بازدید 31042

نامه اين مادر پیر خواندن دارد! + عکس

کد خبر: ۱۶۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰ 26 May 2011
سرويس دفاع مقدس «تابناک» ـ اين نامه توسط سركار خانم «سارا فخیمی» در دوران دفاع مقدس نوشته و به همراه هديه اي براي رزمندگان فرستاده است.



متن نامه:
«فرزند قهرمانم! من که پیرزنی هستم ضعیف و نمی توانم در کنار شما فرزندان دلیر اسلام، بر علیه دشمنان قرآن بجنگم، این جوراب را برایت بافته، تقدیمت می کنم تا در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، پاهای استوارت از سرما نلرزند.
پیروز باشی، مادر تو: سارا فخیمی»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
نميدان در قيد حيات است يا نه اما بنده را ياد آن دوران طلائي معنوي انداخت در هر حال اگر در قيد حيات است كه دستش را ميبوسم و بهترين ها را برايش آرزو دارم در غير اينصورت طلب مغفرت و آمرزش از خداوند بزرگ مينمايم
عالی بود. کاش پیداش کنین.زندست؟
اگه بتونيد الان پيداش كنيد و بهاش مصاحبه كنيد خيلي لاحال ميشه ها
ای مادر عزیز، با حمایت کسانی مانند شما بود که رزمندگان اسلام در پی ندای امام (ره) مرزهای ایران اسلامی را با اهدای جان خود حفظ کردند. آنها ملت مظلوم ایران را در مقابل صاحب امر و زمان(عج) روسفید کردند. اما افسوس و صد افسوس که کسانی آمدند که نه تنها خون شهیدان و دعاهای مادران بلکه فرمان های رهبرمان نیز برایشان اهمیتی نداشته و ندارد و غارت کنندگان جان و روح و مال این مرز و بوم شدند و صداقت بسیاری از خدمتگزاران به اسلام را نیز زیر سؤال بردند تا بتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند. ای مادر و مادران عزیز ایران اسلامی همیشه یه حمایت های معنوی شما نیازمند است. بهشت از آن شماست. ایران ما را بهشت کنید.
اشک تو چشمام جمع شد...
یادش بخیردریکی ازاعیاد نوروزدرجبهه بودیم مثلا جشن مختصری برپا کرده بودیم یک بسته شکلات داده بودند وقتی باز کردیم نامه یک بچه یتیم که با پول توجیبی خود شکلات راتهیه کرده بود توی بسته شکلات بود وقتی خوندیم عید ما شدعاشورا
بسیار عالی بود. چرا از این نمونه کارها کم میکنید. با ارایه اینگونه نوشته ها میتوانید نقش مهمی در شناخت اوضاع دفاع مقدس برای نسل جوان ایجاد کنید. بهر حال دستتان درد نکند.
فرماندهی لجستک روحی در آنزمان این مادران بودند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی