بازدید 58257
افشای بخشی از اقدامات تشکیلاتی جریان انحرافی؛

در جلسات محفلی موسوم به «پارسه» چه می گذرد؟!

«تابناک» از آنجا که عمیقا از بزرگ شدن مسائلی چون جن گیری و رمالی پیرامون این جریان ـ که البته واقعیت هم دارد ـ احساس خطر کرده و آن را سناریویی طراحی شده برای به حاشیه راندن اصل موضوع (انحرافات عقیدتی و مفاسد اقتصادی این جریان) می پندارد، در مقاطع و موارد گوناگون در چند سال گذشته، به کژی ها و انحرافات عمیق اعتقادی و همچنین سوء مدیریت ها و مفاسد اقتصادی آنان پرداخته است.
کد خبر: ۱۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲ 25 May 2011
افشاگری ها علیه جریان انحرافی در دولت از سوی دلسوزان و علاقه مندان به نظام و معتقدین به جبهه انقلاب همچنان ادامه دارد و هر روز شاهد ابراز نگرانی های جدیدی از سوی بزرگان و مسئولین کشور در قبال این جریان هستیم، چنانکه چندی پیش، آیت الله مصباح یزدی در صحبتی نسبت به شکل گیری تشکیلاتی فراماسونری هشدار دادند، که این خود بازگو کننده نگرانی های عمیق دلسوزان نظام و انقلاب در قبال فعالیت های تشکیلاتی جریان انحرافی است.

«تابناک» از آنجا که عمیقا از بزرگ شدن مسائلی چون جن گیری و رمالی پیرامون این جریان ـ که البته واقعیت هم دارد ـ احساس خطر کرده و آن را سناریویی طراحی شده برای به حاشیه راندن اصل موضوع (انحرافات عقیدتی و مفاسد اقتصادی این جریان) می پندارد، در مقاطع و موارد گوناگون در چند سال گذشته، به کژی ها و انحرافات عمیق اعتقادی و همچنین سوء مدیریت ها و مفاسد اقتصادی آنان پرداخته است.

در همین راستا، نکته ای که بسیار حایز اهمیت بوده و امید است، با رسانه ای شدن آن بتوان اثرگذار بود، تشکیلات و محافلی است که سازمانی و هدفمند رفتارهای این جریان را به ویژه در حوزه مسائل اجرایی در داخل کشور مدیریت و راهبری می کند. بر همین اساس، «تابناک» نسبت به افشای زوایای پنهانی از فعالیت های تشکیلاتی جریان انحرافی اقدام می کند.

بنا بر این گزارش، از جمله فعالیت های تشکیلاتی این جریان ـ که سال هاست تداوم دارد ـ تشکیل جلسات محفلی به صورت منظم و هفتگی موسوم به پارسه است. در این جلسات حول محور موضوعات کلان و راهبردی همچون انتخابات، منابع مالی اقدامات جریان انحرافی و هماهنگی های تشکیلاتی، جابجایی نیروها و... بحث و تصمیم گیری می شود.

بررسی های «تابناک»، حکایت از اطلاعات و ابعاد جالب توجهی درباره این جلسات دارد:

یک ـ این جلسات تاکنون هر هفته، پنجشنبه ها بعد از ظهر برگزار شده و محل تشکیل آن عموما در محل سازمان میراث فرهنگی و یا مرکز مناطق آزاد بوده است.

 دو ـ افراد شرکت کننده که دارای مناصب مهم دولتی هستند، موظفند از هر کجای کشور خود را به این جلسات برسانند. این جلسات در حال حاضر با محوریت بقایی اداره می شود، ولی در گذشته، مشایی شخصا این جلسات را اداره می کرده که به دلیل برخی حساسیت ها کمرنگ تر شده است.

سه ـ افراد مختلف که دارای سمت های گوناگون دولتی هستند در این جلسات شرکت می کنند، که از جمله آنان می توان به افراد زیر اشاره کرد:

ـــ «محمد حسین برزین»، مدیر گروه هتل های هما. این فرد از دوستان نزدیک و صمیمی مشایی است که اتفاقا همشهری وی نیز هست. وی نقش موثری در برگزاری این جلسات داشته و همزمان مسئول برگزاری نمایشگاه های خارج از کشور سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.

ـــ «رمضان‌علی علیزاده شیروانی»، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت. علیزاده شیروانی هم همشهری مشایی است که تا پیش از این، مدیر كل دفتر هماهنگی امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری كشور بود و با حمایت مشایی به سازمان حج و زیارت عزیمت کرد. علیزاده شیروانی از زمان حضور در سازمان حج و زیارت، اقدامات سوال برانگیز زیادی انجام داده است که تصمیمات آن در این جلسات گرفته شده است؛ از آن جمله، می توان به اعزام خارج از نوبت بسیاری از مسئولین و هنرپیشگان به حج عمره جهت تلطیف روابط آنان با مشایی اشاره کرد. همچنین اخیرا به واسطه وی بخشی از ساختمان سازمان حج و زیارت در خیابان آزادی به میراث فرهنگی واگذار شده که این اقدامات بخشی از برنامه جریان انحرافی به منظور در دست گرفتن سازمان حج و زیارت قلمداد می شود.

ـــ آزاده اردکانی، مدیر موزه ملی ایران و مهمترین موزه کشور. این فرد که در جریانات اخیر شایعه بازداشت وی مطرح بود، معلم خصوصی زبان آقایان بقایی و مشایی است. وی چنانکه پیش از این نیز در «تابناک» اشاره شده بود، دارای لیسانس میکروبیولوژی بوده و اخیرا با دستور، دانشجوی کارشناسی ارشد «ام بی ای» دانشگاه چابهار شده است.
وی همچنین دارای پست های متعدی است از جمله ریاست هیأت مدیره کانون اتومبیلرانی و جهانگردی، عضو هیأت مدیره موسسه علوم و فنون کیش که به زودی به ریاست در هیأت مدیره آن خواهد رسید و...

از جمله خدمات رسانه ای آزاده اردکانی که با حمایت بقایی انجام شده، راه اندازی خبرگزاری میراث آریا، وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگی ـ با وجود منع قانونی دستگاه های دولتی، مبنی بر داشتن خبرگزاری ـ مجله پارسه برای سازمان میراث فرهنگی و راه اندازی خبرگزاری بنا و مجله آغاز برای مناطق آزاد بوده که رقم های دریافتی برای تولید این مجلات، عموما خارج از عرف بوده است.

ـــ فریبرز انصافی، مدیر عامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی. این کانون که به عنوان نهادی خصوصی قلمداد می شود، از جمله حیاط خلوت های جریان انحرافی به منظور اقدامات خلاف قانون آنها به شمار می رود. کانون اتومبیلرانی برای بقایی آن قدر مهم است که پس از عزیمت وی به معاونت اجرایی و نهاد ریاست جمهوری، آن را به این مجموعه منتقل کرده است.

بقایی تاکنون درآمدزایی های قابل توجهی برای کانون فراهم کرده است. از جمله این اقدامات، می توان به قراردادهای کانون با مناطق آزاد کشور اشاره کرد. این قرارداد برای مدت شش ماه منعقد شده و کانون در ازای دریافت 12000000000 ریال ـ یک میلیارد و دویست میلیون تومان، از هر منطقه 200 میلیون تومان خدمات اقامتی ـ دقت کنید، تنها خدمات اقامتی ـ برای کارکنان این شش منطقه، جهت سفر به مشهد مقدس فراهم می کند.

با بررسی هتل هایی که کانون با آنها طرف قرارداد شده و همچنین تعداد پرسنل کل مناطق آزاد کشور، می توان به خیلی مسایل رسید. از جمله دیگر اقدامات درآمدزای بقایی برای کانون، واگذاری بهره برداری به صورت کامل از تمام مجموعه های فرهنگی و تفریحی میراث فرهنگی به کانون بوده است؛ گذشته از اینکه این فعالیت ها اساسا به کانون اتومبیلرانی چه ارتباطی دارد؟!
سوال اساسی تر اینجاست که کانون اتومبیلرانی چه ربطی به نهاد ریاست جمهوری دارد که به آنجا منتقل شود؟!

ـــ از جمله دیگر شرکت کنندگان در جلسات پارسه ،مدیران عامل مناطق آزاد کشور هستند؛ از جمله علی اصغر پرهیزگار، مدیرعامل منطقه آزاد اروند. وی از دوستان قدیمی بقایی است که از زمان رادیو تهران با او بوده است (البته بنا بر شنیده ها در آن زمان راننده بوده). پرهیزگار قبل از مدیرعاملی اروند، مدیر عامل کانون اتومبیلرانی بود. ایشان فاقد مدرک تحصیلی معتبر و حتی دیپلم است، که پیرو همین موضوع، پس از انتصاب به عنوان مدیرعاملی اروند، برخی نهادهای نظارتی موضوع را به بقایی متذکر می شوند و پس از آن پرهیزگار به فکر گرفتن مدرک دیپلم فنی و حرفه ای افتاده است.

ـــ علیرضا مقیمی، مدیر عامل منطقه آزاد ارس. مدرک تحصیلی وی نیز ظاهرا در حد دیپلم عنوان شده است. وی قبل از ارس مدیر کاخ موزه سعد آباد بود که برخی گزارش ها در خصوص سوء مدیریت وی در آنجا وجود دارد. وی در جلسات متعدد، خود را سرباز وفادار بقایی به شمار برده و در جلسه معارفه از او به عنوان صحابه خاص بقایی نامبرده شده است. اخیرا یکی از سایت های خبری، اسناد تخلفات مالی جدیدی از وی در منطقه آزاد ارس را منتشر ساخته است.

ـــ علیرضا بهمنی، مدیر عامل منطقه آزاد انزلی و مدیر عامل سابق شرکت توسعه گردشگری و ایرانگردی از دیگر شرکت کنندگان در جلسات پارسه است. عدم آشنایی بهمنی با فعالیت های اقتصادی، باعث شده است در چند ماه اخیر سرمایه گذاری و توسعه در این منطقه مختل شود.

نکته اینکه از جمله اولین اقدامات جالب توجه برخی مدیران عامل جدید مناطق، خرید اتومبیل های خارجی و گرانقیمت در اولین فرصت ممکن بوده است. این موضوع در مورد بیشتر مدیران عامل صدق می کند، به گونه ای که در آخرین اقدام، مدیرعامل 33 ساله کیش که دو ماهی از انتصاب وی می گذرد، دو دستگاه لندکروز مشکی لوکس خریداری کرده است. در حالی که مدیران دولتی، اغلب از خودروهای ساخت داخل استفاده می کنند، علاقه وافر همگی مدیران عامل مناطق آزاد به خودروهای گرانقیمت و لوکس خارجی جای تعجب دارد.

ـــ حسین فاضلی، معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری از دیگر شرکت کنندگان جلسات پارسه است. کلیه وام ها و اعتبارات مربوط به حوزه گردشگری در کشور اعم از هتل ها و مراکز اقامتی بین راهی و... در اختیار این معاون است که...

با توجه به آنچه گفته شد، به نظر می رسد، همه دلسوزان مردم، نظام و انقلاب باید با چشمانی باز و هر یک در هر جایگاهی که هستند، این مسائل را جدی گرفته و از پایمال شدن زحمات و خون های ریخته شده برای به ثمر نشستن این انقلاب و نظام، جلوگیری نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷۷
اقا این سازمان میراث فرهنگی شده محور شرارت . بهتره این ازمان رو با خاک یکسان کنیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
عزیز من باید آدم های سازمان رو با خاک یکسان کرد. الکی هم رای مثبت بهت دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
شماهارو ول كنن كلا مملكت رو با خاك يكسان مي كنيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
شماها یعنی کیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
آره منم پایه هستم فردا تو بلدوزر بیار منم گریدر تخریب مکنیم ی پارک جاش میسازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
آخه جناب بلدوزر سازمان رو خراب كني آدماش ميرن يه جاي ديگه دوباره همين كارا رو تكرار ميكنن...
اينا جايي مظلومتر از ميراث فرهنگي گير نياوردن.
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
بابا بي خيال چي رو با خاك يكسان كني.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
بحکم تخریبش هم با من کی میریم؟
با سلام
چرا کسی کاری نمی کند
اون موضوع سیمان قشم که دیروز نوشته بودی تابناک مرا خیلی متاثر کرد از کشور خودمان به نام کشوری دیگر سیمان .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
من میخوام یک کاری بکنم اما وقتی میرم اونجا میگن کار نیست !!!
قابل توجه برادران مشایی و بقایی
اینجانب احسان د دارای مدرک مهندسی معدن،آمادگی خود را برای هرگونه همکاری از قبیل درآمدزایی ، سرپرستی سازمانها و غیره با سازمان مورد نظر شما را دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
شرمنده جناب مدرکت بالاست ، مدرک مورد نیاز حداکثر دیپلم ردی!!!!!!!!!!! مدرک شما نهایتاً بدرد پیشخدمتی و یا نامه رسانی میخورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
من هم دارای مدرک دکتری هستم. مشایی جون چطور می تونم بیام تو باندد.
حالا این همه اطلاعات را گفتی، درست!
اما سوال اینجاست که اشکال تشکیل این جلسه محفلی کجاست؟
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
با توجه به فلشها - جهت ها - برآيند نيروها - مختصات قرارگيري افراد - و ... اشکال جلسه که هيچ اشکال کل سيستم مشخص مي شود.
سلام. این موضوع را صرفاً جهت اطلاع ذکر میکنم:
به تازگی در مناطق پارس جنوبی عموم مدیران شرکت های دولتی نفتی و نیز پیمانکاران دولتی در حال استفاده از خودروهای گرانقیمت هستند و متاسفانه این روند شتاب زیادی به خود گرفته است که استفاده از پول بیت المال برای خرید این خودروها صحیح نمی باشد. البته شاید اگر دقت کنیم که مثلاً سهام شرکت سایپا توسط دو شرکت زیر مجموعه خودش و با پولی که مسلماً بیت المال است خصوصی می شود، شاید نتوان زیاد به مدیران مناطق پارس جنوبی ایراد گرفت. 
تو را به خدا دیگه خسته شدیم. دیگه اعصابمان خرد شد از بس هر روز و هر ساعت تو این اینترنت اخبار گوناگون از اقدامات مشایی و بقایی می خونیم. تو رابه خدا اینها را دادگاهی کنید و اگر مقصرند مجازات و اگر بیگناهند اعاده حیثیت شوند. به خدا داریم بیچاره میشیم از این دوگانگی. تو را به خدا ببینید بورسمان تحت این اخبار تو دو هفته اخیر به چه روزی افتاده.
تابناک جان ایکاش راجع به این خانم که الان تو موزه است بیشتر می نوشتی 1.لیسانس میکروبشناسی چه ربطی به زبان دارد؟2.... ؟3.....؟4.....؟ خدایی دیگه جرات نمی کنم بگم؟ بعدشم تو رو خدا اینقد راجع به جن و جن گیری نگید این یک نقشه است تا ذهن شما را گمراه کنند سرنخ جای دیگه است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
درست است جن و جن گيري در كار نيست هدف به جيب زدن پول مردم بدبخت به هر قيمتي و خدمت به كاباليسم و صهيونيست است اگر باور نداريد كمي مطالعه در باره روشهاي نفوذ كاباليسم در اديان ديگر خيلي كمكتان ميكند
تابناک اینا رو چرا الان به مردم میگید . یعنی 2 سال پیش شما اینارو نمی دونستید؟ نوبت خودتون هم میرسه هااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
تابناک منتظر جهت وزش باده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
جهت وزش باد رو خوب اومدی . اما اگر غیر این باشه که میشکنه . جان برادر
بسم الله
سلام
یه موضوعه جالب هم اسم این گروهه که کلمه parse به انگلیسی معادل کلمه "تجزیه کننده" در فارسی است ....
پاسخ ها
امين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
مهندس! منظور از پارسه تو اينجا يكي از بناهاي تخت جمشيده كه تناسب داشته باشه با سازمان ميراث فرهنگي و ...، موضوع رو جنايي نكن!
مگر تشکیل جلسه هفتگی (به قول شما محفل ) وجه مجرمانه دارد؟

با توجه به افراد شرکت کننده در جلسه ، کاملا مشخص است که این جلسه مرتبط با امور گردشگری است و نه چنانکه شما ادعا میکنید مسائل کلان مملکتی.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
چقدر ... هستند اينهايي که راي مثبت داده اند. اگر يک بار با دقت اين مطلب را مي خواندند با دادن راي مثبت به شعور خود توهين نمي کردند.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
تو دیگه چقدر ساده ای عزیییزم. قاقالیلیتو خوردی ؟ از مامانت اجازه گرفتی اومدی تو نت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
وقتی نخوای بفهمی کاری نمیشه کرد عزیز ...
تا دیر نشده کاری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
دلت خوشه کو کار!!
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
شاید خودش دستش به جایی بنده نفسش از جای گرم بلند میشه.
تابناك از دائره بيطرفي داري خارج مي شوي . بالاخره هر جرياني حق دارد براي آينده خود برنامه ريزي نمايد و براي اين كار هم نبايد از شما اجازه بگيرد .
دستگاه قضا چه مي كند؟ در ضمن اينها بطور مستقيم يا غير مستقيم منصوب رئيس جمهورند
چرا بيخود سعي مي‌كنيد احمدي‌نژاد تطهير كنيد؟ جريان انحرافي چه صيغه‌اي هست ديگه؟ اينها اطرافيان احمدي‌نژاد هستند كه به هيچ قيمتي حاضر نيست اونها رو كنار بذاره. پس اگر اين جريان انحرافي هست، احمدي‌نژاد هم جزء همين جريان انحرافي هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
احسن!!! همین امروز یا دیروز بود که احمدی نژاد قویا از بقایی حمایت کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
تو این مملکت هر کی حرف نویی داره و می خواد مشکلات رو حل کنه سریع انگ انحرافی و ... رو بش می زنند. شاید روش های قبلی انحراف بوده ( تابناک اینقدر سانسور نکن )
تابناک فکر اعصاب ملت هم باش، سرم صووووت کشید وقتی این مطلب رو خوندم...x-(
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
البته سوت كشيده احتمالا
ولي در كل بنظر من اگر يك حقيقتي بيان شود و شفاف باشد بهتر از اينست كه در لفافه بماند
اين حقيق متعلق به هركسي ميخواهد باشد مهم نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
منظورت سوت دیگه :D
prse یعنی تجزیه کنید.خوبه .سیاسیت انگلیسی را پیاده کردن
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
مثل اینکه برنامه ی راز آرماگدون شبکه 5 زیاد نگاه کردی.
سالها پیش که جناب شریعتمداری گفتند عناصر نفوذی دشمن را در کنار رئیس جمهور میبینم کمتر کسی تصور میکرد قضیه تا این حد جدی باشد.
به نظر من و با توجه به حربه این منحرفین (ظهور صغری) باید عقاید انجمن حجتیه به شدت تبیین و شناخته شود تا کمترین آسیب از جبهه اعتقادات مردم نصیبمان شود. شک نکنید دشمن از اعتقاد به منجی شیعه میترسد و در صدد ناامید سازی میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
شريعتمداري مگه شرلوك هلمزه؟؟؟
بقايي و مشائي با جمع آوري اقوام و خويشاوندان بي سواد و دادن مقام هاي مهم اقتصادي به آنها مي خواهند راه كوروش راه ادامه بدن...! زياد به آنها گير نديد اخه مگه كوروش و دارو دستش كه آن امپراتوري عظيم را اداره كردن و كارهاي بزرگ انجام دادن همه دكترا داشتن
اي کاش درباره سران فتنه هم اينگونه افشاگري مي کرديد.
شما دنبال تفرقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
چیزی گیر نیاوردن وگرنه حتما خدمتتون عرض میکردن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
برادر عزیز یادمان بیاید در مناظره ها احمد نژاد می گفت : دولت من پاکترین است
خدای من چی داره بر سر این مملکت میاد؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
حالم داره بد میشه ... هر روز که این خبر گزاری ها رو میخونی فقط باید حسرت بخوری
عباس
| Netherlands |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
ناشناس میخواسته خیلی شیک حرف بزنه انگلیسی را به فارسی ترجمه کرده اوه مای گاد چی داره رو سر این مملکت میاد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فردا که تابناک فیلتر شد،مدیرانش هم فیلتر شدن یاد میگیرین پا توی کفش اسلام شناس برجسته و دوستانش نکنین،اینها اگر حمایت رئیس جمهور رو نداشتن یکی از این کارها رو هم نمیتونستن انجام بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
اسلام شناس برجسته رو خوب اومدی! ضمناً ایشون دارای اندیشه ی پاک و زلالی هم هستند.
دارندگي وبرازندگي كه اين همه حسادت نمي خواهد!!؟
چی شده اینقدر شفاف تمامی اسامی رو اعلام میکنید؟
همیشه اینطوری خواهید ماند یا چون به مشایی و جریان انحرافی مربوط میشه دارید اینگونه رفتار میکنید؟
البته اقدام شما کاملا ستودنیست..
پاینده باشید
در جلسات محفلی دوستان اصلاح طلبتان چه میگذرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
چه ربطی دارد به این بحث؟
اینا می خوان یک جریان اسلامی فاشیستی مثل وهابیت تو عربستان راه بیاندازند که می تونه برای کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی خطر بزرگی باشه.
آرشیو نظراتتون رو یه مرور کنین، ببینین من چند سال پیش در مورد این قضیه گفته بودم و شما تایید نکرده بودین
به نظر میاد دور خیز کردین برای خراب کردن رقبای احتمالی انتخاباتیتون!
تابناک دست از حاشیه سازی برای دولت بردار تا کی سنگ اندازی ؟تا کی حسادت وبخل؟ یک مشت شکست خورده نشستید پای کامپیوتر اراجیف بر علیه دولت مینویسید خجالت آوره اسم خودتون رو هم گذاشتید مسلمان!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
هیچ ایرانی واقعی از این همه حیف و میل بیت المال راضی نیست و از عاملان آن دفاع نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
بابا دیگه همه دنیا فهمیدند. همه مسولین ازجمله رییس قوه قضاییه و ... هم به وجود این جریان و فکر انحرافی اعتراف کردند. شما هنوز میگویی حسادت و حاشیه سازی.!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
اینا ارجیف نیست اگه دوست دارید بیاید میراث فرهنگی مهمون من تا از فساد مالی این حضرات براتون بگم شاید شرمتون بشه از دفاع کردن از دولتی که 6 سال سرمایه های ملت رو حیف و میل کرده و می کنه. چشمتو نبند اقای مسلمان.فردای قیامت تو هم باید به خاطر دفاع از فاسدین اقتصادی جواب بدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
هیچ ایرانی رو خوب آمدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
دوست من شما هم تا كي مي خواي كه كور كورانه از اين دولت و عناصرش حمايت بيجا بكني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسم خودتونم گذاشتين با بصيرت !!!!
ايرانيتر از تو
| Germany |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
ايراني عزيز البته از نوع مكتب ايراني از كاسه اين دوستان چيزي براي ليسيدن نصيبت شده كه از حيف و ميل اظهر من الشمس آنها دفاع ميكني يا دفاع تو هم مشابه جناب نوري زاده است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
مسلمانی که ایرانی هم هستی ... چشاتو وا کن ببین چه خبره ... قرار نیست از دولت حمایت کور کورانه بکنبم ...
تابناک دست از دسیسه سازی بردار تابناک نون به نرخ روز خور
تابناک بدبخت! می ترسم آنقدر تعلل کنند تا روزی خبر بزنی که زیر کشور ایران را خالی کرده و دارن روی آنرا تارج میکنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
چرا به تابناک دری و وری میگی ؟ بدبخت ماییم که نشستیم ببینیم چی میشه .
کوچیکتر که بودیم دبیرمان میگفت . غربی ها طی پروژه هایی بسیار طولانی مدت ، افرادی رو از بطن جامعه بالاخص در دستگاههای ذی نفوظ کشور انتخاب و تربیت می کنند . در بازخورد اهداف پروژه این نیروها بزرگترین خسارت ها را به کشورهای هدف از درون وارد می کنند. در واقع غدد سرطانی هستند که پیکر جامعه را تخریب می کنند. . تنها راه علاج برداشتن غدد سرطانی و پاکسازی پیکره جامعه از لوس وجود آنان است.
والعاقبه للمتقین
بسم الله الرحمن الرحیم
هر گزارش بدون ذکر سند و منبع غیر معتبر است جناب تابناک حرفه ای! این که حالا چون باد داره از این طرف میاد دلیل نمیشه هر حرفی رو زد که. انگار باید براتون کلاس خبرنگاری هم بذارن!
آقایان اگر یک درصد اشتباه کرده باشید تکلیف شما در برابر آبروی مومن چیست ؟ اگر حتی فقط یک نام اضافی باشد؟
تابناک منتظر جهت وزش باد نیست، این میوه گندیده ی جریان انحرافی هم رسیده، و هم شاخ و برگ و ریشه ی هرزش کاملا مشهود شدن، الان وقت ریشه کن کردنشه!
یا زهزا (س)
تابی جون فاتحه ات خوندس!!!
باورش سخته!!!!!! هم کار اونا هم حرفای شما
والله بخدا مه هر جه کامنت می زازیم
به جای نمی رسه اینهمه زحمت واسه کی به کجا اطلا از سایت شما حتی یک بار دیگه بازدید نخواهم کرد
آقا من کارمند منطقه آزاد اروندم ولی درود میفرستم به شرف پرهیزکار،درسته سواد آنچنانی نداره ولی مدیریتش از قبلیها خیلی خیلی بهتر بوده این رو میشه با سوال از مردم آبادان و خرمشهر فهمید.
لااقل با مفسدین و چپاولگران موجود در سیستم به شدت برخورد کرد
سروسامانی به شهرهای آبادان و خرمشهر داد
کاری که تا قبل از این هیچکس نکرده بود
اگه انحراف اینه تمام منحرفین رو بیارید آبادان و خرمشهر تا شاید ما به لااقلها برسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
حداقل ها صحیحه برادر حامی منحرفین و کم سوادان!
اسم قشنكي داره بارسه
دلسوزان نظام كجايند با اين همه حيف و ميل از اموال بيت المال
هر جه زودتر بايد جلو اين جريان انحرافي رو بايد كرفت كه فردا همه ي اموال ملت رو حيف و ميل ميكنند و بعد مثل خائنين ادوار كذشته فرار ميكنند
آيا كشورهاي غربي به اينها مجوز ورود يا بناهندكي ميدهند
هيج جيزي قابل به بيش بيني نيست فتنه آخرالزمان كه ميكند همينه!!!!!!!!!!!!!
بسمه تعالی . ظلمی که به احمدی نژاد داره میشه در تاریخ بی نظیره دست بر دارید از این همه دشمنی با مرد خستگی ناپذیر و دلسوز ایران و ایرانی ..خدمتی که ایشان در حال انجام وظیفه هستند کدام دولتها یک دهم ان را انجام دادند !! دولتهای پیشین فقط حرف زدند اما احمدی نژاد هر چی گفته عمل کرده از یارانه بگیر تا مسکن مهر تا وام های ساده ازدواج تا انجام پروژه ها تا کاهش قیمت زمین و خانه ..نشستید فقط عیب و ایراد می گیرید شما مفت گویان به انحراف کشیده شدید نه دیگران که راه خدمت را می روند ایشان هم از اسلام دفاع می کنند هم از ایران و ایرانیت بعضیها از این وفاق خوششان نمی اید چون دکان ریای یک عده بسته میشود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
کانادا آب و هوا خوبه؟ وضعیت تورم و قیمت ها چطور؟ بیکاری می دونی چیه؟
چند سال ایرانو ندیدی؟
نرم نرمک می رسد اینک بهار
تف به ریشت روزگار!
تابناک سانسور نکن.
همه این اخبارکذب محضه
خیلی کارشون درسته که یه مملکتو فیلم کردند
اين همه بيت المال نگو، بگو مال المسئولين
تابناك جان پس دكتر خودمون (احمدي نژاد) تو اين جلسات شركت نميكنه ؟ شايد اسپانسر باشه.
با سلام
من با داشتن دکترا و هشت مدرک دیگر به عنوان کمک کارشناس انهم با کلی منت توانستم یک کاری بگیرم که فقط شکمم را سیر کنم.بیست سال هم صادقانه خدمت کردم آخرش هم نتوانستم پول مسکن مهر را هم تهیه کنم.این هم از عدالت زیاد است
ریشه انحرافات وابستگی افرادیاگروهها به اجنبی است وتقویت کننده اینگونه حرکتهادرمسیرتاریخ اینتلجنت سرویس انگلیس میباشددرایران شیخیهاوگورانهاوبهائیهاوبابیهاوآقائیهاودر منطقه وهابیها والی آخررااین انگلیسیها تقویت کرده ودیگرکشورهای غربی دنباله روی آنهاهستندودرمواردافرادبدون آنکه بداننددردام سازمانهای اطلاعاتی میفتند
چرا از زمین فرودگاه قدیم قشم هیچی نمی گید که همین باند بدون مزایده و با قیمتی کمتر از ارزش واقعی خریدنش و می خوان 80000 واحد مسکونی تجاری بزنن.آقایون واسه افتتاح با هیلی کوپتر تشریف آورده بودند و چه کبکبه دبدبه ای به راه انداخته بودند.حالم از مشایی بهم می خوره دیگه
تاریخ همه چیز را بدرستی بیان خواهد کرد پس مواظب باشیم شرمنده تاریخ و آیندگان نشویم اگر آقایان مشایی و بقایی و احمدی نژاد چنین باشند که وای بر احوالشان و اگر نباشند وای بر احوال شما
جریان سیدمهدی هاشمی و آقای منتظری دوباره تکرار می‌شود
راستی از فاطمه رجبی و معجزه هزاره سوم چه خبر؟
یک ضرب المثل قدیمی میگوید :روزگار است که گه عزت دهد گه خوار دارد.
ولی باید به شرح زیر اصلاح و بروز گردد:
آدم سیاسی از (عزیز یا ذلیل شدن )فردای خودش خبر ندارد.
نقش برخي اطرافيان فعال مثل مجيد هاشمي مشاور بقايي را فراموش كرديد.
وضع احمدی نژاد برای صاحبان خرد از زمان تصدی ایشان در شهرداری معلوم بود. آنهائیکه از ایشان دفاع جانانه کردند همه همدست ایشان هستند و حالا نباید خط خودشان را از او جدا معرفی نمایند-گرحکم شود که مست گیرند باید هر انچه هست گیرند.
اگر اينها سمبل كوروش خيالي هستند پس واي به حال كوروش خيالي !!
اقاي ريس جمهور اين اقاي بقاي را از دستگاهاي دولتي اخراج كنيد با تشك سرباز شما
به نظرتون درجه تاثير گذاري اين افراد در جامعه و در ساير نهادها چقدر است؟‌اينها كه مشتي آدم دون پايه هستند كه احتمالا براي هماهنگي بيشتر با يكديگر در خصوص وضعيت اسفناك گردشگري در ايران دور هم جمع مي شوند. چه بسا قصدشان دلسوزي براي ايران است. چون هر كدامشان را كه نگاه ميكنم عددي نيستند كه اينقدر شما روي آنها زوم كرده ايد
با سلام مملکت رو دروغ و حسادت شایع افکنی از بین میبرد نه تنها دزدی راستگویی
در لباس دین پدر مردم را دراوردن یک عده حسود میخواهند زحمت چند ساله ریس جمهور محترم و مدیران لایق را ضایع کنند جن گیری چیه این بازی ها چیه جریان انحرافی چه صیغه ای است بقایی و مشایی ادمای بسیار محترم لایق و کار امد هستند
خرابشون نکنید مگه کورش و بستگانش سواد داشتند یا مدرک دکترا داشتند که اون امپراطور عظیم را اداره میکردند اونها عدالت داشتند نه سواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
خیلی دلم می خواد شغل و سمت شما رو بدونم. صرفاً جهت اطلاع! امکانش هست؟
به راستی تابناک قصد روشنگری دارد و ادعا می کند که با سند و مدرک حرف می زند پس چرا کاری در قالب یک دادگاه صالح برای این افراد مورد نظر صورت نمی گیرد . افرادی با این همه تخلف باز در راس امور قرار دارند به راستی مردم کدامیک را باور کنند!
حامیان آقای احمدی نژاد در این شش سال با دقت متن را چند بار مطالعه کنند.
این دعوا ها رو ول کنید ! به داد میراث فرهنگی این کشور برسید که افتاد دست روح اله احمد زاده !!
الله اعلم
آقا تعداد پروژه های این جریان آونقدر زیاده که فقط اسم بردن از اونا تمامی رسانه ها اعم از سایتها و روزنامه ها و مجلات بادرد و با وجدان رو گذاشته سرکار.بهتر بگم این جریانات شده بگیر و بنشون اونا.
دیگه فرصت و تمرکزی به پیگیری و به سرانجام رسوندنشون نمیمونه.باید یه فکر اساسی بشه!!!
مردم دارند با مشکلات بیچاره میشن شما تابناکیها با کینه خود نسبت به دکتر حال می کنید.
درود بر دکتر اخمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
مگه تابناک کرده؟؟
ازاین چرت و پرتها که تابناک نوشته کاملاً مشخص است که به دنبال ساختن کوه از کاه می گردد. لذا بر همه واضح و مبرهن است که دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد در این چند سال گذشته با وجود خشکسالی شدید چقدر به داد مردم رسیده و چه پروژه های بزرگ و چه برنامه ریزیهای خوب و حساب شده ای انجام داده و چقدر از مشکلات اقشار ضعیف جامعه کاسته است. حالا افرادی که در دولتهای قبلی بخور بخور راه انداخته بودند وقتی در این دولت دستشان از خیلی چیزها کوتاه شده دور هم نشسته اند و تند تند به دنبال جمع آوری اراجیف و هزیان گویی خود هستند. به تابناک هم می گویم اگر این نظریه را روی سایت نگذاری کاملاً مشخص هست که یک سایت دورو و فتنه گر هستی..
اینها که گفتی چه ربطی به "پارسه" داره؟! بقایی را بزن، با "پارسه" چه کار دارید؟
تابناک خدایی اینایی که گفتی انقدم بلند پایه نبودن که بخوان مسائل کلان ملکتی رو تحت الشعاع قرار بدن
بجای اینکه اینارو عزل کنند دلسوزانو مجبور می کنند استغفای سوری بدند
اخيرا مركز اموزش موسيقي كه چندين سال در كاخ موزه نياوران فعاليت داشته تعطيل و به شخصي بنام كاظمي اجاره داده شده تا مركز فعاليت دفتر مجلات اريا گردشگر پارسه و چند نشريه وابسته به جريان انحرافي ديگر فعاليت نمايند اما اين ظاهر موضوع است با تردد افراد مشكوك اينجا مركزي براي فعاليتهاي تبليغاتي و انتخاباتي جريان انحرافي مي باشد . در اينده نزديك اسناد و نحوه واگذاري اين مكان از سوي پرسنل حزب الهي سازمان افشا خواهد شد
دستتون درد نکنه ، شما یک تنه جور سازمان بازرسی کل کشور ، دیوان عدالت اداری و سایر سازمانهای نظارتی رو می کشید ، به نظر میرسه یا دوستان دست و پا بسته اند یا به دلایلی توان مقابله یا افشاگری اعمال برخی حضرات را بنا به مصالحی تحت عنوان نظام و ... ندارند !!!!!!!!!!!!!برای یک لحظه هم که شده خودتون رو جای مقام رهبری بگذارید اونوقت می بینید که ایشون چه خون دلی می خورند .خدا به آقا قدرت و سلامتی بده که بتونن با این همه فسق و فجور مبارزه کنن .
بخداوندي خدا اگر اينها راست باشد يعني خطر گره يا دسته جريان انحرافي براي كشور و حكومت جدي است حالا مسئولين دلسوز وقت هشدار بدهن اين كه دردي دوا نميكند!!!! بايد وارد كار شد و اين گروه را بهم زد و منحل كرد و غارت گران ثروت مملكت را به سزاي اعمالشان رساند.انشاءا... بحق آبروي امام حسين(ع)كه آه و ناله هاي مردم اين مملكت گريبانشان را بگيرد و بيش از اينها رسوا شود و انقلاب و اسلام عزيز از دست اين جريان انحرافي خلاصي پيدا كند.آمين
بی خودی حرف نزن . دلیل و سند چی داری؟؟؟
اقای مصباح و دیگران که الان منتقد دوبت شدند نمیدانند که حمایت های انها از دولت و ارکان و یاران ان باعث اعتماد مردن به اینها شده حالا چرا برگشتند و برای اعتمادسازی دروغین در مردم چرا توبه نمیکنند و از مردم عذر خواهی نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
ای ول
شما را بخدا یک کمی بفکر خون پاک و مفدس شهدا و قیامت وارمان های این مردم هم باشید کاری نکنید اگر شمری ابن زیادی رضا خانی پیدا شد و سر همه شما و فرزندانتان و کودکان شیرخوارتان را برید مردم بایستند نگاه کنند فقط نگاه کنند
آقاي عامري مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از قلم افتاده// لطفا"مشخص كنيد اين پديده از كجا پيدا شده ؟ مدركش چيه؟سوابق كاريش؟
سن و تجربه كه پيشكش
حالا من نفهمیدم دقیق چه کار می کردند؟
می شستند جن می گرفتند؟همین؟
که چکار کنند؟حداقل خبر کامل بزارید!
این جریان انحرافی که همه ازآن میگند درکدام کشور زندگی میکنند که برایشان دسترسی نداریم ماکه تونستیم مالک ریگی توهوا بگیریم پس چرانمیتونیم اینارا روزمین بگیریم پس باید قبول کنیم یااین حرفا چرته یا اینا خیلی خیلی گنده اند
تابنک عزیز
بقایی و مشایی را زدی، خوب، ولی بقیه افراد که چرا الکی میزنی، برادر من دقت کن اون فرد محترمی که معاون سازمان حج است نزدیک 20 سال تو سازمان حج است چرا بدوت تحقیق حرف زدی
همه را نباید با یک چوب زد
خب تابناک عزیز این اسناد رو ببر قوه فضاییه بده بگیرنشون. به ما جوونای تحصیل کرده بیکار میگی داغمون تازه بشه که چی
يعني در اين حد بركزاري يه جلسه هفتكي مهمه ، اينا كه نوشتيد همه ميراثي هستند  
سلام من یه سوال دارم تا یک ماه پیش صحبتی از فساد مالی و جن گیری و پارسه و اینا نبود یهو چی شد تابناک اینارو پیدا کرد؟!!! اگر اینا درسته پس چرا تابناک یه ماهه پیش نمیگفتی. اگر غلطه پس نگو. اینا همه دعواهای تابلوی جناحیه
هیچ سندی در تایید مطلبتان ارائه نداده اید که...!!!
منم تو این گزارش حرفی از جن گیری ندیدم. نکنه منظورتون اینه که بعضی هاشون تسخیر شده هستن یا جادوگرن؟؟؟؟
آقایان تابناکی مگه شما جلسه سردبیری ندارید وقتی تصمیم میگیرید امروز به کی و چه جوری حمله کنیم و ... تشکیل جلسه برای بررسی کارها همه جا هست بعضی سیاسی ، بعضی اقتصادی و... راستی شورای معاونین هم در همه دستگاهها هست . همچنین شورای هماهنگی شرکتهای وابسته به دستگاهها . حالا چون بقایی و مشایی جلسه می ذارن حتما" توی اون مفسده ای هست ؟ اشکال از شماست که از هر منبعی هر مطلبی را که در راستای اهداف شماست می زنید .( راست میگی سانسور نکن .)
قصه کورش ساخته و پرداخته رضاخان می باشد. آنان که بر این موضوع پا فشاری می کنند دنباله رو همان ظالمان می باشند
تابناک هر جایی که به نفعش باشه احساس وظیفه میکنه. چرا جاهای دیگه یادش رفته. بگم... بگم....بگم.....
صبح به خير تابناك عزيز
اين همه اتفاق تو همين چند روز اتفاق افتاده؟
از متن نوشته شده هیچ چیز بدی استنتاج نمیشه. یه عده از مسئولین دولتی میراث فرهنگی و اتومبیل رانی هر هفته در محل میراث فرهنگی یا اتومبیل رانی جلسه داشتن. جرم بزرگشون هم یکی خریدن خودروی لندکروز در کیش هستش (که همه میدونیم تو کیش و قشم مالیات واردات خودرو یا وجود نداره یا خیلی ناچیزه و لذا خرید این خودرو واقعاً کار عجیبی نیست.) و دیگری درآمد زایی یک میلیارد تومانی که در مقابل دزدی های کلان بقیه مسئولین واقعاً اصلا جای بحث نداره.
حالا از کجا نتیجه گیری شده که این افراد درباره مسائلی مثل انتخابات تصمیم گیری میکنن خدا میدونه. یکی که نمیتونه برای خودش تحصیل ام بی ای تو دانشگاهی تو تهران رو مهیا کنه، درباره انتخابات میتونه اثری داشته باشه؟
خدای عزیز و توانا . به حق تمامم خوبانت و امام عزیز و شهدای انقلاب .به کرامتت قسم هرکس برای این انقلاب زحمت میکشد عزیزش دار و نگهدارش باش وهرکس درهر مقام و لباس و پستی نیت ضربه زدن (به عمد یا ندانسته )به نظام جمهوری اسلامی را دارد خار و ذلیلش بفرما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار