‌زنند و راه را براي حركت دولت ناهموار مي‌كنند هيچ فايده‌اي ندارد جز ضرر و اين‌كه مردم آسيب مي‌بينند.
کد خبر: ۱۶۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰ 28 May 2011
معاون اول رييس‌جمهور تصريح كرد: اتهام زدن پي در پي به دولت و سنگ‌انداختن در راه فعاليت‌هاي دولت، راه دولت را در راستاي رسيدن به اهداف كند مي‌كند.

به گزارش ايسنا، محمدرضا رحيمي صبح امروز شنبه بعد از افتتاح 3 هزار و 700 واحد مسكوني مهر در استان سمنان در جمع مسوولان محلي اين استان و دست‌اندركاران اجراي اين طرح، با گراميداشت ايام تولد حضرت زهرا (س) و همچنين حضرت امام خميني (ره) گفت: امام خميني (ره) بنيانگذار انقلابي است كه حكومت اسلامي برپايه آن استوار شده است. حكومت اسلامي بدون ولايت مانند حكومت اسلامي برخي از كشورهاي همسايه است كه در قانون اساسي‌شان حكومت اسلامي ذكر شده است، اما بدون ولايت هستند.

وي با بيان اين‌كه حكومت اسلامي بدون ولايت منجر به اين مي‌شود كه آن‌جا به محلي براي تجاوز و درگيري تبديل شود، ادامه داد: حكومت اسلامي احتياج به عمودي دارد كه بر خيمه استوار باشد و اين امر در آن كشورها نيست و در واقع آثاري از حكومت اسلامي در آن‌جا نمي‌بينيد به جز برخي افراط و تفريط‌ها، افراط در بستن جليقه انفجاري و به وجود آمدن گروه‌هاي بيمار و آشفته و تفريط يعني محل حضور بيگانگان، آمريكايي‌ها و هم پيمانان آمريكا.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به نامگذاري سال 90 از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال جهاد اقتصادي و تلاش دولت در راستاي تحقق اين موضوع گفت: دولت احمدي‌نژاد پيوسته در تلاش بوده است و امروز پاره‌اي از اين تلاش‌ها و كوشش‌ها به نمايش گذاشته شده است.

وي با بيان اين‌كه در سال جهاد اقتصادي بايد بر تلاش‌ها و كوشش‌ها افزود، گفت: رييس‌جمهور مقرر كرده است كه ما در دولت طوري طراحي كنيم كه در انتهاي سال 92 تمام كساني كه در بخش مسكن ثبت نام كرده‌اند مسكن‌دار شوند و ان‌شاء‌الله در پايان دولت دهم جشن مسكن‌دار شدن كساني كه فاقد مسكن بوده‌اند و در اين ارتباط ثبت نام كردند را برگزار مي‌كنيم.

وي همچنين با اشاره به عزم دولت در راستاي ايجاد اشتغال و برنامه‌ريزي‌هايي كه در اين ارتباط انجام داده‌اند، ادامه داد: يكي ديگر از كارهاي مهمي كه دولت بايد انجام دهد رساندن صادرات غيرنفتي‌ كشور به مرز 45 ميليارد تومان است و چون اين كارها دشوار است ما نيازمند تلاش و كوشش زيادي هستيم و براي رسيدن به اين اهداف نيازمند آرامش و سكينه هستيم و در اين راستا از تمام بزرگان به ويژه روحانيت، خانواده‌ شهدا، ايثارگران و دانشگاهيان در اين زمينه كمك طلب مي‌كنيم.

رحيمي با بيان اين‌كه امسال ان‌شاءالله شكوفا‌ترين سال دولت است و بخش عمده‌اي از اهداف و برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به ثمر خواهد رسيد، گفت: امسال سال بسيار مهمي است و در واقع تلاش داريم آنچه را كه رهبري فرموده‌اند را در عمل اجرايي كنيم و تحقق بدهيم.

وي همچنين از ديگر برنامه‌هاي دولت را اصلاح نظام بانكي و از بين بردن رانت‌ها عنوان كرد و با اشاره به برخي از تهمت‌هايي كه به دولت وارد مي‌شود و با انتقاد از برخي از افراد كه بدون مستند اين اتهامات را بيان مي‌كنند، گفت: آن‌هايي كه هي دزد دزد مي‌كنند خطرناك‌ترين افرادي هستند كه در راه دولت و حكومت سنگ‌اندازي مي‌كنند.

رحيمي با بيان اين‌كه اعضاي دولت جزء زحمت‌كش ترين اقشار جامعه هستند، گفت: كار كساني كه به دولت تهمت مي‌زنند و راه را براي حركت دولت ناهموار مي‌كنند هيچ فايده‌اي ندارد جز ضرر و اين‌كه مردم آسيب مي‌بينند.

وي ادامه داد: برخي از افراد بدون مستند يكي پس از ديگري به دولت اتهام مي‌زنند و متاسفانه گاهي اين اتهامات از دهان يك مقام مسوول زده مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه اعضاي دولت هدف و سودايي جز خدمتگزاري به مردم را ندارند، گفت: بگذاريد دولت در آسايش و متانت انجام وظيفه كند.

رحيمي در بخش ديگر از صحبت‌هاي خود با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي دولت در ارتباط با مسكن مهر در شهرها و روستاها گفت: انصافا آقاي نيكزاد وزير مسكن نيز در اين ارتباط زحمت زيادي كشيدند.

پيش از صحبت‌هاي معاون اول رييس‌جمهور نيكزاد وزير مسكن و همچنين استاندار استان سمنان به ايراد سخنراني پرداختند.

در اين مراسم تمبر يادبود مراسم ابطال شد و به تعدادي از دست‌اندركاران اين پروژه با حضور رحيمي، لوح تقدير اهدا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی