بازدید 2754

عضويت در شركت هرمي به سرقت مسلحانه انجاميد

کد خبر: ۱۶۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹ 21 May 2011
سارقان مسلحي كه قصد سرقت از يك طلافروشي را داشتند، از سوي ماموران انتظامي قم شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش جام جم، سرهنگ حسيني، رئيس پليس آگاهي استان قم در اين زمينه گفت: در پي اطلاع از وقوع سرقت يك مغازه طلافروشي در شهر قم، كارآگاهان پليس آگاهي عازم محل سرقت شدند و سارقان مسلح را كه پس از زخمي كردن صاحب مغازه طلافروشي قصد فرار داشتند، دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

گلد كوئيست تا تبهكاري

يكي از سارقان با اعتراف به سرقت طلافروشي گفت: چندي پيش همراه دو پسرعمويم در شركت هرمي گلدكوئيست فعاليت داشتيم كه باعث شد سرمايه مالي‌مان را از دست بدهيم و بدهكار شويم.

وي افزود: براي جبران اين حادثه با تهيه سلاح و سرقت يك دستگاه موتورسيكلت، اقدام به سرقت مسلحانه كرديم. وي با بيان اين‌كه يك روز پيش از سرقت، يكي از پسرعموهايم از اين كار منصرف شد، افزود: روز حادثه با موتور مسروقه به اتفاق پسرعموي ديگرم به يكي از مغازه‌هاي طلافروشي مراجعه كرديم كه با مقاومت صاحب مغازه روبه‌رو شديم، بعد وي را با قمه زخمي كرديم و هنگام فرار ماموران ما را دستگير كردند.

سرهنگ حسيني تصريح كرد: از متهمان سه قبضه سلاح كمري و تعدادي فشنگ جنگي و يك دستگاه موتورسيكلت كشف و ضبط شده است.

در پي اعتراف متهمان، ديگر همدست فراري آنها نيز تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا اين كه روز گذشته در خانه يكي از اقواش در حومه شهر قم شناسايي و دستگير شد. متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح