بازدید 12528

درگيري طايفه اي با قتل پايان يافت

کد خبر: ۱۶۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲ 21 May 2011
یکي از مجروحان درگيري طايفه اي در سرخس که روز گذشته براي مداوا به مشهد اعزام شده بود جان سپرد.

به گزارش خراسان، طي يک درگيري که روز گذشته در روستاي حسن آباد سرخس و بين ۲ طايفه رخ داد حدود ۴۰ نفر با چوب و چماق و سلاح سرد با يکديگر درگير شدند. در پي وقوع اين درگيري که بر اثر اختلافات قبلي اتفاق افتاد چند تن مجروح و براي مداوا به مراکز درماني سرخس منتقل شدند که تعدادي از آنان به صورت سرپايي مداوا و از بيمارستان مرخص شدند.

اما ۳ تن از مجروحان به دليل وخامت حالشان در بيمارستان بستري شدند. گزارش خراسان حاکي است در اين ميان يکي از مجروحان که جراحت شديدي داشت براي پي گيري مداوا به بيمارستان امدادي مشهد منتقل شد اما قبل از رسيدن به مرکز درماني جان سپرد.

با مرگ اين مرد ۴۸ ساله که احمد نام دارد تلاش گسترده نيروهاي انتظامي سرخس به دستور مقامات قضايي اين شهرستان براي دستگيري عوامل نزاع آغاز شد اما بررسي ها مشخص کرد که تعداد زيادي از مظنونان اين پرونده به بيابان ها و روستاهاي اطراف گريخته اند. بنابر اين گزارش، به دستور مقام قضايي و همکاري مرزبانان هنگ مرزي سرخس، تلاش نيروهاي انتظامي براي دستگيري متهمان اين پرونده جنايي ادامه دارد.

اين در حالي است که طبق آخرين اخبار دريافتي حال ۲ مصدوم ديگر اين حادثه وخيم است. همچنين به دستور قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد مشهد) جسد مقتول براي انجام معاينات به پزشکي قانوني مشهد حمل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی